Ei se mikään kaksinen.. isompi kuin Pirkkalan kenttä tietysti, mutta harvinaisen epäsaksalaisen tuntuinen oli ainakin omasta mielestäni järjestyksen suhteen, ainakin siis se Ryanairin terminaali... Tiedä sitten jos siellä on parempia tiloja muilla firmoilla. Vähän kuin minikokoinen Zürichin kenttä. Ja Zürich on kyllä kehnoin lentokenttä missä olen itse ollut. Bonuksia Bremenin kentälle jotakuinkin heti aseman viereen ajavasta ratikasta jolla pääsee keskustaan helposti.On kyllä jäänyt itseltäni tuo Bremenin kenttä väliin. Oliko hienokin?
^
Rebel, Gellner..joku muu?
Löytyykö hotellisuosituksia tuonne Pariisiin?
Ei se mikään kaksinen.. isompi kuin Pirkkalan kenttä tietysti, mutta harvinaisen epäsaksalaisen tuntuinen oli ainakin omasta mielestäni järjestyksen suhteen, ainakin siis se Ryanairin terminaali... Tiedä sitten jos siellä on parempia tiloja muilla firmoilla.
Jos ei vielä ole liian myöhäistä niin:
Kannattaa ehdottomasti vierailla
Hienoa että lentely maistui. Nyt voitkin sitten käydä päivittämässä nuo kenttäsi. On kyllä jäänyt itseltäni tuo Bremenin kenttä väliin. Oliko hienokin?
Vai että kahdella eurolla Bremeniin ja takaisin. Kyllä on halvaksi mennyt.
Niin, no 18-vuotiaana itse lensin ekaa kertaa, heti komiasti Hki - Detroit. Sitten tuli neljä muutakin kenttää Amerikoissa bongattua samalla reissulla. Siihen ne sitten jäikin, kunnes 25-vuotiaana aloin sitten lennellä enemmän...sen jälkeen onkin tullut ihan tarpeeksi lenneltyä, vaikka tiedän, että monet esim. työn puolesta lentävät paljon enemmän (enkä tarkoita pilotteja ja muuta lentohenkilökuntaa). 79 lentokenttää vissiin, laskin tuolta lentokenttäketjusta, on tullut nähtyä ja käytyä. Kokeilepa joskus tuota Singaporen kenttää, on mielestäni aika toimiva ja hieno.Helmikuulle tuli ostettua lentoliput Riikaan, kun kymmenellä eurolla meno-paluu irtosi sinne. 25 vuotta piti elää ennenkuin lensin ekaa kertaa, ja nyt olen lentämässä kolme kertaa kolmen kuukauden aikana, ja siis ihan lomautetun lomamatkoja, ei työreissuja =)
Ei ole kokemuksia, mutta vinkkinä kerrottakoon että matkalukemiseksi voit ostaa lähimmältä R-kioskilta uusimman (marraskuu) matkailulehti Mondon, jossa on 8 sivua juttua Kap Verdestä.Elikkäs onko kellään mitään kokemuksia kyseisestä saarivaltiosta?
...Kap Verde...
Elikkäs onko kellään mitään kokemuksia kyseisestä saarivaltiosta?
Elikkäs onko kellään mitään kokemuksia kyseisestä saarivaltiosta?
JOS haluat nauttia aivan mahtavasta paikallisesta meiningistä, kohtis "lähellä" 45 minuutin ajomatkan päässä Bischofshofenista Maishofenissa on Gasthaus Schloss Kammer... Hienoin sauna missä olen ikinä ollut, Kalle Palanderkin kehui tätä mestaa joskus telkkarissa. Kunnon itävaltalaista sapuskaa ja linnatilan omaa snapsituotantoakin pääsee maistamaan! Lähellä on Zell am Seen ja Saalbachin legendaariset laskettelukeskukset...Nyt näyttää siltä, että tie vie lapsuuden fiilistelyjen täyttymykseen, eli katsomaan mäkiviikkoa ja ainakin sen päätösosakilpailua Bischofshofeniin. Aika heikosti on majoituksia nettipalveluissa ylipäätään, mutta kaveri soitellee Wienistä käsin majoitusta brekkareista/gasthauseista. Onko kellään palstalaisella kokemusta/suosituksia/muuta infoa Bissenin majoituksista kisapäiville, eli käytännössä 4.1.-6.1.2010?
Kesällä jos on kuuma niin ei jaksa, mutta muina vuodenaikoina en unohtaisi taidemuseoita. Prado, Reina Sofía ja Thyssen.
Nimenomaan kesällähän nuo ilmastoidut tilat vetävät puoleensa.
Se voikin olla, että nuo alppitiet ovat tuohon aikaan aika jumissa Bischofshofeniin päin... Että sinänsä varmasti fiksua pysytellä samassa taajamassa. Mutta jos tuolle ilmansuunnalle muuten matkustaa, kannattaa pitää paikka mielessä.