Kansankynttilä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Yön ja päivän täytyy olla Arja Koriseva, kasvatustieteiden maininta varmisti asian. Minttu voisi olla Juhani Henriksson viime viikon fatbikevihjeen ja tämän päivän lätkäjuttujen perusteella.
Eiks se kumminkin ole Jare? Minttu ja Ville + lätkä.Minttu on ilmeisesti Matikaisen Pena ;)
Niskanen oli mun mielestä kiva yllätys. Ei ollu turha missi tai maikkarin meteorologiVaikka maskit poistetaankin ihan neverheard tyyppejä sieltä silti paljastuu.
Luurangolla on hieman puheessa sellsisis vijahteita että ois suomenruotsalainen joten voisiko luurangon sisällä olla Linda Lampenius?Siis luuranko on selvästi Erja Lyytinen.
Tämä kausi on kyllä jotenkin aika mitäänsanomaton. Hallikainen oli tosi hyvä vedätys mutta muuten on jotenkin tosi vaikea päästä hahmoihin kiinnk ja sitten kun näitä paljastuu niin ymmärtää miksi. Tyypit on sellaisia joista ei ole itse koskaan kuullutkaan, niin eipä noita oikein voi siksi arvatakaan.Vaikka maskit poistetaankin ihan neverheard tyyppejä sieltä silti paljastuu.
Benkku heittää ainakin jatkuvasti sellaisia nimiä, joista meillä ei vaimon kanssa ole mitään tietoa. ”Joku tubettaja varmaan” on meillä aika yleinen toteamus.Tyypit on sellaisia joista ei ole itse koskaan kuullutkaan, niin eipä noita oikein voi siksi arvatakaan.
Eiköhän siellä Farmien ja Selviytyjien jämälaareissa ole vielä ainakin pariksi kaudeksi jotain kultamekko-Iidoja ym. Niin kauan kuin katsojia riittää, niin lypsämistä jatketaan.Näinköhän viimeistä kautta vedetään, kun alkaa tuotannon puolestakin olla väsyneitä juonenkäänteitä ja henkilövalintoja
Ollut jo aiemmin, kyllä se on Lyytinen.Luurangolla on hieman puheessa sellsisis vijahteita että ois suomenruotsalainen joten voisiko luurangon sisällä olla Linda Lampenius?
Ai saakeli, mennyt ohi täysin! Sit muuttuuki ihan täysin!Ollut jo aiemmin, kyllä se on Lyytinen.
Vihjeitä sivukorvalla kuunnelleena ilman esitystä kuulleena tuli mieleen Mikko ”peltsi” Peltola. Luultavasti olen väärässä.Tuli uusintana telkkarista tuo edellinen (?) jakso ja tuo Minttu kuulosti ihan Ville Tourulta.
Juu ihan selkeitä Koriseva ja Töyssy, pesukarhu on Gogi.Yön ja päivän tunnisti Korisevaksi heti ensimmäisen jakson ensimmäisistä nuoteista. Omissa arvauksissa Minttu on Mikko Töyssy ja Pesukarhu Konsta Hietanen. Näistä uusista hahmoista ei ole kyllä mitään hajua.
Mikko Töyssy. Ville Myllyrinne ja Penkinlämmittäjät paneelihassuttelu?Eiks se kumminkin ole Jare? Minttu ja Ville + lätkä.
Mikko Töyssy. Ville Myllyrinne ja Penkinlämmittäjät paneelihassuttelu?
Juuri näin. Lisäks toi Mintun ääni ei vois enää enempää olla Töyssyn, joten tämä lienee confirmed. Jopa varmempi kuin Koriseva, vaikka hänkin on satavarma.Ja eikös joku vihje viitannut selkeästi Poikelukseen? Villi kortti tuossa varsin yhdistävä tekijä.