Eiköhän ole selvää, että kaapaajille ei ole aikomustakaan lentää tuolla uudestaan. Ellei sitten terroritekoon tai tää P-Korean vesipää voi kuvitella jotain niin typerää.
Total Production:
146
www.deagel.com/: Boeing 777-200ER
Lisäksi ilmailuala ei voi jättää konetta kadoksiin ja tämä vaikuttaa valmistusmaa USA:han. Jos homma menee pitkäksi, niin resursseja vähennetään, mutta löytymiseen asti etsitään. Vähän eri asia kuin auton pölliminen.
Mitä tulee löpön määrään, niin jos tämä on tilattu kaappaus, niin kai tuo olisi pystynyt järjestämään koneen tankkaamisen täyteen? Vaikka polttoainemäärä on iso, niin kuitenkin tippa meressä, kun vertaa lentokentän vuotuiseen tarpeeseen.
Miten arvioidaan Kiinan pitämää meteliä? Onko reaktio ns normaali? Kiinassa teloitetaan tuhansia, joten 200 kiinalaista ei hallituksen vaassa ole mitään.
Death penalty statistics, country by country | visualisation and data | World news | theguardian.com
Oliko koneessa jotain tai joku mitä kiinalaiset odotti ja tapahtui välistäveto?
Kun mietitään, että vikaantunut kone olisi ollut palaamassa kentälle, niin miksi se ei jäänyt pörräämään Malesian päälle? Sää oli kirkas ja yöaikaan näkyy sähkövalot, päivällä itse maa. Lentäjä on ollut tolkuissaan, kun kerran seurasi normaalia ilmakäytävää. Hän siis ei halunnut takaisin Malesiaan.
Tulipa paljon kysymysmerkkejä. Uusia muuttuvia faktoja odotellessa rakennan foliostetsonia.