Merkkipaaluviestit

  • 236 332
  • 2 637

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
13 000 viestiä. Asiaa ei ole ollut kertaakaan. Saavutukseni hetkellä tahdon kiittää levy-yhtiötäni, läheisiäni, guruani, äitiäni, manageriani, terapeuttiani, ja kaikkia muita joiden siivellä olen tänne asti päässyt.

14 000 viestiä. Asiaa ei ole vieläkään ollut. Saavutukseni hetkellä tahdon kiittää levy-yhtiötäni, läheisiäni, guruani, äitiäni, manageriani, terapeuttiani, ja kaikkia muita joiden siivellä olen tänne asti päässyt. Ai niin vittu fanit unohtu. Who cares. Ostakaa tuotteitani ja olkaa hiljaa. Naispuoliset fanit saavat lähettää kuvan (still / video).

Edit. katohan tässä koksupäissään tuli muutama kirjoitusvirhe.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
14 000 viestiä. Asiaa ei ole vieläkään ollut. Saavutukseni hetkellä tahdon kiittää levy-yhtiötäni, läheisiäni, guruani, äitiäni, manageriani, terapeuttiani, ja kaikkia muita joden siivelä olen tänne asti päässyt. Ai niin vittu fanit unohtu. Who cares. Ostakaa tuotteitani ja olkaa hiljaa. Naispuoliset fanit saavat lähettää kuvan (still / video).
Haluan onnitella sinua hienosta saavutuksesta toveri. Ehkä vielä jonain kauniina päivänä minäkin saan noin hienon viestimäärän kasaan. Sen jälkeen voin kuolla onnellisena. Eipä mulla muuta täältä sinne ja sieltä tähän.

Syksyn raikkain terveisin, ystäväsi SMT!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sanotaanko näin, että jos on saanut vapaalta sielulta tykkäyksen niin aika vähän on enää saavutettavaa tässä elämässä.
Vittu. En tiiä oonko ikinä saanu FASlapselta tai abianokselta tykkäystä ja molemmat on pelikiellossa. @Johnny B. Goode lta oon saletisti joskus saanu! Siis peukun.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vittu. En tiiä oonko ikinä saanu FASlapselta tai abianokselta tykkäystä ja molemmat on pelikiellossa. @Johnny B. Goode lta oon saletisti joskus saanu! Siis peukun.
Siinä sulle. Yeaaah, take it, I know you like it... Tekee gutaa eiks vaan...? Ja tuosta...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
14 000 viestiä. Asiaa ei ole vieläkään ollut. Saavutukseni hetkellä tahdon kiittää levy-yhtiötäni, läheisiäni, guruani, äitiäni, manageriani, terapeuttiani, ja kaikkia muita joiden siivellä olen tänne asti päässyt. Ai niin vittu fanit unohtu. Who cares. Ostakaa tuotteitani ja olkaa hiljaa. Naispuoliset fanit saavat lähettää kuvan (still / video).
Unohdit mai seiviör Tsiisas Kraistin sekä auor troops riskin teir laivs ouversiis.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No jaa, ei se Faslapsen peukku oikein tunnu miltään virtuaalisesti. Mä sanon, että se on kova jätkä, jos saa Karilta peukun. Ja puhe siis tietysti Oksasen Karista.
Se vasta kova jätkä on joka saa modeilta!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ehkä vielä jonain kauniina päivänä minäkin saan noin hienon viestimäärän kasaan. Sen jälkeen voin kuolla onnellisena.
Tuolla tahdillasi saat kyseisen viestimäärän kasaan alle kahden vuoden sisään. Olisit jotain 21-vuotias vissiin silloin. On se aika nuori ikä kuolla. Rockareillakin on tapana kuolla vasta 27-vuotiaana. Toki Jatkoajan palstalla elämä on karun coolimpaa ja kovempaa, joten ehkä 21 Jatkoajassa on rockareiden 27.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuolla tahdillasi saat kyseisen viestimäärän kasaan alle kahden vuoden sisään. Olisit jotain 21-vuotias vissiin silloin. On se aika nuori ikä kuolla. Rockareillakin on tapana kuolla vasta 27-vuotiaana. Toki Jatkoajan palstalla elämä on karun coolimpaa ja kovempaa, joten ehkä 21 Jatkoajassa on rockareiden 27.
Ota huomioon, että mä en ole mikään rokkari tai Kurt Cobain. Olen homohinttipoppari ja nämä paineet on ihan uskomattomat. Se on varmaan just toi pari vuotta ja veks. Ei vaan pää kestä tätä elämäntyyliä.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
5600. Hävettää....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös