Mainos

Masked Singer Suomi

• 184 574
  • 989
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Yön ja päivän täytyy olla Arja Koriseva, kasvatustieteiden maininta varmisti asian. Minttu voisi olla Juhani Henriksson viime viikon fatbikevihjeen ja tämän päivän lätkäjuttujen perusteella.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
En ole ihan hirveästi sarjaa seurannut enkä vihjeitä kuunnellut, mutta Minttu kuulostaa Mikko Töyssyltä.

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Vaikka maskit poistetaankin ihan neverheard tyyppejä sieltä silti paljastuu.
Tämä kausi on kyllä jotenkin aika mitäänsanomaton. Hallikainen oli tosi hyvä vedätys mutta muuten on jotenkin tosi vaikea päästä hahmoihin kiinnk ja sitten kun näitä paljastuu niin ymmärtää miksi. Tyypit on sellaisia joista ei ole itse koskaan kuullutkaan, niin eipä noita oikein voi siksi arvatakaan.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tyypit on sellaisia joista ei ole itse koskaan kuullutkaan, niin eipä noita oikein voi siksi arvatakaan.
Benkku heittää ainakin jatkuvasti sellaisia nimiä, joista meillä ei vaimon kanssa ole mitään tietoa. ”Joku tubettaja varmaan” on meillä aika yleinen toteamus.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Dino

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Näinköhän viimeistä kautta vedetään, kun alkaa tuotannon puolestakin olla väsyneitä juonenkäänteitä ja henkilövalintoja

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Näinköhän viimeistä kautta vedetään, kun alkaa tuotannon puolestakin olla väsyneitä juonenkäänteitä ja henkilövalintoja
Eiköhän siellä Farmien ja Selviytyjien jämälaareissa ole vielä ainakin pariksi kaudeksi jotain kultamekko-Iidoja ym. Niin kauan kuin katsojia riittää, niin lypsämistä jatketaan.

Itse tuossa totesin vaimolle eilen, että into seurata tätä saattaa kyllä loppua tähän kauteen. Jaksot on muuttuneet pitkäpiimäisiksi kun puolet ajasta on noiden etsivien ylipitkiä jaarituksia, ja sitten ei jaksa oikein noihin vihjeisiinkään keskittyä enää kun tuntuu että kilpailijat ja puolet etsivien arvauksistakin on nyt ihan neverheard-osastoa itselle.

Kun nyt tuntuu, että kaavitaan noita laarien pohjia kilpailijoiden suhteen, niin alkaa näkymään se miten vähän itse tulee seurattua tv:tä ja mediamaailmaa yleensäkin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Tuli uusintana telkkarista tuo edellinen (?) jakso ja tuo Minttu kuulosti ihan Ville Tourulta.

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Tuli uusintana telkkarista tuo edellinen (?) jakso ja tuo Minttu kuulosti ihan Ville Tourulta.
Vihjeitä sivukorvalla kuunnelleena ilman esitystä kuulleena tuli mieleen Mikko ”peltsi” Peltola. Luultavasti olen väärässä.

Jospa

Jäsen
Yön ja päivän tunnisti Korisevaksi heti ensimmäisen jakson ensimmäisistä nuoteista. Omissa arvauksissa Minttu on Mikko Töyssy ja Pesukarhu Konsta Hietanen. Näistä uusista hahmoista ei ole kyllä mitään hajua.

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Yön ja päivän tunnisti Korisevaksi heti ensimmäisen jakson ensimmäisistä nuoteista. Omissa arvauksissa Minttu on Mikko Töyssy ja Pesukarhu Konsta Hietanen. Näistä uusista hahmoista ei ole kyllä mitään hajua.
Juu ihan selkeitä Koriseva ja Töyssy, pesukarhu on Gogi.

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Mulle tulee pesukarhusta mieleen Ismo Leikola, toinen uusista Chisu ja toinen ehkä Strandberg. Iina Kuustosen yhdistin erääseen hahmoon mutta nää hahmot menneet jo moneen kertaan sekaisin. Luurangon osa vihjeistä sopisi myös Tarja Turuseen mutta ei satavarmasti ole hän.

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Ja eikös joku vihje viitannut selkeästi Poikelukseen? Villi kortti tuossa varsin yhdistävä tekijä.
Juuri näin. Lisäks toi Mintun ääni ei vois enää enempää olla Töyssyn, joten tämä lienee confirmed. Jopa varmempi kuin Koriseva, vaikka hänkin on satavarma.

Jerppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisiko Pesukarhu Gogi eli Constantinos Mavromichalis? Kuulostaa ihan siltä.

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Jo kolmas viikko peräkkäin, että hahmo paljastaa kasvonsa (ja nimensä) ja en vielä siinäkään vaiheessa tiedä kuka tuo henkilö on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy