Ei ole vielä saletissa, että 370 on tuhoutunut, toki todenäköistä.
1. Transponderi ja joku seurantajärjestelmä on käännetty eri aikaan pois päältä, transponderi viimosena. Tästä voi päätellä, että massiivinen vika ei ole kyseessä vaan ihmisen käsi on vastuussa.
Another detail that emerged Thursday seemed to add a new twist to the mystery. Malaysian officials said two separate communications systems stopped 14 minutes apart.
The officials said the plane's data reporting system shut down at 1:07 a.m. Saturday, while the transponder transmitting location and altitude shut down at 1:21 a.m
Search for missing Malaysia Airlines plane expands to Indian Ocean - CNN.com
2. Kone on lentänyt niin kauan "katoamisen" jälkeen, että kovaa maata on voinut olla mahan alla lennon lopussa.
3. Tais olla CNN, asiantuntija sanoi, että kaupallisissa koneissa on härveli joka jää kellumaan ja piipittämään jos kone laskeutuu veteen. Tällaista piipitystä ei ole havaittu. Eipä löytynyt nopsaa linkkiä.
(Oikokaa jos olen harhautunut faktoissa.)