Numero 1080p
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TUTO H
Lähtihän Ikalla tuossa homma lapasesta. Tosin ihan hauskalla tavalla, mutta kuitenkin. Jotenkin tuntui, että olisi tehnyt sen tahallaan, eli joko oli loman tarpeessa tai rivi vetämässä Mestis-veikkauksessa :-)
Tarkoituksella tai ei, mutta lähtihän se tosiaan lapasesta. Ikäänkuin simpanssi-maininta ei olisi riittänyt, vaan varmuuden vuoksi vielä nokitti "innokkaasti spurttaavalla pujopartaisella savolaisella".
Muistan kyllä itse nähneeni ainakin pari kertaa jäähyn Mestis-pelissä siitä, että joku puuttuu tapahtumiin vaihtoaition puolelta.
Muistatko oikeasti jäähyn joskus tulleen siitä, että kiekko on pysähtynyt paikallaan nojailevan pelaajan varusteisiin? Omalta kohdalta on vaan pakko sanoa, että eipä ole kohdalle osunut, vaikka jotain välillä 1000-1500 kotimaista jäkismatsia on tullut nähtyä. Sattumaa ehkä, en tiedä. Usein kuitenkin olen todistanut tuollaista keskiviikon kaltaista tapausta, sillä erolla, että joka ikinen kerta peliä on aloituksesta jatkettu, jäähyä antamatta. Sen sijaan esimerkiksi sellaisesta olen nähnyt puhallettavan, kun vaihtoaitiossa oleva pelaaja on sorkkinut mailallaan kentän puolelle.
Mutta kuten jo aiemmin todettua, niin ihan ansaitusti Lehkoselle toimitsijakielto napsahti. Siitä ei suinkaan ole kyse, vaan siitä, että on hiukan hanurista kun muuten perseelleen viheltelevät seeprat nostelevat itseään framille näillä kyseenalaisilla tempuilla.
Viimeksi muokattu: