Jandus - puolustaja, joka ei osaa puolustaa.Niinköhän Jandus pelailee kotikisoissa Tsekin paidassa? Toivottavasti, sen verran oli jäätävä meininki jatkoajalla tänään.
NA
Jandus - puolustaja, joka ei osaa puolustaa.Niinköhän Jandus pelailee kotikisoissa Tsekin paidassa? Toivottavasti, sen verran oli jäätävä meininki jatkoajalla tänään.
NA
Eipä pysty tuohon ottamaan kantaa tässä hetkessä. Mukava, että kiinnostaa. Voipi kuitenkin olla, että jäät ilman vastausta myös kesällä, sillä tässä hetkessä en näe kyllä sitä mahdollisuutta, että lähtisin enää aiemman kaltaiseen urakkaan voimasuhteiden arvioinnissa. Ehkäpä joku muu ottaa soihdun.Jos Manner menee ensi kaudeksi SaiPaan niin onko Mäntymaa yli keskiarvoa parempi valmentaja ja onko Mannerin valmennus sarjan paras @McTorso
Ei tässä tuollaisesta ole kyse. Olen erittäin tyytyväinen tekemästäni ennakosta, mielestäni se on erinomainen. Jokainen voi lyödä tai olla lyömättä, kehua tai olla kehumatta. Minusta palaute kuitenkin kuuluu asiaan ja jokainen antaa sitä tavallaan sekä kykyjensä mukaan.Ei kannata enää lyötyä lyödä.
Ei tässä tuollaisesta ole kyse. Olen erittäin tyytyväinen tekemästäni ennakosta, mielestäni se on erinomainen. Jokainen voi lyödä tai olla lyömättä, kehua tai olla kehumatta. Minusta palaute kuitenkin kuuluu asiaan ja jokainen antaa sitä tavallaan sekä kykyjensä mukaan.
Ei ole mahdollista tuo. Kyllä Kärppien arviointi on se ykkösjuttu mulle. Tällä kaudella epäonnistuin useamman joukkueen osalta enemmän kuin Kärppien kanssa. Kärppien sijoitus meni ohi kolme sijaa. Pahiten Kärppien kanssa ohi meni mulla ulkomaalaisesvahistusten arviointi. Toki myös Marjamäki meni ohi pahasti, mutta toisaalta ennakoin myös potkujen mahdollisuutta, sillä epävarmuutta oli. Marjamäki oli lopulta kaaos. Ihan hupiukoksi taantunut itseriittoinen pelle.Ehkä joskus voisit harkita ulkopuolista arvioijaa Kärpille jolla ei siteitä Kärppiin?
Ei ole mahdollista tuo. Kyllä Kärppien arviointi on se ykkösjuttu mulle. Tällä kaudella epäonnistuin useamman joukkueen osalta enemmän kuin Kärppien kanssa. Kärppien sijoitus meni ohi kolme sijaa. Pahiten Kärppien kanssa ohi meni mulla ulkomaalaisesvahistusten arviointi. Toki myös Marjamäki meni ohi pahasti, mutta toisaalta ennakoin myös potkujen mahdollisuutta, sillä epävarmuutta oli. Marjamäki oli lopulta kaaos. Ihan hupiukoksi taantunut itseriittoinen pelle.
Kiitos kysymästä. Jatkoaikaan ei tule varmasti. Muutoin tilannne on edelleen auki. En ole aloittanut joukkueiden tarkempaa tutkimista, saati kirjoittamista.@McTorso Onko "McTorson voimasuhdearvio kaudelle 2024–2025" jo työn alla? ;)
Kiitos kysymästä. Jatkoaikaan ei tule varmasti. Muutoin tilannne on edelleen auki. En ole aloittanut joukkueiden tarkempaa tutkimista, saati kirjoittamista.
No perkeles. Ei voi mitään. Ymmärrän toki myös miks näin.Kiitos kysymästä. Jatkoaikaan ei tule varmasti. Muutoin tilannne on edelleen auki. En ole aloittanut joukkueiden tarkempaa tutkimista, saati kirjoittamista.
Kiitos. Mukava näitä on ollut tehdä. Kriittinen palaute, jopa asiaton sellainen, on tällaisessa ketjussa ymmärrettävää ja luo osaltaan tunnelmaa. Voimasuhdearvioideni ympärille on muutaman vuoden ajan kietoutunut kiehtova keskustelu, jossa on ollut sekä tunnetta että asiantuntemusta. Tietoa on saatu vaihdettua kaikki yhdessä sitä haluaville.Onpa harmi, jos näin käy. Kattavat arviosi ovat olleet meille muille mainio katsaus joukkueisiin kauden alla. Saamasi törkypalaute on sitä vastoin ollut arvotonta.
Pitkin vuotta jokaisesta "väärästä" arviosta kiksinne saaneet ja niistä nälvineet paskahousut, menkää itseenne.
Mun mielestä tuo on vain hauska lisä arviointiin. En löytänyt kommentista mitään ylimielisyyttä.Tuu ny @McTorso itte selittään. Eli meinaatko, että pystyt nykyään ennustamaan paitsi sarjasijoituksen, myös joukkueiden pisteet? Vitsi vai ylimielisyyttä? Uutinen: Palstalegenda McTorso liittyy Urheilu-Ankan vahvuuteen - Urheiluankka
Mikä helvetti on Urheilu-Ankka :DTuu ny @McTorso itte selittään. Eli meinaatko, että pystyt nykyään ennustamaan paitsi sarjasijoituksen, myös joukkueiden pisteet? Vitsi vai ylimielisyyttä? Uutinen: Palstalegenda McTorso liittyy Urheilu-Ankan vahvuuteen - Urheiluankka