Täältä myös kiitos McTorson näille voimasuhde arvioineille (poislukien Kärpät). Hienoa työtä ja vaatii aikaa perehtyä joka joukkueen rostereihin. Mutta siltikin tulee mieleen yksi asia, mitä minun tuttu intensiivisesti jääkiekkoa seuraava psykologi sanoi kyseisestä kirjoittajasta...
Pikkasen kiirettä on ollut tänään. Voimasuhdepäivitykset jäävät tuonnemmaksi. Ensiksi, kiitos todella paljon kehuista koskien arviointejani! Toiseksi, kiitos todella paljon siitä, että jaoit kanssamme tuon sinulle tutun psykologin mielipiteen McTorsosta.
On hienoa kuulla näitä tarinoita oikeasta elämästä, joissa McTorso on ollut ajattelun ja puheen tasolla läsnä. Psykologi miettii, mikä se McTorso on ja samoin pohjoisen hiihtoturistit porisevat McTorson kirjoituksista. Nämä ovat kyllä mukavia tarinoita kuulla, huh!
Sen verran ikäviä uutisia
@RedIsMyColor nimimerkin tuntemalle jääkiekosta kovin välittävälle psykologille on, ettei profiilikuvaus osunut lainkaan kohdilleen. Olen urheilullisesti lahjakas. Yleisurheilussa olen ollut nuorten maajoukkuevalmennusryhmässä usean vuoden ajan. Joukkuelajeista olen harrastanut kilpatasolla pesäpalloa ja koripalloa, enkä ollut viimeinen, joka joukkueeseen valittiin. Tämän ei ole tarkoitus olla mikään egon kohotus kirjoitus, vaan ihan selkeä ja ystävällinen vastaus nimimerkki
@RedIsMyColor tuntemalle psykologille.
Suosittelen kyseiselle psykologille
Ari Steniuksen toimittamaa kirjaa
Kärpän raapaisu, johon McTorso on kirjoitanut yhden luvun, eli luvun kolme yhtä kuin Mikko Manner ja Arto Ruotanen. Yeah!
Edi. Kärppien raapaisemat -> Kärpän raapaisu