Masked Singer Suomi

  • 166 615
  • 917

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huisku on Ernest Lawson.

Itselle tuli sama mieleen. Vihje "syntynyt kahden kulttuurin yhteentörmäyksestä" meinaa jotain suomiäiti-ulkomaalaismies komboa (yleensä se menee näin päin Suomessa). En tiedä Lawsonin taustaa, mutta varmaan jotain tuollaista ja ääni on sama.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Itselle tuli sama mieleen. Vihje "syntynyt kahden kulttuurin yhteentörmäyksestä" meinaa jotain suomiäiti-ulkomaalaismies komboa (yleensä se menee näin päin Suomessa). En tiedä Lawsonin taustaa, mutta varmaan jotain tuollaista ja ääni on sama.
Togosta kotoisin oleva isä löytyy tosiaan.
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Yö ja Päivä on 100% varmasti Koriseva. Kalakukko on mielenkiintoinen. Moni vihje (sähkömopo, Visulahden vahakabinetti, lapset jne.) voisi viitata Arttu Wiskariin, mutta en vaan kuule tuossa äänessä yhtään Wiskaria. Enemmän sellainen "tangokuninkaan" ääni tuolla Kalakukolla. Toki Wiskari on hyvä laulaja ja osaa varmasti myös muuttaa ääntään, mutta osaako noin paljon että saa peitettyä oman soundinsa ihan täydellisesti?

Toukka vaikuttaisi melko varmasti Krisse Salmiselta ja Pesukarhun kohdalla pysyn edelleen ensimmäisessä arvauksessani, eli Konsta Hietasessa.

Jakson alussa olleista edellisen jakson klipeistä tajusin, että Minttu on Toni Wirtanen. En jostakin syystä viime viikolla hoksannut mutta tuosta klipistä tuli heti aika vahvasti Wirtanen esiin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Menisin itse tuolla Huffilla, mutta mielenkiintoinen hahmo.

Ja siis, eihän tuo Minttu Wirtanen ole. Meinasin jo innostua tuosta.
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Mörkö-makkara ja Mörkö-muki viittaisi kyllä vähän Anttilaan. Ja murre paistoi kyllä läpi muutamassa kohtaa. Se tamperelainen ärrä erityisesti.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Onhan tuo Kakka Tiia Elg eli Salkkareiden Eva onhan? Olisi kyllä hyvää itseironiaa vetää tuollainen asu niskaan.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love


Mikä ihmeen metsäpeikko?
Ei ainakaan mun töllössä esiintynyt
 

Delffi

Jäsen


Mikä ihmeen metsäpeikko?
Ei ainakaan mun töllössä esiintynyt

On tainnut nyt kyllä tulla Iltalehdellä iso virhe. Tuo kun esiintyy ilmeisesti vasta ensviikolla, koska Ilehän vihjasi jotain metsäisestä tunnelmasta.
Muoks// Oletettavasti tuo Iltalehden postaus on ajastettu, koska eihän tuota Metsänpeikko hahmoa oo tiennyt muut kuin vaan ne, jotka on olleet yleisössä kuvauksissa. Mut ajastus on nyt kyllä mennyt väärään ajankohtaan.
 
Viimeksi muokattu:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
No ei ole Wirtanen tuo Minttu. Luulin jo, että kerrankin tiedän ennen muita hahmon henkilöllisyyden, mutta en tälläkään kertaa tuossa onnistu.

Ei ole ei. Ensimmäinen veto vei pahasti harhaan. Kun kuuli Tonia, niin halusi kuulla Tonia.

Muistan aiemmilta kausilta Ilkka Alangon ja Marko Hietalan, jotka alkoi lopulta olla niin selkeät, että vihjeistäkin osasi yksityiskohdat poimia. "Tonin" kohdalla ei ihan toiminut. :D
 

Tavares

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins & HIFK
Tämä tuli nyt uusintana... voisiko tuo Kalakukko olla jopa Sakari Kuosmanen? Mun korvaan on selkeästi iäkkäämpi mies, joka osaa laulaa.

Vai olisiko liian itsestäänselvä hahmona?
Itse veikkaan Martti Suosaloa. Kuulosti aika samalta kuin Alan Wake 2 pelissä kuultu Yötön yö, jonka Martti laulaa baarissa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: E
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös