Merkkipaaluviestit

  • 236 260
  • 2 637

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Jumaleissön 1500 puhki. Joskus viestit saattavat sisältää asiaa joskus eivät.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Vittu! @Malkkinen 1625 vs @pepsi 1626... Nyt jos koskaan, auttakaa miestä mäessä!

Kaikki jotka tykkäävät tästä, osallistuvat sillipurkin arvontaan! @Malkkinen tarjoamat perunat maistuvat ehdottomasti paremmalta pienen sillisiivun kanssa.

Ps. voitte tykätä molempien viesteistä kilpaa, silti tuo yhden tykkäyksen ero ei koskaan umpeudu.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Yksikään tämän viestin tykkääjistä ei osallistu hapansilakkapurkin arvontaan.

Tykkäsin viestistä! Minähään en mitään hapansilakoita halua voittaakaan, annan kunnian ja ilon mielelläni sellaiselle joka sitä osaa arvostaa.

Muistan muuten tältä syksyltä töistäni tilanteen jossa autoin yhtä herttaista mummoa töissä ja hän olisi tarjonnut minulle tämän jälkeen karkkia. Vastasin että ei kiitos, en niin kovasti tykkää karkeista. Mummo vastasi hieman suutahtaneenakin että mistäs sinä sitten tykkäät? Hapansilakoistako?

Ja ettei mene täysin ohi aiheen tämä viesti niin satuin huomaamaan että olen ohittanut merkkipaaluviestin 7700 ihan äskettäin. Tämän ollessa viestini numero 7704. Ja tykkäyksiä on tähän mennessä kertynyt yhteensä 1204 kappaletta.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vittu! @Malkkinen 1625 vs @pepsi 1626... Nyt jos koskaan, auttakaa miestä mäessä!

Kaikki jotka tykkäävät tästä, osallistuvat sillipurkin arvontaan! @Malkkinen tarjoamat perunat maistuvat ehdottomasti paremmalta pienen sillisiivun kanssa.

Ps. voitte tykätä molempien viesteistä kilpaa, silti tuo yhden tykkäyksen ero ei koskaan umpeudu.
Varsin halpamaista käyttää samoja aseita tykkäysten kalastelemiseen, olisit edes keksinyt jotain omaa. Täten aloitan mustamaalauskampanjan. Tykkäykset on tällä hetkellä tasan 1629. Älkää hyvät ihmiset tykätkö @pepsi n viesteistä, koska hän on mielikuvitukseton perässähiihtäjä mitä tykkäysten kalasteluun tulee. Tykätkää mielummin raikkaasta ja omaperäisestä tuulahduksesta, eli minusta. Perunakattila arvotaan heti kun tykkäyksissä on 8 tykkäyksen ero minun hyväksi.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Milloin arvonta?
Hurraa! Minulla on tällä hetkellä 8 tykkäystä enemmän kuin pepsillä! On siis arvonnan aika! ÄN-YYY-TEE NYT lähti arvontapallot pyörimään. Tuossa vilahti näköjään @Ollakseni , @Käyttäjänimetön erottui myös. Pallot kuhisevat hirmuisesti...... Ja nyt sieltä tipahtaa nimi! Ja voittaja on.... tättäräääää! @Hera80 !!! Rutkasti onnea. Palkinnon voitte noutaa lähimmästä postikonttorista heti kun posti sen täältä meiltä sinne teille toimittaa, eli laulajatähti Sannin sanoin: "2080-luvulla".
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vittu mulla on vasta 700 tykkäystä, ei mitään jakoa tuon trion kisaan mukaan. Tein nopean analyysin ja ajattelin ensin parantaa viestieni sisältöä, mutta päätin kuitenkin arpoa kaikkien tähän viestiin tykkäyksen antaneiden kesken PILLUN! Nyt siirryn kisastudioon odottelemaan n. tuhannen tykkäyksen saapumista tähän. Kiitos.
Ihan hyvä palkinto, mutta hukkaan se täällä menee. Jos tykkäyksiä haluat kerätä, niin laita sellainen viesti missä palstalaisille kerrotaan mitä sillä PILLULLA tehdään ja miten sitä käytetään.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Jaaha, panokset kovenee. Nyt jos ei heti tule tuhatta tykkäystä niin riisun itseni alasti tässä kaikkien nähden. Naiset saavat traumoja ja lapset itkevät.
Jaaha. Mitähän mieltä @Moderaattorit mahtaa olla tällaisesta rivouden harjoittamisesta tässä ketjussa? Voi pyhä lehmä! Kohta on tämäkin ketju lukossa ja muistan silloin osoittaa syyttävällä sormellani @Uimalakkia, jonka mielestä oli hyvä idea alkaa strippaamaan meidän kaikkien läsnäollessa, tällä siveellisyyteen tähtäävällä keskustelufoorumilla.

Mä en ala enää. Tykkäsin, raportoin ja fantasioin.
 

444

Jäsen
Jaaha, panokset kovenee. Nyt jos ei heti tule tuhatta tykkäystä niin riisun itseni alasti tässä kaikkien nähden. Naiset saavat traumoja ja lapset itkevät.
Se on sitten pics or it didn’t happen. Et uskalla.

Mä joskus myös mietin, että pitäisi saada enemmän tykkäyksiä. Ilman niitä olen huono ihminen. Ajattelin myös, että kirjoittaisin asiallisempaa sisältöä. Koska se osoittautui mahdottomaksi, niin päätin olla hauska. Senkin mentyä syteen en enää tiedä mitä tehdä. Lahjoitan siis kaikille tykkääjille kylpyillan kanssani paljussa. Luonnollisesti älästi. Tykkää, vaikka et tykkäisikään. Tykkäät kuitenkin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä on taas lapsellista. Menen (v)ihastuttaviin moderaattoreihin itkemään aikamme tilaa. Ja sitten on se HCH! Sitten pitääkin jo masturboida.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
500 viestiä täynnä. ja (lähes) kaikki asiaa. Muutama on toki lipsahtanut vähän asian vierestäkin.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Olenkohan taas tykkäyksissä ykkönen? Tälläkin viikolla olen saanut pari lisää.

Edit. Itseasiassa tarkalleen 14 tykkäystä viidessä päivässä. Siis wau!

Edit2. Sehän tekee nopeasti laskettuna 2,8 tykkäystä per päivä! Siis wau.

Edit3. Tykkäispä joku tästä.
 
Viimeksi muokattu:

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olenkohan taas tykkäyksissä ykkönen? Tälläkin viikolla olen saanut pari lisää.

Edit. Itseasiassa tarkalleen 14 tykkäystä viidessä päivässä. Siis wau!

Edit2. Sehän tekee nopeasti laskettuna 2,8 tykkäystä per päivä! Siis wau.

Edit3. Tykkäispä joku tästä.
Hei @pepsi hei! 21.11 meni 1600 tykkäystä rikki, tänään meni 1700. Se tekee sata tykkäystä kahdeksaan päivään, eli 12,5/päivä. Sulla on poika kuule vielä paljon opittavaa.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Eilen meni näköjään taas yksi tonni rikki 14 000. viestin muodossa eikä siinä vielä kaikki, seuraava tykkäys jonka saan, on 5000. tällä foorumilla. Nyt kannattaa siis tykätä, sillä seuraavalle tykkääjälle on luvassa jotain hyvin harvinaista!

Joko arvasit?
Etkö vieläkään?
Voittaja saa lämmintä kättä!
Lämmitin sen ihan Sinua varten!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös