Merkkipaaluviestit

  • 236 363
  • 2 637

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Nyt kun mainitsit niin katselin tuon jälkimmäisen viestihistoriaa niin ei sillai ihme että tykkäyksiä on tullut. Onkohan k.o tyyppi ollut joskus palstalla toisella nimimerkillä kun aika asiantuntevasti kirjoittaa?
Vastauksena kysymykseesi: En sentään. Palstaa oli kyllä tullut luettua jo ennen kuin sain tunnukset. Sitten päätin hakea tänne, jotta pääseen keskustelemaan muiden kanssa jääkiekosta tai ihan mistä vaan. En niin tiedä tuosta "asiantuntevasta" kirjoitustyylistä, mutta on tässä viime vuosina alkanut jääkiekossa mm. tuo taktinen puoli kiinnostaa enemmän ja enemmän, ja tullut luettua ja perehdyttyä, tuota taktista puolta käsitteleviä kirjoituksia enemmän. Voin myös myöntää, että ehkä olen jopa hieman tietoisesti valinut tuon linjan kirjoituksissani. Parannettavaakin toki löytyy ja olen huomannut, että kirjoitusvirheitä lipsahtelee teksteihin aika paljon, kun tulee välillä niin pitkästi kirjoitettua, ettei jaksa aina oikolukea kunnolla läpi :)

Edit. Niin niistä kirjoitusvirheistä, kun oli puhe...
 
Viimeksi muokattu:

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Vastauksena kysymykseesi: En sentään. Palstaa oli kyllä tullut luettua jo ennen kuin sain tunnukset. Sitten päätin hakea tänne, jotta pääseen keskustelemaan muiden kanssa jääkiekosta tai ihan mistä vaan. En niin tiedä tuosta "asiantutevasta" kirjoitustyylistä, mutta on tässä viime vuosina alkanut jääkiekossa mm. tuo taktinen puoli kiinnostaa enemmän ja enemmän, ja tullut luettua ja perehdyttyä, tuota taktista puolta käsitteleviä kirjoituksia enemmän. Voin myös myöntää, että ehkä olen jopa hieman tietoisesti valinut tuon linjan kirjoituksissani. Parannettavaakin toki löytyy ja olen huomannut, että kirjoitusvirheitä lipsahtelee teksteihin aika paljon, kun tulee välillä niin pitkästi kirjoitettua, ettei jaksa aina oikolukea kunnolla läpi :)

Edit. Niin niistä kirjoitusvirheistä, kun oli puhe...

Tervetuloa siis palstalle ja hyvä kun saa uutta ja tuoretta näkökulmaa asioihin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joo tervetuloa palstalle täältäkin proffalle!

Kierrätyskeskuksessa välillä penkit tyhjenevät mutta yleensä ollaan rauhallisesti ja ihmetellään sitä miehen elämän suurinta ja kenties myös ainoaa kysymystä: mitä nainen miettii.

Pari naistakin täällä on, toki, yksi kuoputtaa puutarhaansa (en tarkoita pervoja, siat) ja sitten joo.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
12 000 mennyt jossain kohtaa rikki. Viimeksi oli joku 11 800 kun tarkastin. Vai oliko.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Liitytty 22.12.2005.

Viestejä: 7522
Tykkäyksiä: 4436
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jupe

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Vittu kevyesti. Mulla on yksi ja sekin tuli modeilta, kun oli modejen ilta ja ne ihan kännissä.
Arvotaankohan modejen illassa palkinto "parhaasta tekaistusta pelikiellosta"? Ja illan huipennuksena käydään läpi parhaita pelikieltoon johtaneita viestejä/tapahtumia.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tämä on nyt sitten viestini n:o 15000. Viime aikoina olen pyörinyt lähinnä musaketjuissa, koska olen päättänyt pitää taukoa sanapeleistä. Jääkiekkopuolellekin on ilmestynyt meikältä muutamia viestejä (HIFK ja hattutemppuvedot).
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
2000 viestiä. Aika vähän.
Se on 3000 viestiä täynnä, eikä kirjoitusoikeuksiani ole vieläkään poistettu. Nähdäkseni tähän on kaksi mahdollista syytä:

1. olen moderaattori

tai

2. Vesa ei tajuu

Aikoinaan hain jäsenyyttä tänne lähinnä parin kärppäläisen hyväkkään viestien takia ja koska kuitenkin olin täällä usein lukemassa. Siitä on aikaa. Muistelen tässä tuota kadonnutta aikaa. Aikaa.
10 000 viestiä täyteen tältä istumalta. Paska suoritus verrattuna vaikka @Ralph :n vastaavaan.
11 000 vasta kasassa. Tämmönen vituttaa. Syytän patriarkaattia.
13 000 viestiä. Asiaa ei ole ollut kertaakaan. Saavutukseni hetkellä tahdon kiittää levy-yhtiötäni, läheisiäni, guruani, äitiäni, manageriani, terapeuttiani, ja kaikkia muita joiden siivellä olen tänne asti päässyt.
14 000 viestiä. Asiaa ei ole vieläkään ollut. Saavutukseni hetkellä tahdon kiittää levy-yhtiötäni, läheisiäni, guruani, äitiäni, manageriani, terapeuttiani, ja kaikkia muita joiden siivellä olen tänne asti päässyt. Ai niin vittu fanit unohtu. Who cares. Ostakaa tuotteitani ja olkaa hiljaa. Naispuoliset fanit saavat lähettää kuvan (still / video).

Edit. katohan tässä koksupäissään tuli muutama kirjoitusvirhe.

Nyt: 16 000

Tämä oli pitkä tonni, kisaväsymystä oli ilmassa mutta luotan siihen, että jatkossa homma ripeytyy/ ripenee.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Nyt on hieno

4444 viestiä
3333 tykkäystä

28.7.2020 kirjoitin noin. Silloin tykkäyksien määrä on ollut siis 1111 kappaletta jäljessä viestimäärääni.

Tänään lukemat ovat 5301 ja 4698, eli tykkäykset ovat enää 603 kappaletta jäljessä viestimäärääni.

Tässä välissä on kulunut 116 päivää, joten tänä aikana on saldoihini kertynyt 7,39 viestiä/pv ja 11,77 tykkäystä/pv.

Tykkäykset saavuttavat viestejäni siis 4,38 kappaleen päivävauhdilla, joten tykkäykset tulevat ohittamaan viestien määrän 138 päivän päästä, eli 8.4.2021

Käyn elämässä hetken elämääni, niin palataan asiaan
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnea Jompalle, komea luku!

pepsillä tosin jo 1617, yli tuplasti enemmän! Onkohan se eniten palstalla? Rohkenisin veikata että kyllä.

Minua saa jatkossa siteerata tykkäys-kuninkaana. Olisiko siinä jopa uusi nimimerkkini?
Mulla on ihan helvetisti enemmän, et tule ikinä pääsemään samaan!
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
pepsillä tosin jo 1617,
Mulla on ihan helvetisti enemmän, et tule ikinä pääsemään samaan!
Minä hengittelen täällä niskaan, 1600 meni tänään rikki. Tällä hetkellä tykkäyksiä on 1604. Harmi kun omista viesteistä ei voi tykätä, jos voisi niin tykkäyksiä olisi huikeat 3398. Täytyy nyt laittaa muistiin, että en saa painaa tykkäystä @pepsi ja @heavy viesteihin, etten vahingossa tue heitä karkumatkalle.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Täytyy nyt laittaa muistiin, että en saa painaa tykkäystä @pepsi ja @heavy viesteihin, etten vahingossa tue heitä karkumatkalle.

Sama! Ei siis etten saisi tykätä käyttäjän @pepsi enkä @heavy viesteistä, vaan käyttäjän @Malkkinen ja @heavy. Nytkin saat tästä viestistä tuommoisen punaisen pompulan tuonne hälytyksiin ja ajattelet innoissasi että sataakohan taas tykkäyksiä, mutta se onkin vain tämä viesti! Tämä varmasti lannistaa sinua tässä tykkäys-skabassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös