Nyt jo 1615 tykkäystä. Onkohan minulla eniten tykkäyksiä palstan historiassa?
Ei edes eniten tälle sivulle kirjoittaneiden joukossa.Nyt jo 1615 tykkäystä. Onkohan minulla eniten tykkäyksiä palstan historiassa?
Arvotaankohan modejen illassa palkinto "parhaasta tekaistusta pelikiellosta"? Ja illan huipennuksena käydään läpi parhaita pelikieltoon johtaneita viestejä/tapahtumia.Vittu kevyesti. Mulla on yksi ja sekin tuli modeilta, kun oli modejen ilta ja ne ihan kännissä.
2000 viestiä. Aika vähän.
Se on 3000 viestiä täynnä, eikä kirjoitusoikeuksiani ole vieläkään poistettu. Nähdäkseni tähän on kaksi mahdollista syytä:
1. olen moderaattori
tai
2. Vesa ei tajuu
Aikoinaan hain jäsenyyttä tänne lähinnä parin kärppäläisen hyväkkään viestien takia ja koska kuitenkin olin täällä usein lukemassa. Siitä on aikaa. Muistelen tässä tuota kadonnutta aikaa. Aikaa.
10 000 viestiä täyteen tältä istumalta. Paska suoritus verrattuna vaikka @Ralph :n vastaavaan.
11 000 vasta kasassa. Tämmönen vituttaa. Syytän patriarkaattia.
13 000 viestiä. Asiaa ei ole ollut kertaakaan. Saavutukseni hetkellä tahdon kiittää levy-yhtiötäni, läheisiäni, guruani, äitiäni, manageriani, terapeuttiani, ja kaikkia muita joiden siivellä olen tänne asti päässyt.
14 000 viestiä. Asiaa ei ole vieläkään ollut. Saavutukseni hetkellä tahdon kiittää levy-yhtiötäni, läheisiäni, guruani, äitiäni, manageriani, terapeuttiani, ja kaikkia muita joiden siivellä olen tänne asti päässyt. Ai niin vittu fanit unohtu. Who cares. Ostakaa tuotteitani ja olkaa hiljaa. Naispuoliset fanit saavat lähettää kuvan (still / video).
Edit. katohan tässä koksupäissään tuli muutama kirjoitusvirhe.
Nyt on hieno
4444 viestiä
3333 tykkäystä
Nyt: 16 000
Tämä oli pitkä tonni, kisaväsymystä oli ilmassa mutta luotan siihen, että jatkossa homma ripeytyy/ ripenee.
Viisasta puhetta.Muista vaan tärkein. Sisällöllä ei ole väliä, vaan määrällä.
Tykkäykset: 700!
Kiitokset tykänneille.
Mulla on ihan helvetisti enemmän, et tule ikinä pääsemään samaan!Onnea Jompalle, komea luku!
pepsillä tosin jo 1617, yli tuplasti enemmän! Onkohan se eniten palstalla? Rohkenisin veikata että kyllä.
Minua saa jatkossa siteerata tykkäys-kuninkaana. Olisiko siinä jopa uusi nimimerkkini?
Mulla on ihan helvetisti enemmän, et tule ikinä pääsemään samaan!
pepsillä tosin jo 1617,
Minä hengittelen täällä niskaan, 1600 meni tänään rikki. Tällä hetkellä tykkäyksiä on 1604. Harmi kun omista viesteistä ei voi tykätä, jos voisi niin tykkäyksiä olisi huikeat 3398. Täytyy nyt laittaa muistiin, että en saa painaa tykkäystä @pepsi ja @heavy viesteihin, etten vahingossa tue heitä karkumatkalle.Mulla on ihan helvetisti enemmän, et tule ikinä pääsemään samaan!
Yksikään tämän viestin tykkääjistä ei osallistu hapansilakkapurkin arvontaan.