Madonna - aikamme legenda

  • 29 161
  • 171

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin täältähän voi jokainen lukea kuinka kaikkien tosimiesten kuuluisi todella käyttäytyä KYNÄNISKAT!

Suuret kiitokset Rattleheadille tästä linkistä.

Linkki siis sisältää Testo manin, Raudon ja Mega manin äijäilyä. Sopii hyvin tähän keskusteluun, joka täällä on käynnissä.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Samaa genreä, kertoo köyhästä musiikkimausta. Vaikkakin noista In Flames itsellekkin uppoaa, niin annat kyllä itsestäsi snadisti juntin kuvan.

Itse viihdyin Madonnan keikalla, show ei vetänyt vertoja Britneyn taannoiselle show'lle mutta musiikkipuoli jyräsi alusta loppuun. Vähän jäin kaipaamaan Hung Up -biisiä kylläkin.

Järjestelyistä A+.

Olen mielestäsi juntti, kun en ymmärrä miehiä jotka menevät kuuntelemaan Madonnaa...?
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Olen mielestäsi juntti, kun en ymmärrä miehiä jotka menevät kuuntelemaan Madonnaa...?

Niin, annat itsestäsi juntin kuvan; kuuntelet vain ÄIJÄ-musiikkia, et ymmärrä "hinttejä" jotka menevät katsomaan Madonnaa, ravintolassa ei saa mielestäsi juoda kuin BISSEÄ (ei drinkkejä), mies-kaverin ostamia uusia vaatteita ei saa huomioida ja ilmeisesti ihoakaan ei saa hoitaa.

Herää tähän päivään, me muut nauretaan sulle.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Olen mielestäsi juntti, kun en ymmärrä miehiä jotka menevät kuuntelemaan Madonnaa...?

Ehkä ennemmin siksi että teet tämänkaltaisia yleistyksiä:

mietityttää että mitä normaalin miehen kokoiset (oletettavasti) heteromiehet teki kyseisellä keikalla? varmaan puolisoidensa pakottamina, tai jotain... Eihän kukaan voi väittää artistin "musiikkia" normaalin, täysikasvuisen heteromiehen musiikiksi, akkojen kotkotuksia, sanon mä..

No, keikka oli kuitenkin hyvä, sanoisin 8½. Showhan tuo ennemminkin oli eikä "keikka" mutta silti. Plussaa siitä että sämpläsi keikan aikana omia biisejään (kuten What it feels like for a Girliä Like a Prayerissä). Järjestelyt pelasivat hyvin. Vähän väärin tietty verrata Sonisphereen kun tuolla kuitenkin tilaa oli (alueella siis) käsittämättömän paljon.

Itse ihmettelen sitä miksi Paul Oakenfold raahataan tuohon ennen keikkaa soittamaan Rihannaa yms listakamaa? Tuon eilisen setin olisi musiikin suhteen varman voinut valita joku Onnelan dj.

Edit: ai tässäkin ketjussa vielä jotain porilaista ahdistaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mitä se sitten on, mennä kivalla kesäpäivällä, pinkissä kauluspaidassa, "miesten" käsilaukku olalla, DG:n kopiolasit päässä, rasvat tukassa, kuuntelemaan 80-luvulla diskohittejä tehnyttä aikansa britneytä.

Keikan jälkeen mennään yhdelle, vain yhdelle, sateenkaaren väriselle muka drinkille, kehutaan kaverin uusia housuja ja kuinka hän hän laihtunut juuri sopivasti oikeasta kohtaa.

Tässä kohtaa keskustelussa on jo syksyn uutuus mallistot JC:ssä, ja uuden ihonhoitosarjan hankkiminen...

...Niinpä... "miehet" liikenteessä...

...näin sanoo ÄIJÄ, joka käyttää nimimerkkiä "ruusunpunainen"...
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
En ole missään vaiheessa kutsunut tahi käyttänyt ilmaisua "hintit". Ja kuten sanoit, en todellakaan ymmärrä miehiä, jotka menevät muuten kun vaimonsa pakottamana moiseen tapahtumaan.

Itse tykkään juoda erilaisia oluita ja viskejä, harrastuksia kun on. En hakkaa avovaimoani. Ravintolassa saa ja pitää juoda, myös syödä.

Ja ei vaan tulisi mieleenkään kenenkään kaverin muotoja kommentoida, tahi hänen uusia housuja. Jos se tekee ihmisestä juntin, so be it. Miten se noin kolahti??

Ja en ymmärrä edelleenkään myös sitä, että missä vaiheessa miehet on ruvennut käyttämään käsilaukkuja...

Olenpa juntti.

Mutta se madonnasta ja miehistä
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Näihin kinaamisiin olisi turha osallistua, mutta minulle tuli identiteettikriisi: mikä olen, kun kävin Madonnan konsertissa vapaaehtoisesti (tosin naisen kanssa, joka on fani), olen kuunnellut örinämetalia vuodesta -88 ja tykkään käydä jazzeilla sekä vallan oopperassakin? Niin, ja minut bongaa Tuskassa esim. Drudkh-paidassa. Madonnan keikalla sentään homoilin Ferrén paidassa, mutta se oli harmikseni valkoinen.

Näkikö sieltä Jätkäsaaressa takaa muuten mitään, koska se oli yksi syy mennä Viroon? Laululavan yleisö oli rinteessä, joten näkyvyys oli mitä parhain.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näihin kinaamisiin olisi turha osallistua, mutta minulle tuli identiteettikriisi: mikä olen, kun kävin Madonnan konsertissa vapaaehtoisesti (tosin naisen kanssa, joka on fani), olen kuunnellut örinämetalia vuodesta -88 ja tykkään käydä jazzeilla sekä vallan oopperassakin? Niin, ja minut bongaa Tuskassa esim. Drudkh-paidassa. Madonnan keikalla sentään homoilin Ferrén paidassa, mutta se oli harmikseni valkoinen.

Näkikö sieltä Jätkäsaaren takaa muuten mitään, koska se oli yksi syy mennä Viroon? Laululavan yleisö oli rinteessä, joten näkyvyys oli mitä parhain.

Itseni mielestä olet ihan normaali kaupunkilaismies, joka saisi turpaan Keravan yössä.

Systeri 160cm ei nähnyt siellä jätkäsaaren takaosassa lavalle, mutta tyttöystävä 170cm näki ihan hyvin. Toisaalta siellä oli kuulemma niitä screenejä sen verran paljon, ettei pelkkiä niskoja joutunut tuijottamaan.
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Toisaalta siellä oli kuulemma niitä screenejä sen verran paljon, ettei pelkkiä niskoja joutunut tuijottamaan.

Olenkos ymmärtänyt nyt oikein: ihmiset menivät Jätkäsaaren tungokseen katsomaan isolta näytöltä, kun 50-vuotias amerikkalainen nainen pomppii trikoissa ja liikuttelee huuliaan nauhalta tulevan laulun mukana? Ja maksoivat lystistä mitä, 99 euroa?
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Herää tähän päivään, me muut nauretaan sulle.

Kyllä se taitaa olla niin päin, että me kaikki jotka emme käytä nännipuristimia tai pinkkejä lacosten paitoja lippatukka sojossa, nauramme sinulle.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olenkos ymmärtänyt nyt oikein: ihmiset menivät Jätkäsaaren tungokseen katsomaan isolta näytöltä, kun 50-vuotias amerikkalainen nainen pomppii trikoissa ja liikuttelee huuliaan nauhalta tulevan laulun mukana? Ja maksoivat lystistä mitä, 99 euroa?

Joo ja kaikki miehet siellä seassa olivat neitejä, käyttivät käsilaukkua ja kehuivat toistensa uusia jc-farkkuja.

Kävikös mielessä, että siellä on kenties oma fiiliksensä? Musiikki kuulostaa kenties erilaiselta? Ai niin, eihän siitä saa tykätä, kun lavalla ei ole rumpuja päin helvettiä hakkaava tanskalainen Lars.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Olenkos ymmärtänyt nyt oikein: ihmiset menivät Jätkäsaaren tungokseen katsomaan isolta näytöltä, kun 50-vuotias amerikkalainen nainen pomppii trikoissa ja liikuttelee huuliaan nauhalta tulevan laulun mukana? Ja maksoivat lystistä mitä, 99 euroa?

Olet.

Lauttasaaren rannasta a) musa kuului hyvin b) screenit näkyi hyvin c) mitään ei maksanut. Muutenkin tuolla rantsulla oli pikkasen leppoisampaa, ihmisillä sohvat ja pallogrillit mukana. Ja väljempää.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Olenkos ymmärtänyt nyt oikein: ihmiset menivät Jätkäsaaren tungokseen katsomaan isolta näytöltä, kun 50-vuotias amerikkalainen nainen pomppii trikoissa ja liikuttelee huuliaan nauhalta tulevan laulun mukana? Ja maksoivat lystistä mitä, 99 euroa?

Tätä en kyllä ymmärrä. Kun ensinnäkin joutuu pulittamaan lipusta sen satkun, niin vastineeksi saa kuulla saman minkä levyltäkin, tosin saatanasti isommista ämyreistä. Sitten nämä spearssit ja madonnat hytkyttelevät monissa skandaaleissa marinoituja ruhojaan jonkun paikallisen Hunks-miehen reittä vasten, niin siitä pitäisi se riemu repiä? Ja kun satatuhatta ihmistä tunkee niskaan, niin vahingossa voi nähdä vilauksen Hunks-miehen stondaavasta molosta. Screeniltä. Kuten lehdissäkin jo on lukenut, niin showhan tuo oli enemmän kuin konsertti, vähän niinkuin Smackdownit ym.

Ja joo, olihan sillä se yksi ihan ok biisi, se La Isla Bonita. Ja Dick Tracyssä se oli köyrittävän näköinen. Molemmista on aikaa...

EDIT: En tiedä omasta tuttavapiiristä yhtään miespuolista, joka olisi ko. keikalla ollut, enkä usko kenenkään tuonne halunneenkaan sen puoleen. Ei minään yleistyksenä. Itse olen pirun utelias ihminen ja siitä syystä olisin ehkä voinut tsekata, jos väkeä olisi ollut yli puolet vähemmän ja liput yli puolet halvempia. Niin ja päiväkin oli väärä.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kävikös mielessä, että siellä on kenties oma fiiliksensä? Musiikki kuulostaa kenties erilaiselta?

Mun käsittääkseni se musa kuulosti suurimmaksi osaksi samalta kuin kotonakin stereoista. Puhdas arvaus, koska en itse ollut paikalla.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mun käsittääkseni se musa kuulosti suurimmaksi osaksi samalta kuin kotonakin stereoista. Puhdas arvaus, koska en itse ollut paikalla.

Niin en itsekään tuosta sen enempää tiedä. Systeri ja tyttöystävä oli todella tyytyväisiä tuohon konserttiin, se riittää meikäläiselle. Toisaalta en ymmärrä tätä kitinää, koska ainahan noissa konserteissa on oma fiiliksensä, toisin kuin kotisohvalla kaljaa kitatessa. Tai onhan siinäkin oma fiiliksensä.
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Kävikös mielessä, että siellä on kenties oma fiiliksensä? Musiikki kuulostaa kenties erilaiselta? Ai niin, eihän siitä saa tykätä, kun lavalla ei ole rumpuja päin helvettiä hakkaava tanskalainen Lars.

Minä nyt vain kysyin, ymmärsinkö homman nimen oikein. En nähdäkseni esittänyt ainuttakaan mielipidettäni. Saa siitä minun puolestani tykätä ja ilmeisesti 85 000 ihmistä tykkäsikin. Ei ole minulta pois.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
http://www.youtube.com/watch?v=FrtYxnCjw6o

Ja tuossa on yksi syy mistä niccini on juonnettu.

Linkissä on kaikkea muuta kun madonnaa. Livetaltiointia Rammsteinin keikalta.

Ruusunpunaista yhtäkaikki. Samapa tuo, aikamoista huvitustahan teikäläisen jutut tässä ketjussa ovat muutenkin aiheuttaneet.

Itse olin kyllä lievästi pettynyt Madonnan keikkaan. Ihan rautainen showhan se oli, mutta koska kaikki oli ennakkoon purkitettua, tuntui kaikki junan lailla etenevältä koneelta. Ei siinä oikein päässyt syntymään sellaista aitoa vuorovaikutusta yleisön ja esiintyjän kanssa, kuten parhailla keikoilla voi joskus käydä.

Lava ja ne liikkuvat screenit olivat törkeän hienot.
 

Schadowan

Jäsen
Nyt kun mietin, niin en muuten itsekkään tiedä yhtään miespuolista tuttua/kaveria/ystävää, joka tuolla keikalla olisi ollut, siis omasta tahdostaan hankkinut lipun yms. Aika moni meni varmasti tyttöystävän siivellä, ja itselläkin se oli aika lähellä. Ajatuksena Madonnaa kuunteleva mies on kyllä sikäli aika hauska. Nojoo, ei siitä sen enempää. Dont get me wrong, itse olen myös tätä ÄIJÄkarjalaturnausolutpullokädessä-aatetta vastaan.

Olisihan tuo kokemukena varmasti kiva juttu, suuret yleisömassat konserteissa on aina hieno juttu. Mutta mitä nyt tsiigasin noita Tallinnan keikan pätkiä tubesta, niin jengi seiso tumput suorana siellä, aika edessäkin vielä. Ja eikös Madonnakin sanonut eilen kaunistellusti, että "koettakaas skarpata vähän nyt":) Se juttu mikä poppareiden keikoissa häiritsee ainakin itseä, että niissä on jokainen liike tarkkaan harkittu, ei mitään yllätyksiä. Toki hieno "show" varmasti monia viihdyttääkin, mutta itse pidän enemmän spontaanista menosta. Tosin täytyy sanoa, että taannoinen Metallican keikkakaan ei tuonut mitään yllätyksiä sikäli (are you alive-huudot, yeah-huudot, mitä ikinä, kyllä te tiedätte), mutta musiikillisesti ollaan tietysti eri sfääreissä, ainakin omasta mielestäni.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ajatuksena Madonnaa kuunteleva mies on kyllä sikäli aika hauska.

Tässä yksi. Ja keikalla aika monta kymmentä tuhatta muuta.

Jos tämä ketju nyt on miehuudestaan epävarmojen eisiidiisiiaironmeiden-miesten ihmettelyksi muututtava, niin kaipa tässä samalla voi kummastella sitä, miten näistä eilispäivän elviksistä pitkä tukka voi olla miehellä hieno tai ilman paitaa lavalla esiintyvän saksalaisen huumorihevibändin laulajan ärjymä biisi nimimerkin arvoinen.

Maailma on kerrassaan ihmeellinen juttu.
 

Ferris

Jäsen
Mun käsittääkseni se musa kuulosti suurimmaksi osaksi samalta kuin kotonakin stereoista. Puhdas arvaus, koska en itse ollut paikalla.

Kyllähän se kiekkopelikin hyvin pitkälti näyttää samalta telkkarista kuin paikan päältä katsottuna, mutta silti varmasti sinäkin mieluummin valitse jälkimmäisen vaihtoehdon?

Eiköhän syy siihen, että moni ihminen lähti Madonnaa katsomaan ole siinä että hän on maailman huippuja alallaan ja harvoin Suomessa nähtävissä. Yhtälailla täällä pelattavat NHL-pelit vetävät salin täyteen ja syy on sama: alansa parhaat esiintymässä harvoin Suomessa.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Ei Madonna itseänikään kiinnosta tippaakaan, mutta silti täytyy ihmetellä tätä Jatkoajan äijäjaoston reagointia jälleen kerran. Aivan kuin nämä juntit tuntisivat itsensä jotenkin uhatuiksi, jos miehet tekevät muutakin kuin juovat kaljaa, syövät makkaraa, hakkaavat sivareita ja kuuntelevat junttiheviä. Menkää itseenne.

Madonna on ilmiö. Tätä voi olla vaikea ymmärtää, jos oma musiikkimaku (ja käsitys tästä päivästä) on noin rajoittunut kuin muutamalla palstaveljellä.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kyllähän se kiekkopelikin hyvin pitkälti näyttää samalta telkkarista kuin paikan päältä katsottuna, mutta silti varmasti sinäkin mieluummin valitse jälkimmäisen vaihtoehdon?

Mielestäni musiikkitapahtumaa ei oikein voi tuohon kiekkopeliin verrata. Tai tietenkin jos pelaajat vetävätkin playbackinä. Tyyliin että ennen peliä on jaettu kirjaimellisesti otteluohjelma, jossa seisoo että "ajassa 3.14 Charlie Cook nappaa Tommi Huhtalaa kurkusta kiinni ja saa 2 minuuttia väkivaltaisuudesta". Sitten ajassa 3.15 Cook nappaa Tommia pillistä kiinni ja katsomossa pyöritellään päitä, että saatanan tumpelot tossa tuli nyt pieni kämmi ja mä sain väärän aistimuksen.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Madonna on ilmiö. Tätä voi olla vaikea ymmärtää, jos oma musiikkimaku (ja käsitys tästä päivästä) on noin rajoittunut kuin muutamalla palstaveljellä.

Yllättäen taas muiden maku (ja käsitys tästä päivästä) on rajoittunut jos uskaltaa olla eri mieltä. Kukahan tässä loppupeleissä olikaan rajoittunutta?

Itse en tosiaan ollut paikalla, mutta mikäli emäntä olisi halunnut niin tod.näk. olisin mennyt. Kaksi kaveriani joita en hinuriässinä pidä, olivat siellä.
 
Kuvittelisin, että tässäkin asiassa itse tapahtuma on se syy, joka veti väkeä paikalle, vaikka ei Madonnaa suuremmin tulisikaan fanitettua. Harvoinpa tämänkään kokoluokan tapahtumia suomessa näkee.

Jokseenkin huvittavaa, mikäli äijämäisyys on tosiaan kiinni musiikkimausta. Täytyykin etsiä you tubesta Ukkometso. Niin ja kuinka usein nyt vaikkapa Kotiteollisuuden keikalle menevä saa kuulla olevansa hinari ja käsilaukkujanari kun sellaista kuulemaan menee? Erään tietokonenörtähtävän ystäväni täytyy tässä valossa olla oikea äijien äjä. Hänen levyhyllystään kun löytyy mm. Ruumiin vitun ja Grabathorin levyjä.

Voidaan myös pohtia, onko röyhelöisissä silkkipaidoissa soitettu tukkahevi jotenkin heterompaa kuin vaikkapa Madonna? Kun "miehisesti" kiljutaan niitä ylä- ääniä. Silti moni pitää tällaisia bändejä todellisina äijä- bändeinä.

Sen sijaan eräs kaveri taisi aikanaan piipahtaa Robbie Williamsin keikalla. Haiskahtaa totta vie homolta! Meikäläiselle on yksi ja sama mitä kukakin kuuntelee tai katsomaan menee. Eipä ole tullut kavereiden seksuaalisuutta kyseenalaistettua sen takia.

Mutta hauskaahan tätä on lukea. Jatkakaa ihmeessä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös