Tässä tulee todellinen pähkinä purtavaksi:
"En ole todellakaan suomalainen, vaikka olenkin Suomen kansalainen. En ole myöskään jatkoaikalainen, vaikka jatkoajan palstaa ahkerasti luenkin ja sinne myös kirjoitan. Luulisi kaikkien nyt tajuavan, maailman yksinkertaisin asia".
"Tuli eilen taas vedettyä melkoiset lärvit ja siinä ohessa vongattua kaverin muijaa. Kyllähän sen arvaa miten siinä taas kävi. No, onneksi pääsee taas viikoksi intin leipiin pois täältä".
Sen on oltava king of the jungle."Tuli eilen taas vedettyä melkoiset lärvit ja siinä ohessa vongattua kaverin muijaa. Kyllähän sen arvaa miten siinä taas kävi. No, onneksi pääsee taas viikoksi intin leipiin pois täältä".
Nielikäinen pasi nielikäisin pasisto, nielikäisten pasioitu nielikäistöi muroihini. Nielikätö pasineen nielikämmen paseinja. Nielikäisillänsä pasimon. Nielittämän pasio pasioi tyttöystävääni, tyttöystäväni nieli... pa sitten Pasi nieliöi minua perseeseen!!!
Jos en nyt aivan väärässä ole, niin tämä täytyy olla 7-Pasin ylin ystävä Ässäosiossa vaikuttava ensio!
Olette jäljillä!
En tiedä onko tämä imitaatio, mutta jostain syystä tuli mieleen joko JHag tai cobol. Älkää kysykö miksi, en minäkään tiedä.
"Yövuoro takana ja viiden päivän vapaat edessä. Hain Jumbosta 18 lavaa KOFFIA. Saunassa käyty, perheen naisväki meni jo nukkumaan. Isäntä surffaa netissä ja ottaa lisempää MALLASTA. Rokki pauhaa taustalla, ketään hereillä?"
Onks tää Nurmijärvenpeto tms?
Sanoisin että kyseessä on pernaveikko.j ty np b ssekanen scholl
Sanoisin että kyseessä on pernaveikko.
Kyllähän se näin on.Onks tää Nurmijärvenpeto tms?
"Minä tiedän tämän, koska olen ollut vastavaanlaisissa tapahtumissa useita kertoja".
"Minä tiedän tämän, koska olen kyseisessä paikassa käynyt lukuisia kertoja".
"Minä tiedän tämän, koska olen aiheeseen tutustunut monia kertoja".
"Minä tiedän tämän, koska yksinkertaisesti tiedän kaiken".
"Minusta näiden vain keväisin, toukokuun alkupuoliskolla akitivoituvien "jääkiekkoasiantuntijoiden" kirjoitusoikeudet pitäisi poistaa ja jättää tämä palsta vain meille, kaiken jääkiekosta ja etenkin NHL:n kiehtovasta maailmasta kaiken ja perusteellisesti ymmärtäville laatukirjoittajille......."
Cobol?!
Dana77? Vasta pelipaitakokoelmasta sytytti.Ja joka epäilee raudanlujaa tietämystäni jääkiekosta, etenkin NHL:stä, voi käydä ihailemassa valtavaa pelipaitakokoelmaani, joissa kaikissa haisee mm. sellaisten starojen kuin Bobby Orr, Larry Robinson, Väinö, Mario Lemieux jne. ehta ihon läpi erittyvä kuona-aine!"
JHag, luulisin. Neelyn arvoitukseen lienee oikea vastaus flintstone, oli paha."Minä tiedän tämän, koska olen ollut vastavaanlaisissa tapahtumissa useita kertoja".
"Minä tiedän tämän, koska olen kyseisessä paikassa käynyt lukuisia kertoja".
"Minä tiedän tämän, koska olen aiheeseen tutustunut monia kertoja".
"Minä tiedän tämän, koska yksinkertaisesti tiedän kaiken".
"Ärsyttää kaikki tämän palstan tuhannet janarijuntit jotka eivät suostu näkemään Italian taktista, tappioon johtanutta ylivertaisuutta jalkapalloilun EM-kisoissa tai kauneutta joka piiloutuu BB-Kadin ryyppyputki-aknen taakse. Aivan käsittämättömiä toppatakkeja. Te ette ymmärrä mistään mitään."
Laitetaas itekkin jotain..
Noniin työviikko takana, kuuntelen tässä kasarirokkia ja juon kaljaa, baariin varmaan pitäs hyvässä seurassa mennä, mitä sitä mies muuta tarvitsee?
Ps - Hallitonttu kertoili, että mikkeliin saadaan ensi kaudellakin iskukykyinen mestis joukkue.