Matkakohteenne

  • 2 462 646
  • 14 549

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onko muuten kellään kokemusta Sloveniasta? Erityisesti kiinnostaisi Triglavan alue ja sen eri paikat.
No onhan noita jonkin verran, Kranjska Gorassa on tullut vietettyä yksi patikkaviikko. Mun mielestä on tosi kiva mesta. Kaikkialla on siistiä, ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi, ihmiset osaavat hyvin englantia. Kohtuullisen lähellä Bled, eikä Ljubljanakaan erityisen kaukana ole. Jos käy Ljubljanassa, miksei samalla Postojnan tippukiviluolissa. Kompakti maa kuitenkin kyseessä.
 

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
No onhan noita jonkin verran, Kranjska Gorassa on tullut vietettyä yksi patikkaviikko. Mun mielestä on tosi kiva mesta. Kaikkialla on siistiä, ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi, ihmiset osaavat hyvin englantia. Kohtuullisen lähellä Bled, eikä Ljubljanakaan erityisen kaukana ole. Jos käy Ljubljanassa, miksei samalla Postojnan tippukiviluolissa. Kompakti maa kuitenkin kyseessä.

Oliko kuinka helppo saavuttaa Kranjska Gorassa nuo patikkareitit? Oliko siis ihan sellaisia päiväretkikohteita?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oliko kuinka helppo saavuttaa Kranjska Gorassa nuo patikkareitit? Oliko siis ihan sellaisia päiväretkikohteita?
Tuosta on jo kohta 15 vuotta aikaa, mutta aika paljon mentiin matkanjärjestäjän kyydeillä tai paikallisbusseilla, mm. Vrsic Pass. Päiväretkikohteitakin kyllä oli muistaakseni suoraan kylästä. Olin sen verran noviisi noissa patikkahommissa tuolloin, etten osannut ihan kaikkea panna merkille, alkaen reittien merkkauksista jne.
 

Outsider

Jäsen
Onko muuten kellään kokemusta Sloveniasta? Erityisesti kiinnostaisi Triglavan alue ja sen eri paikat.
Bledissä tuli oltua muutamia vuosia sitten pari päivää. Hyvä paikka ottaa vähän rennommin, kun käytiin samalla reissulla sitten Itävallassa ja Italiassa enemmän patikoimassa vuoristossa. Sieltä järven toisesta päästä mäen päältä on komeat maisemat ja Vintgarin rotkolla käytiin myös kävellen. Hyvä fiilis jäi maasta lyhyen otannan perusteella.
 

Outsider

Jäsen
Löytyykö noille autoille hyviä tarjouksia mitään kautta? Jos normaalisti menee Aviksen tai kenen vaan sivujen kautta niin aika suolaisia tuntuu hinnat olevan, mutta esim. kun tänne noita ulkomaalaisia lentää niin todella edukkaasti ovat autoja saaneet käyttöön joidenkin broker sivustojen kautta.

Olen useamman kerran varannut Lufthansan sivujen kautta Hertziltä auton. Ei ole nyt korttia käsillä, että pääsisin katsomaan vieläkö sitä kautta on halvempaa, mutta sähköpostista tarkastin, niin viimeisimmällä reissulla Genevestä auto maksoi kymmeneltä päivältä 368€ ja sitä edellisen kerran Münchenistä 17 päivää 471€. Muistelisin että tuota kautta on ollut halvin tai ainakin yhtä halpa kuin joku pienempi firma, niin olen hyvien kokemusten seurauksena suosinut Hertziä. Autoina ollut muistaakseni molemmilla kerroilla Fiesta.
 

Outsider

Jäsen
Näköjään tuolta Lufthansan kautta ei enää saa autoa vuokrattua yhtään sen halvemmalla kuin suoraan Hertziltä. Sellainen mielenkiintoinen havainto, että kun katsoin elokuulle autoa Münchenistä, niin Hertzillä viiden ja seitsemän päivän vuokraus maksaa saman verran. Kannattaa siis olla vähintään viikko reissussa.:)
 

Hakki#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bayern München
Kannattaa liittyä Hertzin kanta-asiakkaaksi. Sillä pääsee Gold Plus-tasolle ja nopeuttaa kummasti auton noutoa kun auton avaimet noudetaan Gold level-tiskiltä. Samoin auton palautus käy nopeasti.
Muistaakseni saa myös jotain alennusta vuokraushinnoistakin, ainakin kerättyjä pisteitä voi hyödyntää.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Oliko kuinka helppo saavuttaa Kranjska Gorassa nuo patikkareitit? Oliko siis ihan sellaisia päiväretkikohteita?
Kranjska Gorasta pääsee kävelemällä usealle patikkareitille. Planican lentomäkikin on kävelymatkan päässä, tosin reitti on vähän tylsä, kun se kulkee osin autotien vieressä. Kylässä on turisti-info, josta voi kysyä patikkakarttoja ja ohjattuja retkiä esim. Triglaville, jonka huiputus normaalisti vie aikaa yön yli ja vuoristomajassa yövytään. Sinne on kylästä ajomatkaa ja auto tai kuljetus tarvitaan. Bled- ja Bohinj -järvet ovat kaunista seutua, jälkimmäinen aika lähellä Triglavia. Soca -joella pääsee kokeilemaan kylmässä ja turkoosissa vedessä river raftingia. Socan alkulähteelle pienessä luolassa pääsee muuten patikoimaan.

Slovenia on kaunis ja kiva maa, vähän sellainen Balkanin Sveitsi, jonka hintataso on kuitenkin kohtuullinen. Etäisyydet ovat lyhyitä ja tiet hyviä, tosin Ljubljanan lähellä ruuhkaisia. Italiaan ja Itävaltaan pääsee helposti, koska kylä sijaitsee sellaisessa nurkassa Sloveniaa, että rajat ovat ihan nurkan takana.
 
Viimeksi muokattu:

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Aikanaan (toistakymmentä vuotta sitten) Ljubljanassa autoa vuokratessa vuokraamon tyyppi kysyi tarvitsenko navia, sanoin, etten, koska on puhelin. Vastaus oli "And this country is so bloody small you won't get lost anyway". Kieltämättä.

Silti ihan lemppareita, vähän sellainen puhtaampi versio Italiasta. Tekisi mieli mennä taas.
 

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Kranjska Gorasta pääsee kävelemällä usealle patikkareitille. Planican lentomäkikin on kävelymatkan päässä, tosin reitti on vähän tylsä, kun se kulkee osin autotien vieressä. Kylässä on turisti-info, josta voi kysyä patikkakarttoja ja ohjattuja retkiä esim. Triglaville, jonka huiputus normaalisti vie aikaa yön yli ja vuoristomajassa yövytään. Sinne on kylästä ajomatkaa ja auto tai kuljetus tarvitaan. Bled- ja Bohinj -järvet ovat kaunista seutua, jälkimmäinen aika lähellä Triglavia. Soca -joella pääsee kokeilemaan kylmässä ja turkoosissa vedessä river raftingia. Socan alkulähteelle pienessä luolassa pääsee patikoimaan muuten patikoimaan.

Slovenia on kaunis ja kiva maa, vähän sellainen Balkanin Sveitsi, jonka hintataso on kuitenkin kohtuullinen. Etäisyydet ovat lyhyitä ja tiet hyviä, tosin Ljubljanan lähellä ruuhkaisia. Italiaan ja Itävaltaan pääsee helposti, koska kylä sijaitsee sellaisessa nurkassa Sloveniaa, että rajat ovat ihan nurkan takana.
Kiitos paljon tästä! Helpottaa paljon suunnittelua, minne menemme. Alustavasti olisi tarkoitus olla 1,5 viikkoa yhteensä Bledissä, Bohinjin alueella ja Kranjska Gorassa. Periaatteella paljon ulkoilua ja mukava mökkimajoitus. Jos aurinkoa saa, niin siitä kans plussaa.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Noniin kysytääs täältä olisiko mitään hyviä neuvoja kuinka pitäisi toimia... pitäisi ensi kuun lopulla lähteä sinne Kreetalle ja koronahommien mukaan 2 rokotetta käy 9 kuukautta siitä jälkimmäisestä piikistä maahantulon kannalta eli se on ok, koska syyskuun alussa toinen on otettu. Mutta itse pelipaikalla onkin 7 kuukautta ilmeisesti se raja, mistä voidaan rajoittaa sisäänpääsyjä tai antaa vaikka sakkoa. Olisin hakenut kuun alussa kolmannen, mutta iski se korona just edellisellä viikolla. Työterveys väitti ettei kuulu työterveyshuollon piiriin, mikä tieto ilmeni tänään vääräksi ja olin eka meidän organisaatiossa kenestä ei raha kelvannut. Kunnalliselle eivät suostuneet ottamaan testiin vaikka olisi maksanutkin.

Eli homma on se, että mitähän tässä pitäisi nyt tehdä? Varaanko muutaman viikon päähän taudista huolimatta ajan kolmospiikille vai millä mä tämän muka siellä muuten handlaan? Kun en nyt sattuneesta syystä vissiin pysty millään todistamaan, että olen tämän sairastanut. Ja joo olisin silloin voinut mennä yksityiselle 200 € testiin, mutta vittuuntuneena skippasin, kun luulin että tuo 9 kk pätee koko reissulla.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen yksin ja perheen kanssa painellut reissuni toistaiseksi ilman autoa Keski-Euroopassa, ja omiin tarpeisiini on riittänyt julkiset. Mulle se on osa seikkailua ja haastetta, kuinka matkan saa kasaan. Hyvin on saanut tähän saakka. Varsinkin rautatieasemien tunnelma on jostain syystä mulle hyvin vetoava. Kai se lapsuus rautateiden solmupaikkakunnalla ja suht varhaiset junamatkat yksin lapsena jätti jäljen.

Minulla vahva sama tähän, ja myös perheen kanssa on aika paljon ulkomailla pyöritty ihan julkisten varassa. Minulle olennainen osa ulkomailla olemista on fiilis siitä, että olen matkalla ja jotenkin sisällä siinä paikallisessa meiningissä. Siihen kuuluu ihan olennaisena osana erilaisissa terminaaleissa notkuminen ja junilla ja busseilla matkustaminen muun jengin joukossa. Siinä tulee myös itselleni sellainen tien päällä olemisen fiilis ja vähän sellainen "matkalla perillä" -ajatus. Euroopassa on tullut erityisesti harrastettua perheen kanssa tuollaista julkisilla kiertelyä erityisesti Espanjassa, mutta myös lattarimaissa on tullut matkusteltua julkisilla melko pientenkin lasten kanssa ja toivon kovasti, että heillekin on siitä jäänyt jossain määrin levoton veri.

Toki sitten perinteinen automatkailu on toinen, mitä on tullut harrasteltua ja sellainen auto-teltta -yhdistelmällä Euroopassa pyöriminen vastaa näihin kokemiini matkailutarpeisiin ihan hyvin sitten vähän erilaisella kulmalla.
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Noniin kysytääs täältä olisiko mitään hyviä neuvoja kuinka pitäisi toimia... pitäisi ensi kuun lopulla lähteä sinne Kreetalle ja koronahommien mukaan 2 rokotetta käy 9 kuukautta siitä jälkimmäisestä piikistä maahantulon kannalta eli se on ok, koska syyskuun alussa toinen on otettu. Mutta itse pelipaikalla onkin 7 kuukautta ilmeisesti se raja, mistä voidaan rajoittaa sisäänpääsyjä tai antaa vaikka sakkoa. Olisin hakenut kuun alussa kolmannen, mutta iski se korona just edellisellä viikolla. Työterveys väitti ettei kuulu työterveyshuollon piiriin, mikä tieto ilmeni tänään vääräksi ja olin eka meidän organisaatiossa kenestä ei raha kelvannut. Kunnalliselle eivät suostuneet ottamaan testiin vaikka olisi maksanutkin.

Eli homma on se, että mitähän tässä pitäisi nyt tehdä? Varaanko muutaman viikon päähän taudista huolimatta ajan kolmospiikille vai millä mä tämän muka siellä muuten handlaan? Kun en nyt sattuneesta syystä vissiin pysty millään todistamaan, että olen tämän sairastanut. Ja joo olisin silloin voinut mennä yksityiselle 200 € testiin, mutta vittuuntuneena skippasin, kun luulin että tuo 9 kk pätee koko reissulla.
Oot joutunut limboon kyllä. Paikan päällä esim. ravintoloihin vaaditaan vissiin se passi eli edes negatestillä ei pääse syömään. Uskoisin, että ei läheskään joka paikassa kysytä, mutta inhottavaa olis varmaan kiertää ovelta ovelle, kunnes jossain ei kysytä. Niin kuin olis taas 17 ja yrittää baariin.

En siis osaa neuvoa, muuta kuin, että jos otat piikin, niin siinäkin tais olla 2 viikkoa ennen kuin on voimassa. Vastaavan tilanteen välttämiseksi kävin hakemassa itselleni kolmannen piikin, vaikka pieniä pumppuvaivoja aiheuttanut kakkospiikki pisti miettimään.

Laita kuitenkin raporttia miten sulla asiat meni, et varmasti ole ainoa tälle kesälle, jolla on vastaavia ongelmia.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minulla vahva sama tähän, ja myös perheen kanssa on aika paljon ulkomailla pyöritty ihan julkisten varassa. Minulle olennainen osa ulkomailla olemista on fiilis siitä, että olen matkalla ja jotenkin sisällä siinä paikallisessa meiningissä.
Omasta ja perheeni puolesta lisään tähän paikalliset ruokakaupat, torit ja lounasraflat. Itseasiassa harvemmin tulee missään museoissa ja näyttelyissä pyörittyä edes itse, vaikka historianopettajana ehkä pitäisi (kai), vaan hauskaa vain ihmetellä paikallista valikoimaa, löytää jotain evästä mukaan ja katsella menoa. Osin kustannuskysymyskin, mutta ei pelkästään siitä johtuva, vaan siitä tulee juuri se matkafiilis. Sama Suomessakin, paikalliset leipomot ja ruokakauppojen paikallinen tarjonta kruunaa reissut. Ja noissa tulee aika paljon sitä kulttuuria, historiaa sekö paikallisia tapoja ilman sen erityisempiä luentoja.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaa, Detur perui lennon ja pyytää valitsemaan uuden lennon tällä hetkellä voimassaolevin hinnoin. Mitä helvettiä, ymmärrän kyllä, että myivät viikon all inclusivea ihan helvetin halvalla, mutta en ihan heti uskoisi näin röyhkeään toimintaan. Hoh hoijaa, kun ei jaksaisi alkaa vääntää, varsinkin kun aspan automaatti vastaa, että joku call limit on täynnä. Ilmeisesti saavat täyden hinnan noista paketeista nyt ja vittuillessaan peruvat halpoja alta.

Olikos meitä muita täksi kevääksi alennusmyynnistä matkoja Kreetaan ostaneita?
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Jaa, Detur perui lennon ja pyytää valitsemaan uuden lennon tällä hetkellä voimassaolevin hinnoin. Mitä helvettiä, ymmärrän kyllä, että myivät viikon all inclusivea ihan helvetin halvalla, mutta en ihan heti uskoisi näin röyhkeään toimintaan. Hoh hoijaa, kun ei jaksaisi alkaa vääntää, varsinkin kun aspan automaatti vastaa, että joku call limit on täynnä. Ilmeisesti saavat täyden hinnan noista paketeista nyt ja vittuillessaan peruvat halpoja alta.

Olikos meitä muita täksi kevääksi alennusmyynnistä matkoja Kreetaan ostaneita?

Tätä se on ollut koko pandemian ajan myös monilla lentoyhtiöillä: otetaan rahoituseriä halvoilla hinnoilla, perutaan lennot tai muutetaan lentoajat mahdottomiksi ja sitten tarjotaan uutta aikaa huomattavasti kalliimmalla, päivän hinnalla. Toki vielä isosti mainostettiin niitä superhalpoja lentoja "ilmaisella vaihtomahdollisuudella", jossa kuitenkin maksat sen erotuksen mitä hinnat ovat nousseet, mutta itse muutoksesta ei tarvitse maksaa. :)

Uskoisin, että teitä on paljon. En tiedä onko näistä saanut valittamalla hyvityksiä. Epäilen.
 

Hikisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Jaa, Detur perui lennon ja pyytää valitsemaan uuden lennon tällä hetkellä voimassaolevin hinnoin. Mitä helvettiä, ymmärrän kyllä, että myivät viikon all inclusivea ihan helvetin halvalla, mutta en ihan heti uskoisi näin röyhkeään toimintaan. Hoh hoijaa, kun ei jaksaisi alkaa vääntää, varsinkin kun aspan automaatti vastaa, että joku call limit on täynnä. Ilmeisesti saavat täyden hinnan noista paketeista nyt ja vittuillessaan peruvat halpoja alta.

Olikos meitä muita täksi kevääksi alennusmyynnistä matkoja Kreetaan ostaneita?
Viime elokuussa on varattu Alanyaan juurikin Deturin kautta. Lähtö on toukokuun puolivälissä (Oulusta), millos sulla on lähtö?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viime elokuussa on varattu Alanyaan juurikin Deturin kautta. Lähtö on toukokuun puolivälissä (Oulusta), millos sulla on lähtö?
Toukokuun eka viikko, Helsingistä.

Laitoin vittuiluviestin aspaan, varmaan helpottaa tilannetta (not), mutta reagointipeliä, sano. Jos haluaa rahat takaisin, pitäisi kuulemma perua kolmen vuorokauden sisällä - tuplasti mitä helvettiä? Ihan uskomaton. Taisi jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi tällä lafkalla ja jatkossa keskityn hyväksi havaitsemaani tapaan budjettimatkailussa, eli kaikki varaukset itse. Tai sitten ihan reilusti vain normaaleja hintoja. Vittu mitä paskaa, kun ei just nyt ole yhtään ylimääräistä aikaa selvitellä näitä. Voihan tuohon ottaa jonkun toisen kohteen joo, mutta ei kiinnostaisi sekään, että matkabudjetti about viisinkertaistuu.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tätä se on ollut koko pandemian ajan myös monilla lentoyhtiöillä: otetaan rahoituseriä halvoilla hinnoilla, perutaan lennot tai muutetaan lentoajat mahdottomiksi ja sitten tarjotaan uutta aikaa huomattavasti kalliimmalla, päivän hinnalla. Toki vielä isosti mainostettiin niitä superhalpoja lentoja "ilmaisella vaihtomahdollisuudella", jossa kuitenkin maksat sen erotuksen mitä hinnat ovat nousseet, mutta itse muutoksesta ei tarvitse maksaa. :)

Uskoisin, että teitä on paljon. En tiedä onko näistä saanut valittamalla hyvityksiä. Epäilen.
Näköjään 170 paikkaa on alaraja Kreikan, Turkin ja Tunisian lennoille ja 20 päivää ennen Detur varannut oikeuden peruuttaa lennon. Ei kai tuosta voi erityisemmin valittaa, vaikka epäilyttää, kuinka rehellisiä tässä ollaan kuluttajia kohtaan, kun samoista matkoista saa nyt moninkertaisen hinnan.

En tiedä, tapahtuuhan näitä, mutta vituttaa kyllä muksujen puolesta ihan helvetisti. Pakko alkaa katsoa jotain uutta reissua, oli tätä odotettu koko helvetin talvi ja viimeksi eilen pojan kanssa makusteltiin matkaa.
 

Lavis

Jäsen
Onko palstalla Latvian pääkaupungin tuntijoita? Jos on, niin otan vastaan suosituksia kaupungin parhaasta sporttibaarista. Jalkapalloa pitäisi nähdä ensi viikon tiistaina. Tarkemmin ottaen Mestarien liigaa. Kiitos jo etukäteen.
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Näköjään 170 paikkaa on alaraja Kreikan, Turkin ja Tunisian lennoille ja 20 päivää ennen Detur varannut oikeuden peruuttaa lennon. Ei kai tuosta voi erityisemmin valittaa, vaikka epäilyttää, kuinka rehellisiä tässä ollaan kuluttajia kohtaan, kun samoista matkoista saa nyt moninkertaisen hinnan.

En tiedä, tapahtuuhan näitä, mutta vituttaa kyllä muksujen puolesta ihan helvetisti. Pakko alkaa katsoa jotain uutta reissua, oli tätä odotettu koko helvetin talvi ja viimeksi eilen pojan kanssa makusteltiin matkaa.

Joo, varmasti löytyy ehdoista pykälät, että on sallittua, mutta onhan tuo ihan perseestä. Sopii ehkä joustavat loma-ajat omaavalle poikamiehelle, mutta muille matkan peruminen 20 päivää ennen lähtöä on kaikissa tapauksissa täyttä paskaa.

EDIT: Ja tuo kolmen päivän varoaika rahojen takaisin saamiselle on jo suoraa vittuilua. Kuka noita lentoyhtiöiden spämmejä edes avaa kolmen päivän välein?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Joo, varmasti löytyy ehdoista pykälät, että on sallittua, mutta onhan tuo ihan perseestä. Sopii ehkä joustavat loma-ajat omaavalle poikamiehelle, mutta muille matkan peruminen 20 päivää ennen lähtöä on kaikissa tapauksissa täyttä paskaa.

EDIT: Ja tuo kolmen päivän varoaika rahojen takaisin saamiselle on jo suoraa vittuilua. Kuka noita lentoyhtiöiden spämmejä edes avaa kolmen päivän välein?
Jep, ei erityisen hyvää makua tästä jää. Sinänsä riskipeliä näiden poikkeavan halpojen pakettien kanssa, ymmärrän, mutta onhan tänä vähän härskiä, kun lomat on pyydetty ja henkisesti koko talvi varauduttu, että vappuna makaa lämmössä kovan työputken päälle itsekin.

No, kysyin suoraan muksuilta, että mitä tehdään, ja olivat sitä mieltä, että jonnekin halutaan, joten uutta matoa koukkuun. Pääasia, että toukokuun eka viikko vaihtuu maisema. Rahojen palautuksen pyysin ja laitoin eräpäivänkin vittuillakseni.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaa, Detur perui lennon ja pyytää valitsemaan uuden lennon tällä hetkellä voimassaolevin hinnoin. Mitä helvettiä, ymmärrän kyllä, että myivät viikon all inclusivea ihan helvetin halvalla, mutta en ihan heti uskoisi näin röyhkeään toimintaan. Hoh hoijaa, kun ei jaksaisi alkaa vääntää, varsinkin kun aspan automaatti vastaa, että joku call limit on täynnä. Ilmeisesti saavat täyden hinnan noista paketeista nyt ja vittuillessaan peruvat halpoja alta.

Olikos meitä muita täksi kevääksi alennusmyynnistä matkoja Kreetaan ostaneita?
Detur on kyllä boikotissa, kikkailevat juuri näin. Suosittelen muille samaa.

Muutaman tiedän töistä ketkä olivat Deturilta varailleet.

Juuri näköjään uutisoitu iltapulussakin asiasta:

 
Viimeksi muokattu:

Hikisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Toukokuun eka viikko, Helsingistä.

Laitoin vittuiluviestin aspaan, varmaan helpottaa tilannetta (not), mutta reagointipeliä, sano. Jos haluaa rahat takaisin, pitäisi kuulemma perua kolmen vuorokauden sisällä - tuplasti mitä helvettiä? Ihan uskomaton. Taisi jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi tällä lafkalla ja jatkossa keskityn hyväksi havaitsemaani tapaan budjettimatkailussa, eli kaikki varaukset itse. Tai sitten ihan reilusti vain normaaleja hintoja. Vittu mitä paskaa, kun ei just nyt ole yhtään ylimääräistä aikaa selvitellä näitä. Voihan tuohon ottaa jonkun toisen kohteen joo, mutta ei kiinnostaisi sekään, että matkabudjetti about viisinkertaistuu.
No niinpä tietysti, tässä siis pitää rueta ihan tosissaan jännittämään kun luin vielä tuon Iltalehden linkin minkä @Artyukhin postas juuri. Millasia vaihtoehtoja ne tarjos sieltä Deturilta ja oliko ne kuin paljon kalliimpia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös