Tässä hieno kohde jos on auto käytössä: Tropical islands, Brandenburg.Ravintolavinkkejä Berliiniin? Ilta/yöpalaksi menee varmaan joka ilta Döneri..
Edit: muitakin vinkkejä ja suosituksia saa antaa!
Tässä hieno kohde jos on auto käytössä: Tropical islands, Brandenburg.Ravintolavinkkejä Berliiniin? Ilta/yöpalaksi menee varmaan joka ilta Döneri..
Ainakin viikko sitten oli.Onko lentomatkailussa edelleen maskinkäyttöpakko Suomesta kentän sisältä kohdehotelliin, poislukien koneen syönti- ja juontitauot, vai ollaanko määräyksiä jo löysätty?
Ravintolavinkkejä Berliiniin? Ilta/yöpalaksi menee varmaan joka ilta Döneri..
Maskipakko jatkuu koneissa ja kentillä. No tänään kokemusta Vantaalta, Kööpenhaminasta ja Gdanskista.
Finskillä on muuten koko kesän ajalle meno-paluu Berliiniin alkaen 104€. Mietin juuri eilen pitäisikö lähteä elokuussa katsomaan Die Toten Hosenia.ps. perkule, että alkoi kuumottamaan matka Berliiniin. <3Santa Maria
Piri's Chicken Burgers is a favorite burger restaurant for spicy chicken, beef and vegetarian burgers.www.santaberlin.com
Lappeenrannan lentokentältä näyttäisi olevan 8e/suunta Berliiniin. Niin halpaa että tuolla käy ihan huvikseen.Finskillä on muuten koko kesän ajalle meno-paluu Berliiniin alkaen 104€. Mietin juuri eilen pitäisikö lähteä elokuussa katsomaan Die Toten Hosenia.
Norwegianin pisteitä pitäisi tämän vuoden aikana saada käytettyä vajaan viidensadan edestä, mutta esim. Berliiniin maksaa katsomilleni päiville yli tuplat finskin hintoihin, niin ei noita toisaalta huvittaisi noinkaan tuhlata. Periaatteessa huhtikuussa olisi aikaa tehdä joku parin-kolmen yön reissu, mutta pitäisi perehtyä mikä koronahommien tilanne on eri maissa. Lennon nyt vielä ehkä kärsii maski päässä, mutta mihinkään muuhun säätöön ei kyllä kohteessa jaksaisi ryhtyä.
Noita Lpr lentoja vain perutaan ellei koneesta ole myyty x määrää paikkoja.Lappeenrannan lentokentältä näyttäisi olevan 8e/suunta Berliiniin. Niin halpaa että tuolla käy ihan huvikseen.
Saako nämä maakuntakentät jotain matkustajamääriin sidottuja tukia, kun eihän tuossa muuten ole mitään järkeä?Lappeenrannan lentokentältä näyttäisi olevan 8e/suunta Berliiniin. Niin halpaa että tuolla käy ihan huvikseen.
Noita Lpr lentoja vain perutaan ellei koneesta ole myyty x määrää paikkoja.
1.3 alkoi taas lennot ja ainakin tähän mennessä on kaikki lennot menneet mitä olen huomannut. Nimim. melkein joka päivä kentällä käyvä.Noita Lpr lentoja vain perutaan ellei koneesta ole myyty x määrää paikkoja.
Juu, kyllä ovat nyt lentäneet kun on koneissa ollut ihmisiä. Peruivat tästä syystä tammi- ja helmikuun lennot kun ei ollut tarpeeksi koneissa populaa. Puheissa on ollut että näin käy myös huhtikuun osalta jos ei ole tarpeeksi matkustajia. Mutta juu, offtopiciksi meinaa mennä minun osilta.1.3 alkoi taas lennot ja ainakin tähän mennessä on kaikki lennot menneet mitä olen huomannut. Nimim. melkein joka päivä kentällä käyvä.
ZaZaSu Prahassa tarjoaa Aasialasita fuusiokeittiötä. Työn puolesta syönyt todella monessa Suomen huippuravintolassa ja aika monessa Eurooppalaisessa. Tuo oli yksi isommista yllättäjistä.Onko kukaan käynyt Tsekeissä viime aikoina? Lähinnä kysyn koska varmistaisin että olen ymmärtänyt säännökset oikein, eli Kun lähtömaa on EU- maa niin pcr- testiä ei tarvita, rokotukset riittää? Ravintola/ pub- osastolta vinkit myös tervetulleita. Fine diningista rosoisempaan tunnelmaan kaikki kelpaa, edelliskerrasta sen verran aikaa.
Kyllä minä satsaan lämmön ja auringon suhteen Teneriffan etelä-/lounaisrannikkoon. Jospa sinne pääsisi käymään seuraavan vuoden aikana.Marraskuulle olisi hakusessa viikon reissu lämpimään. Rouvalle ehdottelin Omania, mutta Egyptin reissun jälkeen tuolta suunnalta ei ole kiinnostusta muslimimaihin. Itse käynyt myös Marokossa ja ehdoton ei tuollekin, musemaa toki tuokin, joka ei rouvalle kelpaa.
Madeira ja Teneriffa toisivat lämpöä ja aurinkoa, jota nyt haetaan, mutta eivät niin iske. Fuge juu, mutta tuo sitten vuoden vaihteen jälkeen.
Olisiko palstalasilla mitään vinkkiä matkakohteelle? Aurinkoa ja lämpöä marraskuussa.
Jonkin verran reissuja nyt tiedossa, kun korona hellittää. Ensikuussa 22h risteily Euroopalla. Toukokuussa 3 päivää Berliinissä. Syyskuussa 1,5 viikkoa Puolassa ja Tshekissä. Alkuvuodesta 2023 sitten Fugeen. Marraskuun reissu vielä mysteeri.
Kyllä, kyllä ja kyllä. Tosin en tiedä mitä muuta kuin aurinkoa ja lämpöä haet, mutta jos ruoka ja rauha kelpaavat niin tämä on paikkasi.Madeira
Itse en ole madeiralla käynyt. Anoppi ja appi eivät tykännyt yhtään. Miulla ei sinällään ole mielipidettä, kun en ole käynyt. Kuulopuheiden varassa tästä. Toki, mikäli tätä suositellaan, niin houkuttelee.Kyllä, kyllä ja kyllä. Tosin en tiedä mitä muuta kuin aurinkoa ja lämpöä haet, mutta jos ruoka ja rauha kelpaavat niin tämä on paikkasi.
Karibia kenties? Pitkät lennot, mutta erilaista lämmön ja auringon lisäksi. Bonuksena suht letkeä meno.
Miksi eivät?Anoppi ja appi eivät tykännyt yhtään.
Olet kyllä todella hyvän myyntipuheen saanut aikaiseksi. Joten Madeira, miks ei?Miksi eivät?
En ole Madeira-asiantuntija, mutta lyhyesti:
+ leppeä ilmasto, ei liian kuuma tai kylmä, mahdollisuus käydä korkealla, missä viileämpää tarvittaessa+ rauhallinen ympäristö+ hyvä edullinen ruoka ja juoma+ edullinen ja ystävällinen taksi, periaatteessa kaikki on kuitenkin kävelyetäisyydellä (Funchal)Nämä minun arvostamiani asioita.
Negatiivisia seikkoja riippuen ihmisestä:
- korkeuserot ovat suuret eli ei aivan huonokuntoisimmille ellei tyydy rantakaistaleeseen- ei varsinaisesti bilepaikka- ei myöskään mikään rantapaikka (kivikkorantoja enimmäkseen)
Olet kyllä todella hyvän myyntipuheen saanut aikaiseksi. Joten Madeira, miks ei?
Jos siirrytään toiselle Portugalin saarelle (tai saarille) eli Azoreille, ja lähinnä Sao Miguel:n saarelle. Eli 4 päivän vierailu tulee tehtyä toukokuun alussa. Huomasin että Portugalin liigan Santa Claralla olisi peli tulopäivänä mutta mites muuta (majoitus yms on jo järjestyksessä)?Miksi eivät?
En ole Madeira-asiantuntija, mutta lyhyesti:
+ leppeä ilmasto, ei liian kuuma tai kylmä, mahdollisuus käydä korkealla, missä viileämpää tarvittaessa+ rauhallinen ympäristö+ hyvä edullinen ruoka ja juoma+ edullinen ja ystävällinen taksi, periaatteessa kaikki on kuitenkin kävelyetäisyydellä (Funchal)Nämä minun arvostamiani asioita.
Negatiivisia seikkoja riippuen ihmisestä:
- korkeuserot ovat suuret eli ei aivan huonokuntoisimmille ellei tyydy rantakaistaleeseen- ei varsinaisesti bilepaikka- ei myöskään mikään rantapaikka (kivikkorantoja enimmäkseen)