Merkkipaaluviestit

• 252 266
  • 2 728
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
15 000:s viesti.

Suosikkijoukkue
Kärpät
21 000 tykkäystä rikki. Olenko minä henkisesti rikki, kun jaksan pitää kirjaa näistä? Mene ja tiedä.
Onnittelut komeista lukemista! Täällä paukahti tänään tykkäyksissä 12 000 rikki, joten perässä tullaan ja mikäli em. statistiikan seuraaminen tarkoittaa olemista henkisesti rikki, niin sitten olemme molemmat henkisesti rikkinäisiä. Onneksi ainakaan itse en tunne oloani henkisesti rikkinäiseksi!

Suosikkijoukkue
paraikaa tekohengityksessä

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ekaan kymppitonniin meni vajaa kahdeksan vuotta

Toiseen vähän alle kolme vuotta edellisestä...

Ja vajaa puolitoista vuotta myöhemmin lähtee Breezen viesti numero 30 000!
Onnea! Älä silti lopeta tähän, kuten muutama täällä tehnyt.

Noin 7 viestin päivävauhdilla vedät. Itse olin joskus Jatkoajan alkuaikoina hetken listan ykkösenä.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kumpi ensin, 20 000 viestiä vai 15 000 tykkäystä.

Nyt 18 726 & 11 725.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
7000:s viestini Jatkoajan Keskustelupalstalle on tässä ja näin.

Ja (melkein) kaikki viestit täyttä asiaa, tietenkin.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kaikessa hiljaisuudessa paukahti 10k peukutuksia rikki, ennen kuin oli se 10k viestejä. Siihen vielä vierähtää tovi, 9500 seuraava etappi.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oho, tulikin 6000 viestiä ylitettyä jo tuon futisseurannan ohessa. No tämä on sitten viesti nro 6010. Tykkäyksiä on vain 1128, mutta eipä näitä peukkuja saanut silloin kun olen suurimman osan viesteistäni kirjoittanut.

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tämä on meikäläisen viesti n:o 20 000.

Saavutin myös "Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä" -ketjussa 10 000 biisiä täyteen.

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petmanien omat säännöt
Kerrankin osuu kohdilleen ja pääsee tännekin rustaamaan. Tasan 9000 täyteen.

Kymppitonniin saattaa mennä tovi kun ei jaksa aina niin aktiivisesti kirjoitella. Eikä tuo SaiPa ole viime kausina ihan hirveästi antanut aihetta kirjoitella, kun kaikki tuostakin touhusta on jo sanottu sata kertaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy