Masked Singer Suomi

  • 175 056
  • 969

Barney

Jäsen
Tuli uusintana telkkarista tuo edellinen (?) jakso ja tuo Minttu kuulosti ihan Ville Tourulta.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Tuli uusintana telkkarista tuo edellinen (?) jakso ja tuo Minttu kuulosti ihan Ville Tourulta.
Vihjeitä sivukorvalla kuunnelleena ilman esitystä kuulleena tuli mieleen Mikko ”peltsi” Peltola. Luultavasti olen väärässä.
 

Jospa

Jäsen
Yön ja päivän tunnisti Korisevaksi heti ensimmäisen jakson ensimmäisistä nuoteista. Omissa arvauksissa Minttu on Mikko Töyssy ja Pesukarhu Konsta Hietanen. Näistä uusista hahmoista ei ole kyllä mitään hajua.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Yön ja päivän tunnisti Korisevaksi heti ensimmäisen jakson ensimmäisistä nuoteista. Omissa arvauksissa Minttu on Mikko Töyssy ja Pesukarhu Konsta Hietanen. Näistä uusista hahmoista ei ole kyllä mitään hajua.
Juu ihan selkeitä Koriseva ja Töyssy, pesukarhu on Gogi.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Mulle tulee pesukarhusta mieleen Ismo Leikola, toinen uusista Chisu ja toinen ehkä Strandberg. Iina Kuustosen yhdistin erääseen hahmoon mutta nää hahmot menneet jo moneen kertaan sekaisin. Luurangon osa vihjeistä sopisi myös Tarja Turuseen mutta ei satavarmasti ole hän.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Ja eikös joku vihje viitannut selkeästi Poikelukseen? Villi kortti tuossa varsin yhdistävä tekijä.
Juuri näin. Lisäks toi Mintun ääni ei vois enää enempää olla Töyssyn, joten tämä lienee confirmed. Jopa varmempi kuin Koriseva, vaikka hänkin on satavarma.
 

Jerppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisiko Pesukarhu Gogi eli Constantinos Mavromichalis? Kuulostaa ihan siltä.
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Jo kolmas viikko peräkkäin, että hahmo paljastaa kasvonsa (ja nimensä) ja en vielä siinäkään vaiheessa tiedä kuka tuo henkilö on.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tökän tuossa ylempänä jo tiesinkin. Tänään vielä tajusin tuon viittauksen Putoukseen, niin avot.

Muuten Yön ja päivän lisäksi taidan keksiä varmaksi lähinnä Metsäpeikon. Muihin poukkoilee arvaukset hieman sinne ja tänne. Melko varmana haluaisin pitää tuota Gogia ja Erja Lyytistä.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
No tämä sentään ollut jossain aiemminkin. Punttikomedia, putous, modernit miehet ym.
Töyssy ollut niin monessa elokuvassa, sarjassa, tv-ohjelmassa ja lehtien sivuilla että suurin osa varmasti tietää. Jos Niskanen oli vähän huono tämmöiseen ohjelmaan kun ei kaikille niin tuttu, mutta jos Töyssykään ei ole riittävän tunnettu ei ihan hirveästi jää vaihtoehtoja ohjelmaan.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Minulle kakassa haiskahtaa sellainen pieni Salkkari-Eva. Joltain osin olen äänessä kuulevinani juuri samanlaista ripulia. Vai pyyhkiikö noita ripuleja sitten Auri Kananen.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Jo kolmas viikko peräkkäin, että hahmo paljastaa kasvonsa (ja nimensä) ja en vielä siinäkään vaiheessa tiedä kuka tuo henkilö on.
"Ja sieltä paljastuu pielaveteläinen käsitetaitelija ja SKP:n varavaltuutettu Asser Komulainen. Kerran haastateltiin lehteen kulttuuriasioissa. Mitä, eikö Benjaminkaan tiennyt?"
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Paljon vaikeampaa noita hahmoja on arvata oikein kuin edellisinä kausina. Esimerkiksi viime kauden Lotta Hintsa oli alusta asti selvä ym.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Minulle kakassa haiskahtaa sellainen pieni Salkkari-Eva. Joltain osin olen äänessä kuulevinani juuri samanlaista ripulia. Vai pyyhkiikö noita ripuleja sitten Auri Kananen.
Itse asiassa netissä yleisimmät veikkaukset/tiedot kakan suhteen ovat kait olleet juurikin Tia Elg ja Auri Kananen.. ja jälkimmäisen kohdalla olisihan se nyt ihan ratkiriemukasta, jos median nimeämän siivouskuningattaren hahmo olisikin kakka
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös