Nyt kun mietin, niin en muuten itsekkään tiedä yhtään miespuolista tuttua/kaveria/ystävää, joka tuolla keikalla olisi ollut, siis omasta tahdostaan hankkinut lipun yms. Aika moni meni varmasti tyttöystävän siivellä, ja itselläkin se oli aika lähellä. Ajatuksena Madonnaa kuunteleva mies on kyllä sikäli aika hauska. Nojoo, ei siitä sen enempää. Dont get me wrong, itse olen myös tätä ÄIJÄkarjalaturnausolutpullokädessä-aatetta vastaan.
Olisihan tuo kokemukena varmasti kiva juttu, suuret yleisömassat konserteissa on aina hieno juttu. Mutta mitä nyt tsiigasin noita Tallinnan keikan pätkiä tubesta, niin jengi seiso tumput suorana siellä, aika edessäkin vielä. Ja eikös Madonnakin sanonut eilen kaunistellusti, että "koettakaas skarpata vähän nyt":) Se juttu mikä poppareiden keikoissa häiritsee ainakin itseä, että niissä on jokainen liike tarkkaan harkittu, ei mitään yllätyksiä. Toki hieno "show" varmasti monia viihdyttääkin, mutta itse pidän enemmän spontaanista menosta. Tosin täytyy sanoa, että taannoinen Metallican keikkakaan ei tuonut mitään yllätyksiä sikäli (are you alive-huudot, yeah-huudot, mitä ikinä, kyllä te tiedätte), mutta musiikillisesti ollaan tietysti eri sfääreissä, ainakin omasta mielestäni.