Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 224 269
  • 1 192

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
"Kärpät hanki täski kaudeski Niklas Lidnstråmin, Brian Ravalskin ja Kimmo Himosen. Kyllä Alalaton olisi pitänyt osata Ohtamaasta, Juho Jokisesta ja Toni Kirenistä koulia vähitnään samantasoisia pelimehuja jo jouluun mennssä. Osoitttaa vaan Alatallon epäpätevyyttä, ettei näin ole käynyt. Nekin rahat Käprät olisi voinnut säätsää."
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
"Kärpät hanki täski kaudeski Niklas Lidnstråmin, Brian Ravalskin ja Kimmo Himosen. Kyllä Alalaton olisi pitänyt osata Ohtamaasta, Juho Jokisesta ja Toni Kirenistä koulia vähitnään samantasoisia pelimehuja jo jouluun mennssä. Osoitttaa vaan Alatallon epäpätevyyttä, ettei näin ole käynyt. Nekin rahat Käprät olisi voinnut säätsää."

Ettei kyseessä vain olisi Tepa?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
"Tässä ketjussa ei edes yritetä keskustella asiallisesti, joten ketju suljetaan. Kaikki ketjuun osallistuneet mukahauskuuttajat kuittaavat tästä bannit kaikille maailman keskustelupalstoille ikuisiksi ajoiksi.

PS. HPK rules"
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Tässä ketjussa ei edes yritetä keskustella asiallisesti, joten ketju suljetaan. Kaikki ketjuun osallistuneet mukahauskuuttajat kuittaavat tästä bannit kaikille maailman keskustelupalstoille ikuisiksi ajoiksi.

PS. HPK rules"
Olisko nimimerkki Moderaattorit?
 

M10

Jäsen
Huomenna tiistaina 17. päivä maaliskuuta pelataan legendaarisella Rinkelinmäen areenalla kolmas puolivälierä Hämeenlinnan Ylpeyden, HPK:n ja kalakukkokaupunki Kuopion KalPan välillä.

Odotettavissa on taas kova koitos ja kiekkofaneille todellista herkkunamia. Otteluvoitot ovat tällä hetkellä tasan, kun molemmat joukkueet ovat voittaneet kerran vieraskaukalossa. KalPa voitti komeasti perjantaina Hämeenlinnassa ja HPK vastasi huutoon lauantaina kruunaten mahtavan kalakukkoviikonlopuksi ristimäni viikonlopun. Hämeenlinnalaisfanit pääsivät lauantaina siis naatiskelemaan oikein kunnolla! Mikäs sen hienompaa kun ottaa vierasvoitto kiekkokaupunki Kuopiosta!

Huomisesta ottelusta on tulossa todennäköisesti tiukka kahden joukkueen taisto. Toivottavasti Ritaripelaajat näyttävät kuopiolaisille kaapin paikan ottamalla komian kotivoiton!

Toivottavasti Lamppu Laamanen ja Laku Laakkonen pelaavat. Tämä olisi varmasti ilon aihe jokaiselle Hämeenlinnalaisfanille! Ja toivottavasti tulee jännä ottelu!

Itse menen paikan päälle jännittämään ja toivottavasti mahdollisimman moni Hämeenlinnalainen kiekkofani tulee myös paikalle tunnustamaan Rakkauden väriä ja kannustamaan HOOPEEKOO voittoon!

Kaikkien tavoitteena on tietenkin päästä suutelemaan Poikaa pitkän ja raskaan kauden päätteeksi!
 
Viimeksi muokattu:

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
On taas semimaksimaalinen vitutus kun katsoo MM-kisoja. Keravajengi on lähtenyt kisoihin ja heitä joutuu katsomaan pelikatkoilla. Sellaista perusrumaa landejengiä, ei kunnollista rusketusta iholla ja rasvaiset letit on sentään peitetty karjalalippiksillä tai jollain semihauskalla kypärällä. RTL:n lähetyksessä näkyi vielä hikiläikät kainaloissa. Lisäksi siellä keitotetaan halpaa kaljaa vääränlaisista olutlaseista. Ja kun ollaan keittoreissulla niin ei ole edes asiaankuuluvia viihdekauluspaitoja messissä. Varmaan oluet ja safkat tilataan suomeksi tai tankerolädillä, eikä asiaankuuluvasti saksaksi, ranskaksi tai italiaksi. Eikä varmasti kukaan kisaturisti ole Helsingistä kotoisin. Vitutuksissa sitten vedin koko yön energiajuomaa ja silitin kauluspaitoja. Joutuu varmaan lähtemään moottoripyöräilemään 1700m lenkin, josko saisi kisaturistivitutuksen pois edes päiväksi.
 

Pikherz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
"Mun mielestä Ässillä on hyvät mahdollisuudet ensi kaudella. Nyt kun Pentti tekee pari loistohankintaa, esim. Sidney Crosby ja Rob Schremp niin Ässät on oikeastaan varma mitalisti.

Ja ne jotka väittää ettei Alpo ole hyvä valmentaja, niin voitte mennä laskemaan omia NHL-kausianne valmentajana. Apella on niin paljon tietoa jääkiekosta, ettei siinä paljon Jaloset ja Aravirrat paina.

Kyllä se oli sillon hopeeeeekaudella.."
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
"Voisikohan Moderaattorit ystävällisesti vaihtaa ketjun nimen Ultrasit hakkasivat vierasfaneja vaikkapa muotoon Jokerifanien ääriryhmä pahoinpiteli vierasfaneja? Tämä ei herättäisi niin paljon närää täällä palstalaisten keskuudessa. Ei ole kuitenkaan tarkoitus provosoida/provosoitua ketjussa.

Ai niin...sitten Jatkisristeilylle lähtijät. Olen nyt ilmoittanut kaikkien nimet ja tiedot Siljan terminaaliin. Muutamalla nimimerkillä on vielä matka maksamatta mutta laiton puuttuvan summan omasta kukkarostani. Pistin YV:llä tiedon asianomaisille. Pitäisköhän muuten teettää vaikkapa t-paidat tuolle reissulle? Itseasiassa olen mielessäni suunnitellut jo logonkin ja laitan sen heti tänne näkyville kun olen ensin tehnyt 7 viikon rästityöt kesätöissä...no niin, nyt se on tuossa alla olevassa linkissä. On vaan tuollainen nopea väsäys mutta pistäkää omia ehdotuksia kehiin. Värinä voisi olla tuo sini-oranssi tai vaihtoehtoisesti lila-pinkki. Maksavat saman verran".
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
"Voisikohan Moderaattorit ystävällisesti vaihtaa ketjun nimen Ultrasit hakkasivat vierasfaneja vaikkapa muotoon Jokerifanien ääriryhmä pahoinpiteli vierasfaneja? Tämä ei herättäisi niin paljon närää täällä palstalaisten keskuudessa. Ei ole kuitenkaan tarkoitus provosoida/provosoitua ketjussa.

Ai niin...sitten Jatkisristeilylle lähtijät. Olen nyt ilmoittanut kaikkien nimet ja tiedot Siljan terminaaliin. Muutamalla nimimerkillä on vielä matka maksamatta mutta laiton puuttuvan summan omasta kukkarostani. Pistin YV:llä tiedon asianomaisille. Pitäisköhän muuten teettää vaikkapa t-paidat tuolle reissulle? Itseasiassa olen mielessäni suunnitellut jo logonkin ja laitan sen heti tänne näkyville kun olen ensin tehnyt 7 viikon rästityöt kesätöissä...no niin, nyt se on tuossa alla olevassa linkissä. On vaan tuollainen nopea väsäys mutta pistäkää omia ehdotuksia kehiin. Värinä voisi olla tuo sini-oranssi tai vaihtoehtoisesti lila-pinkki. Maksavat saman verran".

Tutzba?
 

TML

Jäsen
Rangers ei näytä kyllä hyvältä ensi kaudelle.

Henkilökohtaisesti en pidä lainkaan Averysta.

Toivottavasti voitamme ensi kaudella.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Mun mielestä Ässillä on hyvät mahdollisuudet ensi kaudella. Nyt kun Pentti tekee pari loistohankintaa, esim. Sidney Crosby ja Rob Schremp niin Ässät on oikeastaan varma mitalisti.

Ja ne jotka väittää ettei Alpo ole hyvä valmentaja, niin voitte mennä laskemaan omia NHL-kausianne valmentajana. Apella on niin paljon tietoa jääkiekosta, ettei siinä paljon Jaloset ja Aravirrat paina.

Kyllä se oli sillon hopeeeeekaudella.."
Voisiko olla ensio? Ei ainakaan ketään muuta tule mieleen juuri nyt. Ensio on palstan positiivisin Ässä-fani.
 

d2uce

Jäsen
Piti matkia tahtista, mutta tyhjän viestin lähettäminen ei onnistunut.
 

Kaivanto

Jäsen
Pitkän ahterimyllykauteni jälkeen siirryin Venäjälle muuttoni jälkeen luonnollisesti venäläisen perseenpäristimen käyttäjäksi loppuvuodesta 2007. Perseenpäristimen suunnittelusta on vastannut joukko ansioituneita huippuinsinöörejä ja laite, joka ei ole perseessäni eikä pärise, onkin toiminut tähän asti loistavasti ja olen siihen erittäin tyytyväinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös