Tämä oli ihan oikeastikin jo aika helvetin hyvä repäisy :)JWill kirjoitti:Minä kannatan tasa-arvoa, tykkään tehdä ruokaa, osaan puhua tunteistani avoimesti ja muutenkin olen kaikin puolin totaalisen mahtava ihminen. Olen jopa niin upea, että mielelläni täällä Jatkoajassakin käytän suurimman osan ajasta itsestäni kertomiseen. Unohdinko muuten mainita, että olen nyt löytänyt naisen, jonka kanssa saattaisin viettää loppuelämäni yhdessä? Vihdoin loppuvat nämä irtosuhteet, joiste en tietenkään pidä kirjaa, mutta siellä 30-40 paikkeilla ne liikkuvat. Naisia on toki myös hyvinä ystävinä, ei jokaista vastaantulevaa naispuolista henkilöä tarvi lykätä. Minusta se ainakin on aivan järjetöntä ja sotii yleviä periaatteitani vastaan. Mainitsinko muuten, että minulla on ollut viime vuosina paljon irtosuhteita? En pidä niistä kirjaa, eivätkä ne mikään miehen mitta ole, mutta siellä useissa kymmenissä ne liikkuvat. Minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä... Ai niin, minulla on ollut paljon irtosuhteita. En pidä niistä kirjaa, mutta siellä 40 paikkeilla se luku liikkuu.
Simon kirjoitti:Ainakaan Pete2004 ei voi olla kyseessä.
Fawkes kirjoitti:Täähän onkin vallaton ketju. Lueskelin tuossa noita vanhoja viestejä ja oli kyllä melkoisen hauskaa settiä. Itse en lähde kokeilemaan, mutta mielenkiinnolla sivusta seurailen millaisia helmiä tänne ilmestyy. Jatkakaa toki. On tää hupaisaa miten tällaisella keskustelupalstallakin kehittyy omat roolit ja hierarkiat ja sen sellaiset. Täähän on kuin oma pienoisyhteiskuntansa. On se elämä ihmeellistä kun joka päivä oppii uutta!
schollAndrei kirjoitti:SOKki ja pokki ja kokki ja kepu ja pepu ja demarit ja halonen ja blää blää blää. punainen tampere hotelli ilves kuntosali litran lasolipullo.
Major Julli kirjoitti:Täten asia on täysin selvä, niin kauan kuin kaksikko Virmanen ja Harkimo pyörittää Jokereita liuku keskikastiin on väistämätön. Virmanen Virmanen Virmanen Virmanen Virmanen
Ei voi olla scholl. Scholl on huomattavasti kaunopuheisempi, vaikka sisällön puolesta saattaa lähelle mennäkin.Hazardipakki kirjoitti:scholl
Andrei kirjoitti:SOKki ja pokki ja kokki ja kepu ja pepu ja demarit ja halonen ja blää blää blää. punainen tampere hotelli ilves kuntosali litran lasolipullo.
Ei saa antaa vedättää itseään.Andrei kirjoitti:SOKki ja pokki ja kokki ja kepu ja pepu ja demarit ja halonen ja blää blää blää. punainen tampere hotelli ilves kuntosali litran lasolipullo.