Masked Singer Suomi

  • 166 621
  • 917

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Sopisi sinällään ohjelmaan hyvin ettei ole juurikaan ollut pinnalla enää, lähtee mielellään makkara palkalla hakemaan pientä nostetta. En sitten tiedä onko enää tekemässä uutta musiikkia tai?
Eikös Kuosmaselta tullut tänä (vai viime) vuonna juuri uusi albumi.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tämä tuli nyt uusintana... voisiko tuo Kalakukko olla jopa Sakari Kuosmanen? Mun korvaan on selkeästi iäkkäämpi mies, joka osaa laulaa.

Vai olisiko liian itsestäänselvä hahmona?

Sopisi sinällään ohjelmaan hyvin ettei ole juurikaan ollut pinnalla enää, lähtee mielellään makkara palkalla hakemaan pientä nostetta. En sitten tiedä onko enää tekemässä uutta musiikkia tai?
Eihän siinä olisi mitään uutta, että ohjelmassa olisi mukana tällaisia ei-aktiivisia tai mediassa juuri lainkaan näkyviä muusikoita/julkkiksia. Koska kisassa on kuitenkin ollut aiemmin mukana jopa sellaisiakin henkilöitä jotka eivät edes ole mitään oikeita julkkiksia (Sirpa Selänne vaikkapa, joka nyt ainakaan minun kuvaraamatussani varsinaisesti ei ole "kukaan"), tai sitten henkilöitä joista katsojat ovat joutuneet googlettamaan, että kuka tämä henkilö edes on (Roman Schatz esimerkiksi aiheutti paljon tällaisia kommentteja netissä)
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eihän siinä olisi mitään uutta, että ohjelmassa olisi mukana tällaisia ei-aktiivisia tai mediassa juuri lainkaan näkyviä muusikoita/julkkiksia. Koska kisassa on kuitenkin ollut aiemmin mukana jopa sellaisiakin henkilöitä jotka eivät edes ole mitään oikeita julkkiksia (Sirpa Selänne vaikkapa, joka nyt ainakaan minun kuvaraamatussani varsinaisesti ei ole "kukaan"), tai sitten henkilöitä joista katsojat ovat joutuneet googlettamaan, että kuka tämä henkilö edes on (Roman Schatz esimerkiksi aiheutti paljon tällaisia kommentteja netissä)
Noh. Aika kovat vaatimukset julkkikselle pitää olla jos ei Sirpa Selänne tai Roman Schatz täytä vaatimuksia.
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Se taas riippuu tuokin vähän siitä, mitä medioita seuraa. Nykyisin ei ole enää niin paljon yhtenäiskulttuuriin olennaisesti kuuluneita "koko kansan julkkiksia" vaan tuo kenttä on huomattavasti pirstoutuneempi ja toiset käsittävät julkkikseksi ihan eri ihmiset kuin toiset. Esimerkiksi tällaiselle viittäkymppiä lähestyvälle, lukemista ja kirjallisuutta aktiivisesti harrastavalle setämiehelle Roman Schatz on hyvinkin tunnettu henkilö, mutta nämä Lakko ja Herba eivät soittaneet minkäänlaisia kelloja.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Noh. Aika kovat vaatimukset julkkikselle pitää olla jos ei Sirpa Selänne tai Roman Schatz täytä vaatimuksia.
Ahaa.. eli sanoin epäselvästi, minä siis kyllä tiedän kuka on Roman Schatz. Mutta muistan tuolloin netissä paljon niitä kommentteja, miten ihmiset eivät olleet ikinä kuulleetkaan hänestä, ja oli pitänyt ihan googlettaa

@Dino aivan oikein, se on nimenomaan nykymaailmassa todella veteen piirretty viiva, kuka on julkkis ja kuka ei. Koska etenkin nykyään on ihmisiä jotka ovat vain ajautuneet jonkinasteiseen julkisuuteen niin, että eivät ole itse panneet tikkua ristiin sen eteen. Ja juuri siksi Sirpa Selänne ei nähdäkseni sinällään ole "oikea julkkis", ja oli oikeastaan tuotannolta aika hyvä veto ottaa hänet kisaan, koska tuollaisen henkilön arvaaminen on todella vaikeaa (ja eihän häntä kukaan arvannutkaan)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ahaa.. eli sanoin epäselvästi, minä siis kyllä tiedän kuka on Roman Schatz. Mutta muistan tuolloin netissä paljon niitä kommentteja, miten ihmiset eivät olleet ikinä kuulleetkaan hänestä, ja oli pitänyt ihan googlettaa
Juu siis en itsekään tarkoittanut sinua, ettet olisi tiennyt. Itsekin kirjoitin epäselvästi!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
No nyt sitten. Vähemmästäkin on päästy kuukaudeksi banaanisaarille..

Mutta Yö ja päivä on selvästi Arja Koriseva. Hahmon vihjeenä oli toimitusjohtaja ja Korisevahan on oman yrityksensä toimitusjohtaja.
Ai että, tässä ketjussahan on arvailtu henkilöllisyyttä monta vuotta! Onneksi modet ei taida ohjelmaa katsoa kun moinen rikos mennyt ohi!
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muista ei ollut oikein hajua, mut Pesukarhussa olin kuulevinani Jare Brandin äänen
Itse lukitsen tämän kaverin lähes varmasti Konsta Hietaseksi. Jarea vastaan pelaa myös itsessään sekin, että kuvaukset taisivat olla toukokuussa ja Jarella oli omien havaintojen mukaan tuolloin liikkumisessa kepit käytössä.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Itse lukitsen tämän kaverin lähes varmasti Konsta Hietaseksi. Jarea vastaan pelaa myös itsessään sekin, että kuvaukset taisivat olla toukokuussa ja Jarella oli omien havaintojen mukaan tuolloin liikkumisessa kepit käytössä.
Hietanen tullaan ainakin näkemään tällä kaudella masked singerissä duetoimassa jonkun hahmon kanssa. Jotenkin omaan korvaan ei pesukarhu kuulosta Konsta Hietaselta.
 

npc

Jäsen
Yritän varovasti diggailla konseptista näin kyynisenä vanhana gubbena.

Onneksi siellä on sentään Katajan Janne. Monia tuntuu ärsyttävän ukko, mutta minä olen sitä luokkaa kun osaa arvostaa näitä heikkikinnusia, mikkokivisiä, helgeheraloita ja heidän inkarnaatioitaansa.

Lukitsen Korisevan Yö-päivä. En olisi keksinyt, mutta kun vihjattiin niin hyppään siihen kelkkaan.

Kuinka kiva olisikaan katsoa näitä ohjelmia villasukat jalassa, peitteen alla, viinilasi kourassa kumppanin kainalossa..
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onneksi siellä on sentään Katajan Janne. Monia tuntuu ärsyttävän ukko, mutta minä olen sitä luokkaa kun osaa arvostaa näitä heikkikinnusia, mikkokivisiä, helgeheraloita ja heidän inkarnaatioitaansa.
Se oikeasti kertoo noista panelisteista ja tv-kasvoista paljon, että Janne Kataja on heistä vähiten ärsyttävä henkilö.
 

npc

Jäsen
Se oikeasti kertoo noista panelisteista ja tv-kasvoista paljon, että Janne Kataja on heistä vähiten ärsyttävä henkilö.
Olen alkanut salaa diggaamaan tästä Poikelus-henkilöstä, vähän kinkisti ehkä. Ikinä tiennyt kuka hän on kun radioo en kuuntele, mutta oli tosi hyvä Nöpö-Feeliksin tyttökaverina Putouksessa!

Hyvä ettei tuo raati ole pelkästään pintahomoja täynnä vaan siellä on kovan luokan vanhanliiton ammattilainenkin megessä eli Kataja. En tosin itse ärsyynny liikaa Veitolastakaan kun tunnen että hänellä on paikka ja paikkansa skenessä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Jaa-a.. lienee jopa aika iso mahdollisuus, että Tähkä on Marko Anttila. Hahmo ei ole mikään laulaja, ja olisi tietysti mainio läppä, että mies vetää ihan pokkana hänestä tehdyn biisin. Lisäksi olihan kyseessä kiistatta aivan valtavan kokoinen mies

Muuten on kyllä vaikeita. Minttu tosiaan on selvästi joku "äänityöläinen"
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Jotenkin tosi vaikea päästä nyt kiinni näihin tämän vuoden hahmoihin. Yö ja päivä oli ihan selkeästi Arja Koriseva, mutta ketään muuta "varmaa" ei tässä vaiheessa vielä ole.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tähkä on Antti J. Jokinen. Pitkä äijä 201cm ja vihjeetkin aika hyvin häneen viittaisi.

Huisku on Ernest Lawson.
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Minttu lienee Antti Holma
 

npc

Jäsen
En sano, että vihjeiden pitäisi olla vielä paljastavia, mutta formaattiin toivoisin sellaista, että siinä paljastuisi ihmisestä jotain jota ei mahdollisesti oltu vielä ennen tiedetty. Jos siis haluaa olla hiukka mystinen ja olla paljastamatta liikoja siinä vaiheessa.

Eli ei niin, että Leppilampi menee leikkimään jotain kansainvälistä hahmoa lavalle tai nämä tubeveetit herpis ja mikä lie että kun uteliaisuuttaan etsivät kysyy että kumpi teistä nyt on se introvertti ja kumpi se ekstrovertti niin pojat on ihan että öö - luultavasti eivät olleet edes kuulleet heistä kirjoitettua vihjeinserttiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös