Ai saakeli, mennyt ohi täysin! Sit muuttuuki ihan täysin!Ollut jo aiemmin, kyllä se on Lyytinen.
Vihjeitä sivukorvalla kuunnelleena ilman esitystä kuulleena tuli mieleen Mikko ”peltsi” Peltola. Luultavasti olen väärässä.Tuli uusintana telkkarista tuo edellinen (?) jakso ja tuo Minttu kuulosti ihan Ville Tourulta.
Juu ihan selkeitä Koriseva ja Töyssy, pesukarhu on Gogi.Yön ja päivän tunnisti Korisevaksi heti ensimmäisen jakson ensimmäisistä nuoteista. Omissa arvauksissa Minttu on Mikko Töyssy ja Pesukarhu Konsta Hietanen. Näistä uusista hahmoista ei ole kyllä mitään hajua.
Mikko Töyssy. Ville Myllyrinne ja Penkinlämmittäjät paneelihassuttelu?Eiks se kumminkin ole Jare? Minttu ja Ville + lätkä.
Mikko Töyssy. Ville Myllyrinne ja Penkinlämmittäjät paneelihassuttelu?
Juuri näin. Lisäks toi Mintun ääni ei vois enää enempää olla Töyssyn, joten tämä lienee confirmed. Jopa varmempi kuin Koriseva, vaikka hänkin on satavarma.Ja eikös joku vihje viitannut selkeästi Poikelukseen? Villi kortti tuossa varsin yhdistävä tekijä.
No tämä sentään ollut jossain aiemminkin. Punttikomedia, putous, modernit miehet ym.Jo kolmas viikko peräkkäin, että hahmo paljastaa kasvonsa (ja nimensä) ja en vielä siinäkään vaiheessa tiedä kuka tuo henkilö on.
Töyssy ollut niin monessa elokuvassa, sarjassa, tv-ohjelmassa ja lehtien sivuilla että suurin osa varmasti tietää. Jos Niskanen oli vähän huono tämmöiseen ohjelmaan kun ei kaikille niin tuttu, mutta jos Töyssykään ei ole riittävän tunnettu ei ihan hirveästi jää vaihtoehtoja ohjelmaan.No tämä sentään ollut jossain aiemminkin. Punttikomedia, putous, modernit miehet ym.
Ei ole kyllä mitään hajua. Aika tiukassa tuntuu olevan, että tulisi esille, mutta voi kyllä olla, että omat veikkaukset joutuu moni pyyhkimään pois listalta ja vetämään vessanpöntöstä alas.Kakka on ehkä Iina Kuustonen
"Ja sieltä paljastuu pielaveteläinen käsitetaitelija ja SKP:n varavaltuutettu Asser Komulainen. Kerran haastateltiin lehteen kulttuuriasioissa. Mitä, eikö Benjaminkaan tiennyt?"Jo kolmas viikko peräkkäin, että hahmo paljastaa kasvonsa (ja nimensä) ja en vielä siinäkään vaiheessa tiedä kuka tuo henkilö on.
Itse asiassa netissä yleisimmät veikkaukset/tiedot kakan suhteen ovat kait olleet juurikin Tia Elg ja Auri Kananen.. ja jälkimmäisen kohdalla olisihan se nyt ihan ratkiriemukasta, jos median nimeämän siivouskuningattaren hahmo olisikin kakkaMinulle kakassa haiskahtaa sellainen pieni Salkkari-Eva. Joltain osin olen äänessä kuulevinani juuri samanlaista ripulia. Vai pyyhkiikö noita ripuleja sitten Auri Kananen.
Mä sain saman ajatuksen. Mutta kuka on metsän peikko? Siim Liivik.Ensimmäistä kertaa tällä kaudella katson tätä, ja meni ehkä noin viisi sekuntia, kun olin pomminvarma "Yö ja Päivä" -hahmon olevan Pilvi Hämäläinen.
Yhtäkään vihjettä en toki ole kuullut enkä aiempia esityksiä :D mikään myöskään ei puolla sitä kun kuunteli noiden asiantuntijoiden arvioita sekä viimeisimpiä kommentteja täällä.
Mutta hauskaa olisi, jos se olisikin Pilvi. Niin monta viikkoa on paneeli ja tämä ketju toittottanut sen olevan Koriseva.Yö ja Päivä on Arja Koriseva. Piste.