Madonna - aikamme legenda

  • 29 156
  • 171

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja pitää naureskellen taas kuunnella mitä tällä kertaa kerrotaan lippupisteestä sekoilun syyksi. Varmennettu tosiaan, juu juu niin näkyy olleen. Ari Palhamo on varmaan itse käynyt kahden kaverinsa kanssa kokeilemassa kuormitusta ja on ollut mielissään kuinka hyvin se perjantaina toimi. Tuon miehen mä haluaisin varmentamaan vähän isompiakin asioita, Brucen kanssa perseiltiin ja nyt vakuutettiin että homma osataan ja nyt perseiltiin sitten Madonnan kanssa ihan samaan tapaan.

Eiköhän syy ole ihan tässä: http://www.mtv3.fi/uutiset/kulttuuri.shtml/arkistot/kulttuuri/2009/02/796568

Mitään uuttahan tuossa ei ole, että isojen tapahtumien yhteydessä yhteydet pätkivät. Jos paljon noita isoja tapahtumia harrastaa ja joka kerta jää liput saamatta, niin kannattaa harkita vaikka tuota: http://www.events-club.net/membershiplevel.asp?level=2. Äkkiä tuon 70 euroa säästää jo siinä, kun ei tarvitse ylimääräistä maksaa huuto.net-lipuista. Tai sitten alkaa itsekin trokaamaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mitään uuttahan tuossa ei ole, että isojen tapahtumien yhteydessä yhteydet pätkivät. Jos paljon noita isoja tapahtumia harrastaa ja joka kerta jää liput saamatta, niin kannattaa harkita vaikka tuota: http://www.events-club.net/membershiplevel.asp?level=2. Äkkiä tuon 70 euroa säästää jo siinä, kun ei tarvitse ylimääräistä maksaa huuto.net-lipuista. Tai sitten alkaa itsekin trokaamaan.

Ei ole yllätys, olenhan hommannut lippuja moniin konsertteihin ja aina näiden kanssa saa tapella. Lippupalvelu sentään nykyään osaa hoitaa automaattisesti tuota jonottamista, vaikka sekin tökkii oikein suuren kysynnän edessä niin paremmin se vastaa kuin tämä Lippupisteen kivikauden järjestelmä. Puhelinpalveluun olen menettänyt uskoni jo aikoja sitten. Jonotus tietenkin olisi yksi vaihtoehto mutta töissäkäyvänä sekin on hieman hankalaa ja kuten tänään nähtiin niin eihän sekään mitään lipun saamista taannut, kun ei myyntipisteetkään päässeet ylikuormittuneeseen järjestelmään sisään. Pitäisi ehkä miettiä tuota linkkisi takaa löytyvää jäsenyyttä, tosin kaksi lippua on aika pieni määrä kun yleensä on oltu isommalla porukalla liikkeellä, niin no voihan porukasta useampi tuonne liittyä mutta se nostaa sitten hintaa.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Muutamaa minuuttia vaille 9 pääsin netistä tilamaan. 6 kpl parhaille paikoille. Oli iloisia naisia kun ilmoitin heille liput saaneeni :)

Niin justiinsa, naisille vaan ja naapureille...? Myönnä nyt sinäkin hyvä mies että meet ite sinne, nähdään siellä sit tuopin äärellä, ok?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin justiinsa, naisille vaan ja naapureille...? Myönnä nyt sinäkin hyvä mies että meet ite sinne, nähdään siellä sit tuopin äärellä, ok?

Joo, toki itsekin paikan päälle menen, kun parhaat mestat saatiin! Sinne c-luokan paikoille en kyllä olisi lähtenyt. Ja, nähdään vaan! :)
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Sain juuri äsken netistä ostettua kaksi kenttä-B lippua. Sitkeyttä tarvittiin mutta nyt on pari hyvin onnellista naisihmistä. Ties vaikka olisin itsekin onnellinen tuossa illalla, vaikka en todellakaan ole menossa konserttiin.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nostetaan nyt ihan ajankohdan vuoksi tällainen ketju ylös. Kohta Jätkäsaaressa kajahtaa ja kansa villiintyy. Melkoinen hysteria näyttää tapahtuman ympärillä pyörivän, ja ei ole vaikea arvata mistä keltainen lehdistö huomenna repii otsikkonsa.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan mahtavaa miten vanha punttikäsi yhä näyttää spontaanisti joka keikalla fäkkiä niinkuin todellinen kapinallinen. Keikan suhteen missaa aika vähän, setti on aivan liian 2000-lukuun keskittyvä. Missä White Heat?

MACK
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Huh mikä määrä porukkaa yritti tunkea seutubusseihin ruoholahdessa. Ja mulla ei ainakaan toimi gsm-verkko, tosin oon jo skutsissa.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
mietityttää että mitä normaalin miehen kokoiset (oletettavasti) heteromiehet teki kyseisellä keikalla? varmaan puolisoidensa pakottamina, tai jotain... Eihän kukaan voi väittää artistin "musiikkia" normaalin, täysikasvuisen heteromiehen musiikiksi, akkojen kotkotuksia, sanon mä..
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mietityttää että mitä normaalin miehen kokoiset (oletettavasti) heteromiehet teki kyseisellä keikalla? varmaan puolisoidensa pakottamina, tai jotain... Eihän kukaan voi väittää artistin "musiikkia" normaalin, täysikasvuisen heteromiehen musiikiksi, akkojen kotkotuksia, sanon mä..

Noh, akkojen pakottamana, mutta olihan tuo show mitä sinne mentiin katsomaan. Ei Madonnan musiikista tarvi diggailla ollakseen kiinnostunut ilmiöstä. Ei kaduta lainkaan, vaikka ehkä olisin toivonut enemmän hittikamaa. Seisoskelin about 20m lavasta aivan loistavalla paikalla noin 6m ämyreistä joten hyvin kuului.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
mietityttää että mitä normaalin miehen kokoiset (oletettavasti) heteromiehet teki kyseisellä keikalla? varmaan puolisoidensa pakottamina, tai jotain... Eihän kukaan voi väittää artistin "musiikkia" normaalin, täysikasvuisen heteromiehen musiikiksi, akkojen kotkotuksia, sanon mä..

Mikäs ihmeen punaniskapalsta tästä jatkoajasta on tulossa? Vähän väliä ketjussa jos toisessa ilmoitellaan, mikä on sopivaa musiikkia miehelle ja miten pitää kusta jos ollaan festareilla "MIEHENÄ"?

Älytöntä ruveta arvostelemaan ihmisiä jos toiset tykkää Madonnasta. Itse en tuolla keikalla ollut, eikä olisi vähempää voinut kiinnostaa, mutta hienoa jos toiset normaali kokoiset ja muutenkin tavalliset miehet jotka fanittavat Madonnaa, näkivät hänet.

Mikäs Rosenrotin mielestä sitten on normaalin täysikasvuisen heteromiehen musiikkia?

Joo tervetuloa 2000-luvulle sullekin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mikäs ihmeen punaniskapalsta tästä jatkoajasta on tulossa? Vähän väliä ketjussa jos toisessa ilmoitellaan, mikä on sopivaa musiikkia miehelle ja miten pitää kusta jos ollaan festareilla "MIEHENÄ"?

Älytöntä ruveta arvostelemaan ihmisiä jos toiset tykkää Madonnasta. Itse en tuolla keikalla ollut, eikä olisi vähempää voinut kiinnostaa, mutta hienoa jos toiset normaali kokoiset ja muutenkin tavalliset miehet jotka fanittavat Madonnaa, näkivät hänet.
Itseäni ei voisi Madonna ja hänen taiteensa juuri vähempää kiinnostaa, mutta jos se vetää joitakuita muita puoleensa niin antaa mennä vaan. Sama pätee tietysti muihinkin artisteihin jotka eivät ole omissa intresseissäni, kunhan vaan en väkipakolla joudu tällaista vastaanottamaan.

Väkipakosta puheen ollen, kauempanakin Espoon puolella asuvat saivat kuulemma vastaanottaa Madonnaa konsertti-ilmana tahtomattaan. Tiettävästi Soukassa ja Kivenlahdessa möykän saattoi kuulla sisälle asti, ja Matinkylässä asuva kertoi kyenneensä kuulemaan parvekkeella sanatkin. Ikävää ympäristön melusaastuttamista, mutta eipä tällainen ole sentään jokapäiväistä.

Niin, ja miehen pitää tietysti kusta seisaaltaan. Kuseminen tapahtuu jalkaterien muodostaessa noin 60-90 asteen kulman ja kantapäiden ollessa noin 20 cm etäisyydellä toisistaan. Lopuksi nykäistään ranteella miehekäs ravistus ja toimitus on valmis.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Väkipakosta puheen ollen, kauempanakin Espoon puolella asuvat saivat kuulemma vastaanottaa Madonnaa konsertti-ilmana tahtomattaan. Tiettävästi Soukassa ja Kivenlahdessa möykän saattoi kuulla sisälle asti, ja Matinkylässä asuva kertoi kyenneensä kuulemaan parvekkeella sanatkin. Ikävää ympäristön melusaastuttamista, mutta eipä tällainen ole sentään jokapäiväistä.

Niin, ja miehen pitää tietysti kusta seisaaltaan. Kuseminen tapahtuu jalkaterien muodostaessa noin 60-90 asteen kulman ja kantapäiden ollessa noin 20 cm etäisyydellä toisistaan. Lopuksi nykäistään ranteella miehekäs ravistus ja toimitus on valmis.


HS:n keskustelupalstalla on oikeat "arvokeskustelut" menossa tästä, kun Jedan mummot on menny sekaisin kerran elämässä sattuvasta konsertista. No joo toisaalta ymmärrän, kyllähän se voi hyvin tympäistä jos joutuu tuota vanhaa kurppaa väkisin kuunnella kotonaan. Toisaalta tuo Donna tuskin toista kertaa Suomeen rantautuu, joten sattuuhan sitä suurempaakin scheissea elämässä.

Kiitos tuosta kusi-ohjeesta, nyt tiedän kuinka taas tänä iltana käyttäytyä vaasankadulla. Tuo sopisi muuten hyvin kaikkien festareiden "Hyvä tietää"-osioon.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Toivottavasti Iltalehden festari/konsertti-asiantuntija on ollut samalla asenteella liikkeellä, kuin Sonispheressä. Jos yksikin inkeri on joutunut odottamaan pissimirrille pääsyä tai yhdellä katseella ei pysty löytämään kasvisruokakojua, niin tapahtuma on ollut täysi floppi!

Itseäni ei voisi vähempää wannabe-Eini kiinnostaa, mutta ymmärrän kyllä, että siellä oli heterosällejäkin liikkeellä. Olihan siellä pimpukkaa tarjolla joka makuun! Ei muuta kuin vaaleanpunainen kauluspaita päälle, 10 euron arskaprikat ottalle ja Reebok-reppu selkään. Tietenkään ei saa unohtaa sandaaleita ja Dressmanin shortseja. Jos tuolla varustuksella ei saa mainstream-matureita lämpenemään, niin ei sitten millään.
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Matinkylään asti tosiaan jytisi musiikki eilen, mutta sää oli tyyni ja meri kantaa.

Olin itse katsomassa Tallinnan keikan, ja vähän väljä maku jäi; hieno show, mutta kliininen. Tuntui - ja niin tietenkin onkin - että Madonna oli "vain" duunissa. Kontakti yleisöön jäi Virossa vaisuksi, jonka lisäksi ensimmäinen tunti oli jopa ajoittain puuduttavaa, mutta meno parani loppua kohden. En kyllä tosin ole fani, vaikka vanhemmat biisit ovatkin ihan hyviä osa.

Toinen merkittävä huomio oli muuten se, että Madonna ei laulanut itse koko aikaa ja kun lauloi, niin ei kovin hyvin; tosin hän ei ole ollut koskaan hyvä laulaja muutenkaan.

Mutta tulipahan nähtyä.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Mitenköhän tuolla keikalla oli lehdistön kuvaaminen järjestetty? Hesarissa olevat Lehtikuvan ja HS:n kuvat itse keikasta (pl. ilmakuva) ovat ihan kuin screenistä otettuja kuvia. Eikö ollut asiaa lavan eteen?
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mikäs Rosenrotin mielestä sitten on normaalin täysikasvuisen heteromiehen musiikkia?

Joo tervetuloa 2000-luvulle sullekin.

esim. AC/DC/Rolling Stones/Metallica/vanha GNR/Led Zeppelin/Black Sabbath/Deep Purple/Bruce/ vain muutamia mainitakseni.

Itse tunnen aika monta miestä, ja en voisi kuvitella heistä ketään vapaaehtoisesti maksavan ja menevän madonnan konserttiin, muuten kun siippansa pakottamana, tuskin kukaan on ollutkaan, vaikka porukkaan mahtuu tyyppejä hoitoalasta järjestyksenvalvontaan ja henkilösuojaukseen.


Joo, ja kyseisen artistin huippuvuodet oli muistaakseni 80 ja 90-luvun alun aikana...
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
mietityttää että mitä normaalin miehen kokoiset (oletettavasti) heteromiehet teki kyseisellä keikalla? varmaan puolisoidensa pakottamina, tai jotain... Eihän kukaan voi väittää artistin "musiikkia" normaalin, täysikasvuisen heteromiehen musiikiksi, akkojen kotkotuksia, sanon mä..

Ainakin duunikaverin pakotti keikalle mukaan nimenomaan muija. Kysyin kaverin tultua duuniin keikan arvosanaa skaalalla 4-10 ja häneltä irtosi 7. Muuta en sitten keikasta kysynytkään.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Toinen merkittävä huomio oli muuten se, että Madonna ei laulanut itse koko aikaa ja kun lauloi, niin ei kovin hyvin; tosin hän ei ole ollut koskaan hyvä laulaja muutenkaan.

Itselleni jäi sellainen kuva TV:stä tulleen keikan perusteella, että taustanauhan päälle laulettiin aika paljon. Aika yleistähän on varsinkin näillä keikoilla, joissa pitää hyppiä, tanssia ja laulaa samaan aikaan. Voi kotona kokeilla, kuinka helppoa on tuottaa tasaista ääntä, kun hypit samaan aikaan.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
mietityttää että mitä normaalin miehen kokoiset (oletettavasti) heteromiehet teki kyseisellä keikalla? varmaan puolisoidensa pakottamina, tai jotain... Eihän kukaan voi väittää artistin "musiikkia" normaalin, täysikasvuisen heteromiehen musiikiksi, akkojen kotkotuksia, sanon mä..

Jatkoajan ÄIJÄ-osasto nostaa taas karvaista päätään esiin. Mikäpä sen ÄIJÄmäisempää, kuin kuunnella hauskasti saksaksi laulettua semikovistelua, jossa tungetaan lavalla dildoa toisen perseeseen. Kyllä siinä kelpaa ÄIJÄillä poikain kanssa ABC:llä iltasella, kunnes baarin pitäjä ohjaa klo 21 alaikäiset kylmenevään Keravan iltaan.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Veikkaan Rammsteinia.

Erittäin hyvä valinta, jäi pois listastani, nykyisistä bändeistä. Nykyisistä tippuu etenki Diablo, Amon Amarth, Slayer, In Flames, Norther muun muassa.

En varmasti voi olla ainut joka ei ymmärrä. Olisitte nähneet niiden mimmien ilmeet, jotka olivat maksaneet itsensä kipeäksi lipuista, kun kerroin heille, ett huutonetissä halvimmat oli jo muutamaa kymppiä... happamia katseita tuli...
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En varmasti voi olla ainut joka ei ymmärrä. Olisitte nähneet niiden mimmien ilmeet, jotka olivat maksaneet itsensä kipeäksi lipuista, kun kerroin heille, ett huutonetissä halvimmat oli jo muutamaa kymppiä... happamia katseita tuli...

No itse en ymmärrä tuota asennetta, että tungetaan henkilöt tiettyyn muottiin. Itse kuuntelen suht. samankaltaista musiikkia, kuin sinä, mutta antaa kaikkien olla sellaisia kuin ovat. Ymmärrän, että jossain 60-luvun Suomessa äijät joi viinaa, elätti perhettä ja kännissä pieksi niitä, mutta eletään kuitenkin 2000-lukua jossa miehetkin saa pukeutua vaikka naiseksi jos mieli tekee.

Varsinkin kun kyse on vain musiikista. Pidettiin meidänkin porukkaa Sonispheressä vähän outoina, kun ei sinne Metallicaa menty katsomaan vaan Linkin Parkia.

No jokainen tyylillään ja onneksi tässä maassa saa jokaisella olla omat mielipiteet. Toisin kuin tuolla itänaapurissa.

Tuohon happamiin katseisiin, niin köyhät kitisee jos on maksanut vähän enemmän. Itse ostin tuohon konserttiin liput jotka annoin tyttöystävälle ja siskolle ja ostin ne ihan täyteen hintaan, eikä harmita vaikka niitä olisi halvemmallakin myöhemmin saanut. Toki trokareille nauran räkäistä naurua.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jatkoajan ÄIJÄ-osasto nostaa taas karvaista päätään esiin. Mikäpä sen ÄIJÄmäisempää, kuin kuunnella hauskasti saksaksi laulettua semikovistelua, jossa tungetaan lavalla dildoa toisen perseeseen. Kyllä siinä kelpaa ÄIJÄillä poikain kanssa ABC:llä iltasella, kunnes baarin pitäjä ohjaa klo 21 alaikäiset kylmenevään Keravan iltaan.

Mitä se sitten on, mennä kivalla kesäpäivällä, pinkissä kauluspaidassa, "miesten" käsilaukku olalla, DG:n kopiolasit päässä, rasvat tukassa, kuuntelemaan 80-luvulla diskohittejä tehnyttä aikansa britneytä.

Keikan jälkeen mennään yhdelle, vain yhdelle, sateenkaaren väriselle muka drinkille, kehutaan kaverin uusia housuja ja kuinka hän hän laihtunut juuri sopivasti oikeasta kohtaa.

Tässä kohtaa keskustelussa on jo syksyn uutuus mallistot JC:ssä, ja uuden ihonhoitosarjan hankkiminen...

...Niinpä... "miehet" liikenteessä...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Nykyisistä tippuu etenki Diablo, Amon Amarth, Slayer, In Flames, Norther muun muassa.

Samaa genreä, kertoo köyhästä musiikkimausta. Vaikkakin noista In Flames itsellekkin uppoaa, niin annat kyllä itsestäsi snadisti juntin kuvan.

Itse viihdyin Madonnan keikalla, show ei vetänyt vertoja Britneyn taannoiselle show'lle mutta musiikkipuoli jyräsi alusta loppuun. Vähän jäin kaipaamaan Hung Up -biisiä kylläkin.

Järjestelyistä A+.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös