Mainos

Masked Singer Suomi

• 184 569
  • 989

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muista ei ollut oikein hajua, mut Pesukarhussa olin kuulevinani Jare Brandin äänen
Itse lukitsen tämän kaverin lähes varmasti Konsta Hietaseksi. Jarea vastaan pelaa myös itsessään sekin, että kuvaukset taisivat olla toukokuussa ja Jarella oli omien havaintojen mukaan tuolloin liikkumisessa kepit käytössä.

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Itse lukitsen tämän kaverin lähes varmasti Konsta Hietaseksi. Jarea vastaan pelaa myös itsessään sekin, että kuvaukset taisivat olla toukokuussa ja Jarella oli omien havaintojen mukaan tuolloin liikkumisessa kepit käytössä.
Hietanen tullaan ainakin näkemään tällä kaudella masked singerissä duetoimassa jonkun hahmon kanssa. Jotenkin omaan korvaan ei pesukarhu kuulosta Konsta Hietaselta.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onneksi siellä on sentään Katajan Janne. Monia tuntuu ärsyttävän ukko, mutta minä olen sitä luokkaa kun osaa arvostaa näitä heikkikinnusia, mikkokivisiä, helgeheraloita ja heidän inkarnaatioitaansa.
Se oikeasti kertoo noista panelisteista ja tv-kasvoista paljon, että Janne Kataja on heistä vähiten ärsyttävä henkilö.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Jaa-a.. lienee jopa aika iso mahdollisuus, että Tähkä on Marko Anttila. Hahmo ei ole mikään laulaja, ja olisi tietysti mainio läppä, että mies vetää ihan pokkana hänestä tehdyn biisin. Lisäksi olihan kyseessä kiistatta aivan valtavan kokoinen mies

Muuten on kyllä vaikeita. Minttu tosiaan on selvästi joku "äänityöläinen"

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Jotenkin tosi vaikea päästä nyt kiinni näihin tämän vuoden hahmoihin. Yö ja päivä oli ihan selkeästi Arja Koriseva, mutta ketään muuta "varmaa" ei tässä vaiheessa vielä ole.

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tähkä on Antti J. Jokinen. Pitkä äijä 201cm ja vihjeetkin aika hyvin häneen viittaisi.

Huisku on Ernest Lawson.

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Minttu lienee Antti Holma

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huisku on Ernest Lawson.

Itselle tuli sama mieleen. Vihje "syntynyt kahden kulttuurin yhteentörmäyksestä" meinaa jotain suomiäiti-ulkomaalaismies komboa (yleensä se menee näin päin Suomessa). En tiedä Lawsonin taustaa, mutta varmaan jotain tuollaista ja ääni on sama.

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Itselle tuli sama mieleen. Vihje "syntynyt kahden kulttuurin yhteentörmäyksestä" meinaa jotain suomiäiti-ulkomaalaismies komboa (yleensä se menee näin päin Suomessa). En tiedä Lawsonin taustaa, mutta varmaan jotain tuollaista ja ääni on sama.
Togosta kotoisin oleva isä löytyy tosiaan.

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Yö ja Päivä on 100% varmasti Koriseva. Kalakukko on mielenkiintoinen. Moni vihje (sähkömopo, Visulahden vahakabinetti, lapset jne.) voisi viitata Arttu Wiskariin, mutta en vaan kuule tuossa äänessä yhtään Wiskaria. Enemmän sellainen "tangokuninkaan" ääni tuolla Kalakukolla. Toki Wiskari on hyvä laulaja ja osaa varmasti myös muuttaa ääntään, mutta osaako noin paljon että saa peitettyä oman soundinsa ihan täydellisesti?

Toukka vaikuttaisi melko varmasti Krisse Salmiselta ja Pesukarhun kohdalla pysyn edelleen ensimmäisessä arvauksessani, eli Konsta Hietasessa.

Jakson alussa olleista edellisen jakson klipeistä tajusin, että Minttu on Toni Wirtanen. En jostakin syystä viime viikolla hoksannut mutta tuosta klipistä tuli heti aika vahvasti Wirtanen esiin.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Menisin itse tuolla Huffilla, mutta mielenkiintoinen hahmo.

Ja siis, eihän tuo Minttu Wirtanen ole. Meinasin jo innostua tuosta.

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Mörkö-makkara ja Mörkö-muki viittaisi kyllä vähän Anttilaan. Ja murre paistoi kyllä läpi muutamassa kohtaa. Se tamperelainen ärrä erityisesti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy