Masked Singer Suomi

  • 150 722
  • 836

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
mutta voisivat nyt sen verran panostaa, ettei käy niin pahoja klaffivirheitä kuin finaalijaksossa.

Mitäs tällä hait takaa?

eikä niitä ollut muokattu juuri mitenkään

Tähän kaipaisi kyllä tuotantoyhtiön tai jonkun selkeän vastauksen, että miksi ihmeessä noita ääniä muokataan? Oma toive olisi, että poskimikrofonit pukujen alle, ja biisit ulkoaopiskeluun, ja vetämään lavalle taustamusiikki tukena. Silloin äänet tulisivat myös pienen hengästymisen myötä aidompana, ja kotiarvailu olisi mielekkäämpää.
 

Delffi

Jäsen
Tähän kaipaisi kyllä tuotantoyhtiön tai jonkun selkeän vastauksen, että miksi ihmeessä noita ääniä muokataan? Oma toive olisi, että poskimikrofonit pukujen alle, ja biisit ulkoaopiskeluun, ja vetämään lavalle taustamusiikki tukena. Silloin äänet tulisivat myös pienen hengästymisen myötä aidompana, ja kotiarvailu olisi mielekkäämpää.

Tulipa tuossa katsottua Hannan insta stoorit Masked Singeriin liittyen, niin Hanna mainitsi että hän on ihan omalla äänellään laulanut kaikki ja alkuun hänen olikin tarkoitus saada muut luulemaan häntä mieheksi.

Hannalla ilmeisesti siis onkin ollut salainen taito (ei enää niin salainen), joka on tuo, että halutessaan hän voi kuulostaa mieheltä, koska Hannan aviomies eikä ilmeisesti siskotkaan olleet tienneet tuosta Hannan miehisestä äänestä mitään.

Mielenkiinnolla myös odotan niitä päivityksiä, kun Hanna laulaa instassa biisit uudestaan. Ainakin yhdessä stoorissaan vähän lupaili semmoista..
 

Sportsguy

Jäsen
Ei tuo ole mikään yllätys, että ammattilaulajat osaavat laulaa eri äänialoilla.

On tuolla monesti olleet panelistit ihan kujalla vielä finaalissakin, nyt taas olivat hyvin kärryillä. Aina on väärin.
 

redpecka

Jäsen
Pakko antaa silti kehut Bessin osallistumiselle. Tajusin, että hänhän on paljon parempi laulaja mitä biiseistään olen kuullut. Alan kuunnella Bessiä enemmän.
Minä en ole tällaisesta tätistä ennen edes tiennyt, mutta olipa mahtava. Voisi laulaa minulle vaikka Pink Floydin The great gig the the sky ja pysyisin noin paikallani neljä minuuttia nelkyt sekkaa, tai ellei hän sitten pyytäisi minua varta vasten liikkumaan. Tekisin kaiken mitä pyytäisi. Bess on paras.

Muuten vähän korni formaatti kun "voittajaa" haastatellaan että miltä nyt tuntuu? ja siinä "voittaja" yrittää olla muka innostunut kuin joku hiihtokisan voittaja että en olisi uskonut, mutta tein parhaani ja katsoin mihin riitti.

Mielestäni formaatti olisi ihan yhtä mielenkiintoinen jos olisi ollakseen ilmankin näitä teennäisiä "kilpailuja".
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Yleisö ei saa tietää livenä niitä hahmoja ketä siellä on

Totta joo. Liian mehuissani kuvittelin tilannetta noin. Eihän siihen kukaan kykenisi. Toisaalta, mitähän esitysten perusteella paikan päällä ehtisi arvata ja kenen haluaisi paljastuvan. Kuinka tuomareiden lankaan itse menisi.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Totta joo. Liian mehuissani kuvittelin tilannetta noin. Eihän siihen kukaan kykenisi. Toisaalta, mitähän esitysten perusteella paikan päällä ehtisi arvata ja kenen haluaisi paljastuvan. Kuinka tuomareiden lankaan itse menisi.
Jotenkin tuota yleisön äänestämistä vähän epäilen ihan puhtaasti kusetetuksi
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Jotenkin tuota yleisön äänestämistä vähän epäilen ihan puhtaasti kusetetuksi

Tavallaan minäkin, tavallaan en. Tuollaisessa tilanteessa, kun kerran kuulee ne vedot eikä saa somessa ja muualla arvuuteltua, lankeaa ehkä enemmän tuomareiden arvailuihin. Mutta sitten taas, olisipahan juonta pitää vaikka tuollaiset Jarkko Aholat ja Marko Hietalat mukana loppuun asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös