Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 224 269
  • 1 192

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Laitetaas itekkin jotain..

Noniin työviikko takana, kuuntelen tässä kasarirokkia ja juon kaljaa, baariin varmaan pitäs hyvässä seurassa mennä, mitä sitä mies muuta tarvitsee?

Ps - Hallitonttu kertoili, että mikkeliin saadaan ensi kaudellakin iskukykyinen mestis joukkue.

Neely kuvaili näköjään Flinttiä.

Olisko proffa#8 matkima kirjoittaja kenties Jesse72?!?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
"Sinä aivosi amputoinut, sisäsiitoksella aikaansaatu homopaviaani, joka jätät sen kiinalaisella lapsityövoimalla väsätyn Biltema-skootterisi minun varaamalleni parkkiruudulle. Jos aivokoppasi sisäpuolelta löytyy yhtään poimuuntuneen näköistä tavaraa, jolla voi tehdä muutakin kuin liikuttaa raajoja ja vääntää sitä saatanan kaasua siinä hilavitkutinmenopelissäsi, niin huomannet, että parkkiruudun edestä löytyy kyltti, johon on latinalaisin aakkosin ja arabialaisin numeroin painettu yhdistelmä, jota rekisterinumeroksi kutsutaan. Sen kun jonakin päivänä yhdistät minun autoksi kutsuttavan menopelini edestä ja takaa löytyvään kylttiin, niin avot!

Vituttaa mokomat luonnonoikut siinä määrin, että tässä vähän linkkiä pahimpaan vitutukseen:

www.youtube.blaablaablaa.com

ja vielä vähän lisää:

www.youtube.höpöhöpöhöpö.com

Vittu että vituttaa..."
 
Viimeksi muokattu:

d2uce

Jäsen
"Nostetaas tämä kuusi vuotta hiljaiseloa kierrätyskeskuksessa viettänyt ketju takaisin ylös"
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
"Arsenalin kannattajien on ihan turha ylpeillä tuolla 4-0 voitolla. Kaikkihan näkivät että Bayern oli parempi. Täytyy muutenkin kyseenalaistaa UEFA:n maakohtaiset kiintiöt. Arsenal on tässä liigassa vain armosta ja tuo paikka kuuluisi oikeasti Schalkelle."


"Juuri tulin kotiin ja avasin KOFFIN. Vaimo on mökillä ämmäporukalla ja penskat nukkumassa joten otan sen kunniaksi KOFFIA."
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"Nostetaas tämä kuusi vuotta hiljaiseloa kierrätyskeskuksessa viettänyt ketju takaisin ylös"
kakkonen?
InSideHockey kirjoitti:
"Juuri tulin kotiin ja avasin KOFFIN. Vaimo on mökillä ämmäporukalla ja penskat nukkumassa joten otan sen kunniaksi KOFFIA."
Nurmijärven Peto
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
"Nostetaas tämä kuusi vuotta hiljaiseloa kierrätyskeskuksessa viettänyt ketju takaisin ylös"

Heitetäänpä ihan arvauksena tähän nim. tahtookirjoittaa.

Sen verran paljolti on lähiaikoina nostellut noita unholaan unohtuneita ketjuja ylös, että jos sitä tässä haettaisiin.
 

tutzba

Jäsen
C, tuo valkoinen ruusu, olisi ansainnut kyllä pysyä tuolla BB-talossa. Chipa on aidosti rehellinen ihminen, joka uskaltaa näyttää miltä tuntuu. Vaikka Che-Che onkin hiukan epävarma itsestään, ei se mielestäni tuo miinusta Cherylille. Chörpelö vittu mää rakastan sua!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
C, tuo valkoinen ruusu, olisi ansainnut kyllä pysyä tuolla BB-talossa. Chipa on aidosti rehellinen ihminen, joka uskaltaa näyttää miltä tuntuu. Vaikka Che-Che onkin hiukan epävarma itsestään, ei se mielestäni tuo miinusta Cherylille. Chörpelö vittu mää rakastan sua!
Eino_Mies ilmeisesti kyseessä?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Okei, kokeillaan täältäkin. Saattaa olla helppo tai sitten ei. Katsellaan....

"Ei jumalauta, mitä siellä johtoportaassa oikein mietitään?! nakkiputkajonossakin turpaan saaminen on kivempaa kuin tämä räpellys. Nyt kaivaitaan vahvistuksia, eikä mitään punttimalisia!"
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Okei, kokeillaan täältäkin. Saattaa olla helppo tai sitten ei. Katsellaan....

"Ei jumalauta, mitä siellä johtoportaassa oikein mietitään?! nakkiputkajonossakin turpaan saaminen on kivempaa kuin tämä räpellys. Nyt kaivaitaan vahvistuksia, eikä mitään punttimalisia!"

Koko Hifk osion kirjoittajakaarti.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Raatelurakki kirjoitti:
Koko Hifk osion kirjoittajakaarti.

Ei. Sekin se voisi olla, mutta ei ole.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
"Siis nyt paloi käämit. Ostin illaksi parikymmentä kaljaa ja päätin, että kai sitä nyt mies saa muutaman ottaa kun viikonloppukin alkaa ja raskas työviikko takana. Ajattelin katsoa illalla telkkaria, mutta voi elämän kevät. Siis Big Brotheria, Idolsia ja muuta ämmien paskaa koko illan ohjelmatarjonta. Mä en voi käsittää tätä nykyajan menoa. Jos et sä juttele töissä koko ajan Big Brotherista, sä olen ihan out. Eli pitäisi joka ilta tuijottaa tunnin verran sitä kun jotkut imbesillit ryyppää ja häröilee jossakin suljetussa talossa ja paneskelee toisiaan. Muutenkin maailmanmeno on ihan kamalaa katsottavaa mun mielestä. Nykynuorisokin puhuu vaan jostain Big Brotherisista tai Idolsista ja on kaiket illat kotona ircin tai mesen tai pelikonsolien parissa. Siis edes mun lapsuudessa meno ei ollut noin kamalaa. Ei tartte mun mielestä ihmetellä jos nykyajan nuorten kunto rapistuu ja niistä tulee nuorisorikollisia ja alkoholisteja jo teini-ikäisinä kun vaikutteet on tota luokkaa. Ei mulla ollu nuoruudessa leluina kun käpylehmiä ja okei, ehkä mä jonakin jouluna sain jonkun pikkuauton tai vastaavan mutta silloin oli kuitenkin jonkinlainen roti vielä nuorison keskuudessa. Siis, ei silloin haistateltu opettajille tai hakattu niitä välitunneilla. Ja silloin osattiin kyllä puhua muustakin kuin Big Brotherista tai Idolsista, kouluikäisenä mä ainakin urheilin ja kuntoilin enkä mesettänyt koko iltaa koneen ääressä muumioituneena. Siis voi elämän kevät mihin tämä yhteiskunta on menossa."
 

d2uce

Jäsen
Havaitsin tuossa Pete2004 imitaatiossa muutaman virheen, mutta imitaatio oli kuitenkin ihan onnistunut, kun tunnistin hahmon.

Tämä ei sitten ollut imitaatio, vai oliko?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
"Ei muuta kuin Koffia koneeseen, aamulla olisi kyllä tentti kello kahdeksan mutta so not. Ehken hilpaisen vielä tuosta puoli pulloa viskiä ja katselen 20 jaksoa Futuramaa ja syön iltapalaksi taiten valmistettua teertä."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös