Ehkä ainoa melkein pääministeri, mutta Käyttäjänimetön on Jatkoajan ainoa oikea pääministeri.Lienen siis Jatkoajan ainut melkein pääministeri.
Linkki vie todistusaineistoon Jatkoajan keskustelupalstalla.
Ehkä ainoa melkein pääministeri, mutta Käyttäjänimetön on Jatkoajan ainoa oikea pääministeri.Lienen siis Jatkoajan ainut melkein pääministeri.
Olen käynyt Sauli Niinistön toimistossa hänen ollessaan Eduskunnan puhemies. Olin myös kerran serkkuni ylppäreissä joissa Riitta Uosukainen kävi toimiessaan eduskunnan puhemiehenä. Olen siis miltei Eduskunnan puhemies.Lienen siis Jatkoajan ainut melkein pääministeri.
Linnanjuhlissa oli kansanedustaja jolla oli sama sukunimi kuin mummollani. Ihminen löytyy samasta sukukirjasta kanssani. Eli jotain kaukaista sukua ollaan...
Ei oikeastaan, jos olisit sanonut että olet pannut jotain Nightwishin jäsentä niin silloin olisi ollu kova juttu ja tulokseta riippuen herättänyt pieniä kysymyksiäkin.
Olet siis mennyt painamaan Miitta Sorvalia?
Jos kerta paneminen riittää niin olen sukua Sara Siepille, olen pannut erästä hänen ystävää. Kyseinen henkilö ollut myös televisiossa edellämainitun kanssa samassa ohjelmassa.
Tämä oli jo liian mustaa huumoria minulle.Olet siis mennyt painamaan Miitta Sorvalia?
Ei BB-Nikoa lasketa.
Mä en tunne ketään.
No höh, mitä varten ei lasketa?
Kerrottakoon kyseessä olleen nainen, jos nyt Nikoa voi mieheksikään laskea.
Mä olen nähnyt Kadi Kaljulan kahdesti, ollaan myös samassa kuvassa (menin kännissä vaatimaan ja sen kaveri otti foton). Toisella kerralla Kadi istui viereisessä pöydässä. Olisin saanut.
Nyt on pakko paljastaa sivistymättömyyteni ja pyytä vahvistusta sille, että eikös tää Kadi ollut bb-kisaaja ja aika kissamainen flicka?
Nyt on pakko paljastaa sivistymättömyyteni ja pyytä vahvistusta sille, että eikös tää Kadi ollut bb-kisaaja ja aika kissamainen flicka?
Vastaan silti. Kyllä. Kyllä. KYLLÄ!
Ja diggas dokaamisesta näin plussana vielä.
Kike Elomaa on pitänyt meidän poikaa sylissä, kun oltiin Turussa käymässä. Oltiin samassa ravintolassa syömässä ja halusi päästä pitämään meidän poikaa sylissä joka oli tuolloin vielä vauva. Eli ihan takuulla ollaan sukua. Sukulaisis mies on myös kuulunut Stamina bändiin eli bändin jäsenet ovat, kuin veljiä kanssani.