Aina kun joku loukkaantuu..
Loukkaantumiset ja Kärppien "loukkaantumiset" tuppaavat usein olla kaksi eri asiaa, ja siksi jälkimmäisiä on vaikeaa ottaa todesta.
Aina kun joku loukkaantuu..
Kuten sanoin, taputtaako sille pitäisi? Miksei sille saa viheltää kun joku on telottu sairaalakuntoon?
Lisätään vielä, että vaikeaa noita kärppien loukkaantumisia on ottaa tosissaan, kun muistissa on hyvin esim. Ujcikin, Tenkratin ja Viuhkolan "kuolemat".
Peruuttelua ei voi aloittaa 1-0 tilanteessa kun puolet pelistä on pelaamatta. Kiekkokontrollin menettämisen tuossa vaiheessa laskisin Jalosen virheeksi. Hienoa, että voidaan silti voittaa, vaikka sitten väärinkin.
Alright my bad, ymmärsin katsos että Espoon yleisö vihelteli Mikkolalle eikä Kähköselle. Kiitos kun korjasit.
Huomaa että on finaalit menossa kun tälläisiä viestejä kirjoittelen.
Taisi jäädytyskonekin tekoverta pyyhkiä kentältä pois sen Jokisen accidentin jäljiltä, tai Jokinen itse siipaista pienellä poromoralla™ viillon kupoliinsa.
Loukkaantumiset ja Kärppien "loukkaantumiset" tuppaavat usein olla kaksi eri asiaa, ja siksi jälkimmäisiä on vaikeaa ottaa todesta.
Taisi jäädytyskonekin tekoverta pyyhkiä kentältä pois sen Jokisen accidentin jäljiltä, tai Jokinen itse siipaista pienellä poromoralla™ viillon kupoliinsa.
Mielestäni Bluesin olisi pitänyt pelata vielä rohkeampaa peliä kotonaan. Vaikka läheltä hujahtaineita laukauksia meni huikea määrä Tarkin ohi, yli, ja syliin, reboundeille Blues pääsi yllättävän vähän.
Olen, näköjään enemmänkin kuin jotkut. Olen seurannut useampaa huolestunutta hiljaisuutta kun urheilijaa viedään paareilla pois, kun kukaan ei tiedä miten kävi.
Minä en näe siinä tilanteessa edelleenkään mitään taputtamisen arvoista. Ja kuten sanoin, omin jaloin poistuminen on eri asia juuri tästä syystä.
Mitä vittua sä PORO selität? Hä?
Oikeus ja kohtuus olisi ollut Bluesin voitto, tai pikemminkin totaalinöyryytys tosta Kärppien lammaslaumasta. Kähkösen tuomio oli täysin oikea, mutta Mikkolakin voisi vähän pitää päätään ylhäällä juuri kiekon lauottuaan. Siellä pelataan lätkän finaaleita eikä mitään piharingetteä.
Pesonen, tuo pistepörssin valitas oli kuoleva heinä. Jokeri sarjassa syke nousi 200:n ja pelko hiipi puseroon, kun Leino sai kiekon. Sitähän ei kukaan saanut kaadettua ja kiekko pysyi kuin liimattuna sen lavassa. Noh, Pesonen lävähteli seinille kuin rukkanen ja kiekkokin karkaili aikasen usein. Hieno passi toki kerran, mutta siitä paikasta olisi syöttänyt halvempikin mies. Leino ehkä kaatui muutaman kerran, mutta Pesonen makaili aika usein ja aika kova on poika valittamaan, tai siltä se ainakin näyttää... Pidän kuitenkin Pesosta taitavana, mutta odotin hänen olevan korkeammalla tasolla.
Onneksi täksi kaudeksi muutettiin sääntöjä niin että mailalla rikkominen otettiin pois. Kaikki varmaan pelissä huomasi että koukittu ei lainkaan, vai mitä Levonen ja kuka se toinen jätkä oli joka hienosti näki vain bluusin rikkovan. Bluus rikkoikin ja Kähkönenkin ansaitsi päästä suihkuun aikaisemmin, mutta kyllä niitä rikkeitä jakeli se pohjoisen sakkikin. Noh, ehkä ne saa rikkoa, kun niille on niin uutta olla täällä Pääkaupunkiseudulla.
Lisätään vielä, että vaikeaa noita kärppien loukkaantumisia on ottaa tosissaan, kun muistissa on hyvin esim. Ujcikin, Tenkratin ja Viuhkolan "kuolemat".
Tähän ei moni usko, siis Oulun ulkopuolella. Niin monta kertaa kärppä jätkät on tässä vuosien varrella viety puolikuolleena kaukalosta ulos ja sitten tullaan pyörittämään yv:tä. Mikkola näytti loukkaantuneen, mutta sitä ei vaan usko kaiken sen jälkeen mitä tuolta joukkueelta on nähty. Pahoillani jos Mikkola loukkaantu. Sitä saa mitä tilaa. Puhun nyt siitä kun ihmeteltiin että katsomossa buuattiin. Näin käy kun pelataan, "minä käännän selän ja jään makaamaan" kiekkoa. Tätä nyt on tapahtunut hyvin pitkään ( ennen kuin Shedden edes oli suomessa).Siinä sitten paskalla tsägällä Mikkolan finaalit ja kausi pakettiin.
Sitä saa mitä tilaa. Puhun nyt siitä kun ihmeteltiin että katsomossa buuattiin. Näin käy kun pelataan, "minä käännän selän ja jään makaamaan" kiekkoa. Tätä nyt on tapahtunut hyvin pitkään ( ennen kuin Shedden edes oli suomessa).
Akihan on joukkueen tärkeimpiä lenkkejä. Taitaa olla muuten ainoa, joka ei ole vielä loukkaantunut tällä kaudella. Hänelle on ihan omat säännöt. Go Aki!En tiedä onko täällä mainittu kun en jaksa ruveta kahlaamaan koko ketjua läpi, mutta pelissä olleena särähti kyllä korvaan kenttäkuuluttajan todella alhainen taso.
...jne. Tuostakin kuulutuksesta paistoi kyllä melko räikeästi läpi jonkinlainen psyykkaus tai turhautuneisuus tuomareiden suuntaan.
Toivonpa todella että tuosta ripitetään kuuluttajaa ennen seuraavaa matsia. Kuuluttajan pitää kuitenkin pystyä olemaan asiallinen oli peli minkälainen tahansa.
Hyvin sanottu ja sama myös Kärppäfanien suuntaan. En voi ymmärtää, miten jotakuta voi hävettää se, että osataan voittaa sellainenkin peli jossa ollaan jyrän alla alusta loppuun.Mikäli Blues-fanit pitävät urheilussa tyylipisteitä tärkeimpänä mittarina ja onnentuottajana, kannattaa ryhtyä seuraamaan vaikka taitoluistelua tai kuviokelluntaa.