Madonna - aikamme legenda

  • 29 156
  • 171

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Toisaalta onhan Madonnan musiikki mennyt enemmän ja vähemmän dancepopin puolelle viime vuosina. Remix-versioita Madonnan kipaleista tehdään ahkeraan.
On toki, viimeisimmät levyt on undergroundimpien dj-tuottajien tekemiäkin. Silti Oakie lämppärinä on melko yllättävä valinta, tosin kuuluu mielestäni Madonnan kanssa samaan kategoriaan, eli olisi ollut 2000-luvun alussa vielä kovakin juttu.
Ketä kiinnostaa vanha, luiseva, laulutaidoton lepakko?
Liputkaan ei oo ku alk 99€. Tervemenoa!
Tää on aina hienoa, kun ihmiset joita ei joku asia kiinnosta tulee kertomaan siitä aihetta koskeviin topikkeihin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Madonnan suhteen fiilikset ovat hyvinkin ristiriitaiset ja täytyy mennä vuosikymmeniä taaksepäin, jos yrittää etsiä vastausta ketjunavaajan kysymykseen. Madonna on omalla alallaan (naispopparit) suht ylivoimainen jo pelkästään pitkän uransa sekä hittiensä takia. Madonnan ensimmäinen hittivideo Like a Virgin (kuten virginialainen) oli aikoinaan jotain uutta ja erikoista. Täytyy myöntää, että se silloin sävähdytti nuorta kaveria. Into the Groove on yksi parhaimmista tanssibiiseistä ja kuulin sen autoradiosta mennä viikolla ensimmäistä kertaa piiitkiin aikoihin ja kyllähän siinä ajatukset lensivät tiettyihin pibbaloihin ja tyttelöihin vuosikymmenien taakse. Material Girl taas oli oman aikansa kannanotto asioihin ja hyvä sellainen.

Tähän sitten loppuukin Madonna-muisteloni, sillä nykytuotannosta ei täällä ole oikein mitään käsitystä. Ylibodattu newagekabbala Madonna herättää kuitenkin vain vastenmielisyyttä.
 

scholl

Jäsen
Minulle ei ole epäselvää mihin nykysuosio perustuu

Danny on kertonut meille televisiossa, että Michael Jacksonin ja Madonnan jälkeen ei musiikissa ole tullut supertähtiä. Nykymusiikkihan on paskaa kuten Lordi. Niinpä kun vanhemmat starat alkavat olla mullan alla kuten Elvis niin Madonna jyrää. Itse en tosin muista Madonnan kappaleista juuri muuta kuin Isla Bonita kun siinä oli osittain espanjaa.
 

Veli Kettula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Danny on kertonut meille televisiossa, että Michael Jacksonin ja Madonnan jälkeen ei musiikissa ole tullut supertähtiä.

Sattumalta juuri mietinkin MJ:tä tätä ketjua lukiessani. Yhteistä näillä supertähteyden lisäksi taitaa olla kohtuu pihallaolo reaalimaailmasta. Madonnalla on kabbalansa ja MJ on ihan kokonaisvaltaisesti pihalla.

Ei silti, onhan Madonnalla vielä ihan OK (tuotettuja?) biisejä. Takuuvarmaan myyntiä vasten noita voidaan hieroa studiossa aika pitkään moneen pienempäänkin staraan verrattuna.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Mun mielestä Madonnan "ylivertaisuus" perustuu siihen, että tuotetta on markkinoitu taitavasti. Suuri osa ihmisistä kuvittelee, että jonkun täytyy automaattisesti olla loistavaa, kun sillä on niin ja niin paljon rahaa ja se on myynyt niin ja niin monta levyä. Populaarikulttuurihan on aina perustunut siihen, että ihmiset ovat laumaeläimiä ja haluavat olla lammasmaisesti samanlaisia kuin kaikki muutkin.

Aikana, jolloin ihmisillä on sydämen paikalla kassakone, kaikki mitataan rahassa. Taide ja musiikkikin. Eli siinä mielessä Madonna on aikansa ilmiö, ja monien silmissä kova "all around" artisti, vaikka ei osaa kunnolla näytellä eikä laulaa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ketä kiinnostaa vanha, luiseva, laulutaidoton lepakko?
......

Minua ainakin kiinnostaa. Vaikka kyseessä onkin ehkä hieman sivuun maustani menevä musiikki, niin pitää tämän tason stara käydä katsastamassa.

Onhan Madonna myynyt pikaisesti wikistä laskemalla jotain 250M levyä, joten jollain se saa ihmiset kauppoihin ainakin. Kova luu se on, ehkä vähän luisevakin.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Onhan toi hemmetin kova juttu että Madonna tänne Suomeen ekaa kertaa tulee, ja mahdollisesti samalla ainoan kerran. Vaikka itseä ei artisti kiinnosta, täytyy hattua nostaa kun muistan jo ala-asteelta artistin olleen "iso juttu" ja samalla radalla mennään. Olihan niissä Suosikin G'n'R-julisteidenkin takana aina Madonna...

Homoille ilouutinen, eikös kaikki homot ainaki diggaile Madonnaa.. [/mutu]
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eikös Madonnan ura perustu oikeiden tyyppien alla pötköttelyyn silloin 80-luvulla? Paremman näköisiä, lahjakkaampia ja laulutaitoisempia tytsyjä lie pyörinyt tyrkyllä pilvin pimein, mutta kunnianhimoisempia ja laskelmoivampia tuskin.
 

jason

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En huomannut, että oliko kukaan vielä kirjoittanut Madonnan näyttelijäntaidoista, mutta nehän ovat melko... jäätävät.

Siis voi herran jestas, miten tästä mimmistä on voinut tulla "supertähti"? Lauluääneltään ei millään muotoa erikoinen ja totaalisen surkea näyttelijä. Ihmettelen suuresti, jos Jätkäsaaren keikka myy loppuun.

Anteeksi, jos pahoitin Madonna-fanien mielen. Ei vaan pieni ihminen ymmärrä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihmettelen suuresti, jos Jätkäsaaren keikka myy loppuun.
Ei kai se mitään ihmettelyä tarvitse? Se myy. Kyseessä on ilmiö - pop-ikoni. Ei sillä tarvitse olla todellisen lahjakkuuden kanssa mitään tekemistä. Madonna on ollut aina oikeassa paikassa oikeaan aikaan, tuntenut oikeat ihmiset ja haistanut bisnesvaistolla oikeat jutut yleensä sopivaan saumaan. Bisneksen suhteen kyseinen nainen on varmasti yksi taitavimpia alallaan varsinkin naisissa, ehkä jopa ihan ainoa laatuaan. Tietää kenen kanssa tehdä yhteistyötä kulloinkin ja muuttaa tyyliään sopivasti kameleontin lailla.

Madonna on tehnyt itsestään eräänlaisen kultin, se riittää siihen, että sitä yleisöä on. Osa menee katsomaan siksi, että näkee show'n, näkee palan popkulttuuria.

Itse en todellakaan menisi noilla hinnoilla katsomaan, enkä vaikka maksaisi puolet vähemmänkin. Madonnalla on toki muutama ihan tarttuva biisi, myönnän ja omanlaisensa juttu olemassa, mutta ei kuitenkaan nappaa siinä määrin, että tekisi mieli mennä katsomaan.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Yhteen maailman parhaimpaan markkinakoneistoon, 80luvulla daami oli ehkä kovinta shittiä ikinä. Mutta 90/2000 luvun tuotokset kaikkine mies/uskonto/olen leffastara sekoiluineen ovat osoittaneet että maddie on menneen talven lumia pelkkä pölyyttynyt reliikki 80luvulta.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Yhteen maailman parhaimpaan markkinakoneistoon, 80luvulla daami oli ehkä kovinta shittiä ikinä. Mutta 90/2000 luvun tuotokset kaikkine mies/uskonto/olen leffastara sekoiluineen ovat osoittaneet että maddie on menneen talven lumia pelkkä pölyyttynyt reliikki 80luvulta.
No jaa... Ei kai tuossa ole mitään uutta popin rintamalla. Mitä 2000-luku on tarjonnut naispoppareiden muodossa? -Sekopää Britneyn ja Beyoncen perseen. Madonna vaikuttaa jopa uralleen omistautuneelta säveltäjänerolta näihin kahteen siipeilijään verrattuna.

Eipä silti, että kiinnostaisi lähteä keikalle, mutta arvostettavan kovan uran on ex-rouva luonut.
 

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lukko
Onko kellään tiedossa onko madonnan keikale mahdollista saada lippuja ennen lippupalvelun luukkujen avausta? Eli etuosto oikeutta samaan tyyliin kuin metallicalla kun liittyi metclubiin?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kellään tiedossa onko madonnan keikale mahdollista saada lippuja ennen lippupalvelun luukkujen avausta? Eli etuosto oikeutta samaan tyyliin kuin metallicalla kun liittyi metclubiin?

Siitä kannattaa lähteä liikkeelle, että lippuja myy Lippupiste, ei Lippupalvelu. Mitä tulee tuohon, että Madonna olisi kabbala-uskonnon takia irti tästä maailmasta, niin onhan se paljon mahdollista. Uskonnoilla kun on sellainen vaikutus, oli sitten kyseessä kristinusko, islaminusko tai ylipäänsä mikä tahansa uskonto.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kellään tiedossa onko madonnan keikale mahdollista saada lippuja ennen lippupalvelun luukkujen avausta? Eli etuosto oikeutta samaan tyyliin kuin metallicalla kun liittyi metclubiin?

Varsinaista etuosto-oikeutta ei ollut, mutta koska lippu.fi sivulla oli edelleenohjaus toiselle palvelimelle, missä myytiin vain madonnan liput, pääsi sinne sisälle jo 5 vaille 9, jos tiesi suoran osoitteen. Itse lippu.fi oli aivan tukossa.

Itsellä on 2 lippua kalleimpaan kategoriaan ja kuitissa lukee aika 9:00. Liput olivat siis varattu jo muutama minuutti aiemmin, koska rekisteröinti ynnä pari väärin kirjoitettua luottokortin numeroa ottivat sen 3-4 minuuttia.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Kokeneena trokarina sain tehtäväksi ostaa eukolle ja sen parille kaverille liput tähän naurettavalle keikalle. Ennen ysiä olin myöskin tuolla, mutta yhtään lippua parhaalle alueelle ei enää saanut. Sain kuitenkin sitten ne liput C-katsomoon, katsokoot sieltä sitten kun ei itse voinut ostaa näitä lippuja.

Huuto.netiinkin yllättäen jo 3 kpl lippuja tullut myyntiin, mutta kaikki kohteet on heti suljettu. Onkohan ne alkanut käydä jotain taistoa trokaamista vastaan?
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Kokeneena trokarina sain tehtäväksi ostaa eukolle ja sen parille kaverille liput tähän naurettavalle keikalle. Ennen ysiä olin myöskin tuolla, mutta yhtään lippua parhaalle alueelle ei enää saanut. Sain kuitenkin sitten ne liput C-katsomoon, katsokoot sieltä sitten kun ei itse voinut ostaa näitä lippuja.

Huuto.netiinkin yllättäen jo 3 kpl lippuja tullut myyntiin, mutta kaikki kohteet on heti suljettu. Onkohan ne alkanut käydä jotain taistoa trokaamista vastaan?

Heh, itse juuri äsken tämän ketjun innoittamana ajattelin, että tuossahan olisi mammalle oiva synttärilahja ja klikkasin itseni sisään ja A Kentän lippu tuli hommatttua...
 
Viimeksi muokattu:

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muutamaa minuuttia vaille 9 pääsin netistä tilamaan. 6 kpl parhaille paikoille. Oli iloisia naisia kun ilmoitin heille liput saaneeni :)
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Varsinaista etuosto-oikeutta ei ollut, mutta koska lippu.fi sivulla oli edelleenohjaus toiselle palvelimelle, missä myytiin vain madonnan liput, pääsi sinne sisälle jo 5 vaille 9, jos tiesi suoran osoitteen. Itse lippu.fi oli aivan tukossa.

Väärin, kyllä jo viime viikolla olisi saanut Madonnan fan-clubin (ICON) kautta liput (max 4kpl), tosin tuonne ICONiin olisi pitänyt olla liittyneenä jo 30.4.2008 mennessä, joten tällä kertaa vain ne pitkäaikaisemmat ja todelliset fanit saivat oikeutetusti nuo lippunsa etukäteen.

Lippujen jälleenmyyntihinnat tulevat varmaan kesähelteessä ponnahtamaan todella korkeiksi juurkikin tuo keikan ainutlaatuisuuden vuoksi.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Paikallisella ärrällä olin kymmeneen asti mammalle ja sen kavereille lippuja ostamassa, kyllästyin ku yhtään lippua ei siihen mennessä siltä ärrältä ainakaan myyty, ja pelkkiä c-luokan lippujahan siellä olisi ollut tarjolla. Tulin kotiin, tilasin liput netistä ja nyt on mammat tyytyväisiä. Hyvin toimiva systeemi tuo lippupiste.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
9.01 tai jotain semmoista sain C-kategoriaan ilman mitään ongelmia liput. Vilahteli siellä A ja B:kin myynnissä, mutta ei harmi kyllä onnistunut. Eli jos jollain on ylimääräisiä tuonne, niin voi laittaa privaa sen verran tärkeä häppeningi tuo on avovaimolle, että pitää tässä yrittää. Kerran tosin ko. akti on jo tullut nähtyä Amsterdamissa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No eipä tullut lippuja saaduksi, vähän ennen klo 9 netissä yritin päästä lippuja ostelemaan klo 10 maissa luovutin. Ja mitä olen lukenut niin kovasti näyttää olleen monilla muillakin vaikeuksia lippujen hommaamisessa. Pitänee katsoa josko niitä peruutuspaikkoja ilmaantuu.

Eikös lippupiste juuri perjantaina ilmoittanut että järjestelmät on varmistettu ja ongelmia ei tule, niin kuin esimerkiksi Bruce Springteenin konsertin lippujen myynnissä oli. Ja uskomatonta tuokin että R-kioskeille tulee noin kymmentä minuuttia ennen lippujen myynnin aloittamista tieto että se voi myydä vain C-kategorian lippuja, tosin ei tainnut pystyä niitäkään myymään kun sieltä pääsi järjestelmään ihan yhtä huonosti kuin nettiasiakkaat.

Suora eventim.fi olisi sitten ollut oikeasti se nettisivu jolta noita lippuja olisi voinut saada, eikä se ollut tukossa niin kuin lippu.fi oli.

Lipunmyynti oli siis jälleen kerran perseestä ja ilmeisesti nämä nyrkkipajat eivät millään osaa varautua ollenkaan näihin megatähtien konserttilippujen myymiseen ja aina jäävät kiinni housut nilkoissa verekseltään. Ja nämä lippujen ostot on täyttä onnen kauppaa. Lippupisteen lipunmyyntijärjestelmäkin on joku kivikautinen jossa refresh näppäintä takomalla yritetään päästä läpi, mitään automaattijonotusta ei ole. No jos puhelinjärjestelmässäkin jonotetaan juttelemaan toisen jonossa olijan kanssa niin ei kai sitä voi odottaakaan että joku nettijonotus olisi mahdollinen.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Onko kellään tiedossa onko madonnan keikale mahdollista saada lippuja ennen lippupalvelun luukkujen avausta? Eli etuosto oikeutta samaan tyyliin kuin metallicalla kun liittyi metclubiin?
Liityt vain MadClubiin, ja etuosto-oikeutesi on taattu.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eipä tullut lippuja saaduksi, vähän ennen klo 9 netissä yritin päästä lippuja ostelemaan klo 10 maissa luovutin. Ja mitä olen lukenut niin kovasti näyttää olleen monilla muillakin vaikeuksia lippujen hommaamisessa. Pitänee katsoa josko niitä peruutuspaikkoja ilmaantuu.
C-kategoriaan saa edelleen lippuja. Itse ostin tuossa 1,5h sitten ja kun äsken kävin piruuttani kokeilemassa, niin vielä olisi halutessaan saanut 6 lippua.

A- ja B -sektorin lippuja tuskin enää irtoaa muuta kuin hirveällä munkilla. Tai no.. huuto.netistä näköjään jo saa 1300€urolla 2 lippua A -sektorille.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
C-kategoriaan saa edelleen lippuja. Itse ostin tuossa 1,5h sitten ja kun äsken kävin piruuttani kokeilemassa, niin vielä olisi halutessaan saanut 6 lippua.

Toisaalla taas oli jo paljon aikasemmin ilmoitettu että on myyty jo loppuun ja niin kertoilee myös IL:n nettisivut. Niiden mukaan lippuja on saanut vielä klo 11 jälkeenkin. No itselleni nuo nettisivut on myyneet välillä ei oota, sitten on saattanut olla hetken aikaa jopa A ja B kategorioiden lippuja mutta ikinä maksamiseen ja vahvistamiseen asti ei ole onnistunut. Tällä hetkellä tilanne taitaa olla että liput on loppu. Tai mistä sitä tietää jos nuo mystiset nettisivut taas taikoisi kohta vapaita lippuja.

Pitää vielä katsoa josko niitä peruutuspaikkoja ilmaantuu. Ja pitää naureskellen taas kuunnella mitä tällä kertaa kerrotaan lippupisteestä sekoilun syyksi. Varmennettu tosiaan, juu juu niin näkyy olleen. Ari Palhamo on varmaan itse käynyt kahden kaverinsa kanssa kokeilemassa kuormitusta ja on ollut mielissään kuinka hyvin se perjantaina toimi. Tuon miehen mä haluaisin varmentamaan vähän isompiakin asioita, Brucen kanssa perseiltiin ja nyt vakuutettiin että homma osataan ja nyt perseiltiin sitten Madonnan kanssa ihan samaan tapaan.

Tässä linkki IL:n juttuun varmentamisesta.

Ja tässä vielä linkki tuohon lippusekoilua käsittelevään IL:n juttuun.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös