@JakkeKasi kommentoin näitä sinun
Kauden 2023-2024 suurin yllättäjä pelaajista -ketjuun tekemiäsi nostoja tässä voimasuhdeketjussa, koska peilaan niitä kesällä tekemääni ennakkoon.
Keskisen Oivan oiva kehitys jäi minulta minulta huomiotta. Täysin puskista tullut läpimurtokausi häneltä. Huhhuh!
Koivusen loisteliaisuuden tiesin ja hänen tykkikauden ennakoin napakymppiin. Tituleerasin häntä ennen kautta supermieheksi ja ennustin yli 45 pisteen kauden.
@JakkeKasi älä murehdi naureskeluasi, et ollut ainoa. Täytyy tunnustaa, että itse naureskelin mielessäni saamalleni kritiikille, sillä tiesin tasan tarkkaan Villen kyvykkyyden ja olin varma onnistumisesta.
Marjalaa en osannut nostaa aivan niin kovalle tasolle, jolla lopulta pystyi suorittamaan. Ennakoin hänestä tulosketjun laituria, mutten todellakaan uskonut, että hän on Tepsin ykkössentteri ja paras pistemies. Meniköhän tämä niin, että vielä preseasonilla Marjala pelasi vielä laidassa, mutta loukkaantumisten kautta löysi tiensä keskelle ja suoritti sitten hurjalla tasolla.
Nymania ennakoin kolmosketjun laitaan ja ennakoin hänelle kovaa maalimäärä kuitenkaan sitä tarkemmin määrittelemätttä. Harmi, koska muista pohtineen häntä jopa maalipörssin voittajana.
Kerroin odottavani
Oliver Kapaselta kauden mittaan nousua supertasolle. Tässä onnistuin napakymppiin. Minusta tämä ei ollut siis suurikaan yllätys. Muistan jonkun nimimerkin olleen sitä mieltä, että nostin odotukset Oliverin suhteen niin korkealle vain siitä syystä, että muitakin pelaajia kehun kuin Kärppien pelaajia. Tuollaiset väittämät tuntuivat silloin minusta irvokkailta ja sellaiseksi lopulta osoittautuivat.
Olen tyytyväinen siitä, miten kesällä tunnistin liigapelaajien kyvykkyyksiä. Ulkomailta tulleiden kanssa osumisprosentti oli tietenkin heikompi. Napakymppinä voi pitää Kuitenkin SaiPan ykkösmaalivahdin arvion osumista. Arvioin hänet sarjan huonoimmaksi ja sitä hän todella oli.