Kuusituhattakuusisataakuusikymmentäkuusi eli lyhyesti sanottuna 6666.
Var så god!
Ignooraan ja raportoin kaikki, joilta en saa tähän viestiin 1500. tykkäystä.
Joku taisi kirjoittaa tuohon yläpuolelle viestin?Raportoisitko @vastaantulija varmuuden vuoksi?
28.7.2020 kirjoitin noin. Silloin tykkäyksien määrä on ollut siis 1111 kappaletta jäljessä viestimäärääni.
Tänään lukemat ovat 5301 ja 4698, eli tykkäykset ovat enää 603 kappaletta jäljessä viestimäärääni.
Tässä välissä on kulunut 116 päivää, joten tänä aikana on saldoihini kertynyt 7,39 viestiä/pv ja 11,77 tykkäystä/pv.
Tykkäykset saavuttavat viestejäni siis 4,38 kappaleen päivävauhdilla, joten tykkäykset tulevat ohittamaan viestien määrän 138 päivän päästä, eli 8.4.2021
Käyn elämässä hetken elämääni, niin palataan asiaan
Tykkäysten takaa-ajo kiihtyy. Tällä hetkellä 5821 viestiä ja 5596 tykkäystä, eli tykkäykset ovat enää 225 kappaletta jäljessä.
Edellisestä tsekkauksesta on kulunut 62 päivää, joten tykkäykset ovat kiihdyttäneet selvästi tahtiaan, saavuttaen viestejä 6,09 kappaleen päivävauhtia.
Tämän tahdin pysyessä yllä, tullaan viestien ja tykkäysten kohtaaminen näkemään 28.2.2021
Toivottavasti kyky kirjoittaa säilyi, sillä mitäs nuista muista.Nyt joudun kertomaan teille, että kohtasin syksyllä menninkäisen kissanhiekkalaatikolla. Menninkäinen sanoi, että jos mulla on vähemmän tykkäyksiä kuin viestejä sillä hetkellä, kun kirjoitan Jatkoaikaan viestin numero 6000, menetän kykyni kirjoittaa tänne, kunnes tykkäykset ohittavat viestimääräni.
Yritys oli kova, mutta kalkkiviivoilla hyytyi.
2000 tykkäystä täyteen. Mitäs tuumaat @pepsi?
Ja laatu on varmasti laskenut. No, toki minä kirjoitan välillä jääkiekostakin, mikä oikeuttanee minun läsnäoloni palstalla.Olet kiristänyt hienosti tahtiasi viimeisen 1-2 vuoden aikana.
Kiitoa. Yritän jatkaa vähintään samalla tasolla.Turha sinun murehtia laadustasi, se on oikein riittävä.