Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 474 547
  • 2 942

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tähän sama.
Ärsyttävästi ne jätettiin ylös, koko ottelun ajksi. Välkkyikö ne edes muuten kuin jäälletulon aikana, esim. Lukon tehdessä maalin?
Minä ainakin olin niin hekumoissani Lukon tehdessä yllättäen peräti kaksi maalia etten kiinnittänyt niihin valoihin huomiota että vilkkuivatko vai eivät tuuletuksen aikana. Minä kylläkin kuvittelin että jotain tuommoista maalivilkutteluakin varten ne siellä olisivat olleet.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tässä suora linkki kohtaan josta Lukon uusi maalibiisi alkaisi. Hereillä oleva markkinointi, napatkaa tästä tosiaan idea :D

Helppo kuvitella täysi halli laulamassa mukana, ai hemmetti!

Täysiverisenä kiekkomiehenä toivon tosiaan, että Lukon toimistolla ei lueta tätä keskustelupalstaa, mutta tämä on vain minun mielipide.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Täysiverisenä kiekkomiehenä toivon tosiaan, että Lukon toimistolla ei lueta tätä keskustelupalstaa, mutta tämä on vain minun mielipide.

Älä huoli. Lähetin tuon sähköpostilla Lukon toimistoon. Toivottavasti siellä joku osaa käyttää sähköpostia. Olkaa hyvät!
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Koska seura ei itse näitä nosta esiin niin pieni kehun paikka. Ottelutapahtuma itsessään on mennyt eteenpäin, kuten aikaisemmin mainittu, ja kaikenlaista on lisää tulossa. Hyviä suunnitelmia.

Sen lisäksi Lukko on ottanut vieraskannattajat hienosti huomioon. Toimistolta on oltu yhteydessä vieraskannattajiin ja tarjottu paljousalennusta kaikille ryhmille. Keskimäärin lipun hinta on tuolla kymmenessä eurossa ja vähänkin isommalla porukalla alle kympissä. Jopa seitsemässä eurossa.

Mitä enemmän vieraskannattajia hallissa käy niin sen parempi tunnelma ja lisäarvo ottelutapahtumalle.

Eteenpäin on menty.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No täytyy sanoa, että tuo on hieno juttu. Toki voi olla vasta alku jollekkin isommalle, mutta se ajatus on tässä mielestäni tärkein. Rahallisesti jos asiaa katsotaan, niin onhan se hieno jos saa jonkun katselupaketin ostaneen ihmisen tulemaan tunnelman takia hallille. Seura saa rahat televisio-oikeuksista ja vielä siitä, että fani tulee nauttimaan tunnelmasta. Tämän lisäksi hän käyttänee muutaman rovon henkilökohtaisen tunnelman kohottamiseen ohramallasuutetta nauttiakseen. Ja juominenhan tuo mieleen, että voisko sitä jotain pientä särvintä kans.

Näin niitä lisäeuroja tulee kassaan minun melko pienillä panostuksilla. Ja rahallinen puoli taas mahdollistaa paremman panostuksen urheiluun. Parempi urheilu mahdollistaa paremman tunnelman ja meillä on oravanpyörä pyörimässä.

Ja erityisen tärkeänä näen ne ensi kertaa halliin eksyvät. Jos he kokevat omakseen hienon tunnelman ja innostuvat sitä kautta tulemaan toistekin, saadaan lisää tunnelman kannattajia tilaisuuteen ja homma ruokkii taas itse itseään.

Pienistä kokonaisuuksista tämä homma rakentuu. Eräs viihdebisneksen monitoimija minulle tuumasi aikanaan, että elä sinä poika huolehdi sivuseikoista. Viihdebusineksessa tärkeintä on, että kaikki näyttää hyvälle. Joka ikinen pieni yksityiskohtakin, niin asiakas tykkää ja kuluttaa enemmän.

Posetiivari taas viseltelee omia värssyjä...
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Pienistä kokonaisuuksista tämä homma rakentuu. Eräs viihdebisneksen monitoimija minulle tuumasi aikanaan, että elä sinä poika huolehdi sivuseikoista. Viihdebusineksessa tärkeintä on, että kaikki näyttää hyvälle. Joka ikinen pieni yksityiskohtakin, niin asiakas tykkää ja kuluttaa enemmän.

Naulan kantaan. Yksityiskohdissa asuu jumaluus, sanotaan.

Jostain toisesta paikasta vähän löysäämällä voit saada rahallisesti samantakaisin pitkässä juoksussa moninkertaisesti. Ja se on juuri sitä millä tavalla tulovirtaa onkin hyvä kasvattaa - urheilun ja tunteiden kautta.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Uskon että satunnaiset vieraskatsojat käyttävät keskimäärin paljon enemmän rahaa hallin ravintolapalveluihin kuin läheltä tulleet. Siksi on hieno homma, että Lukolla on tarjota vieraille katsomo lähellä hallin parasta baaria ahtaan, eikä niin viihtyisässä Penaltissa. Olen melko varma, että tällä systeemillä kertyy enemmän tuloja kuin jos vieraat viettäisivät aikaa ahtaassa B-päädyssä.

Kaiken maailman kiireiden vuoksi ehdin kauden ekaan peliin vasta ensilumilla, joten kiinnostaisi tätä kautta tietää, onko videotaulun käyttämisessä viimein menty eteenpäin? Onko esimerkiksi tarjota lähikuvaa hidastuksista ja enemmän tilastoja kirjoitetussa muodossa?
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kaiken maailman kiireiden vuoksi ehdin kauden ekaan peliin vasta ensilumilla, joten kiinnostaisi tätä kautta tietää, onko videotaulun käyttämisessä viimein menty eteenpäin? Onko esimerkiksi tarjota lähikuvaa hidastuksista ja enemmän tilastoja kirjoitetussa muodossa?

Maalintekijät ja syöttäjät sekä hidastuksia tuli enemmän jo viime kaudella. Kyllä kuutiolla vieläkin pyörii suuri määrä mainoksia. Sitten toisaalta sinne on tullut jotain "ylivoima" ja näytetään maaleja uusintoina jne hehkutuksia, jotka taas liittyy peliin.

Nyt kyllä pitää sanoa, että en ole kuutiota niin paljon seurannut, että kai siellä on edelleen maalintekijät yms?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä sinne maalintekijät ja syöttäjät tulee, samoin jäähyn saaja ja syy. Maalivahtien torjunnatkin näytetään ainakin erätauolla.

Lukon tekemät maalit uusitaan, mutta vastustajan maaleja ei. Näin oli päätetty jo viime kauden alussa, samoin ainakaan Lukon tekemiä rikkeitä ei näytetä mutta ei taideta kyllä näyttää vastapuolenkaan.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miten mä muistan nähneeni IFK:n ekan maalin hidastuksena, kun tuli niin nopeasti, ettei sitä livenä oikein edes hoksannut. Toivottavasti siis on kuopattu tuo typerä viime vuoden tapa, ettei niitä omiin menneitä maaleja näytetty uudestaan. Tosin muista vastustajien maaleista ei muistikuvaa tuliko uudestaan.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo vastustajan maalin jälkeinen mainos on kyllä todellinen pohjanoteeraus, karmeinta paskaa ikinä missään.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän HIFK-pelissä myös vieraiden maalit näytettiin, totta mooses kun näin tarkemmin asiaa muistelen. Se on ihan hyvä kyllä kieltämättä että vieraidenkin osumat uusitaan, viime kaudellahan sitä ei tehty.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tässä suora linkki kohtaan josta Lukon uusi maalibiisi alkaisi. Hereillä oleva markkinointi, napatkaa tästä tosiaan idea :D

Helppo kuvitella täysi halli laulamassa mukana, ai hemmetti!

Olen aina tyrmännyt suorilta pienetkin ehdotukset final countdownin korvaamisesta, mutta kun kuvittelee ton pärähtävän kohdasta "what does the fox say" alkaen soimaan ni olishan se ihan tajuttoman huikeeta :D
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitäs ihmiset ovat mieltä tuosta kokeilusta, että maalintekijän sukunimi huudatetaan kolme kertaa?
Ihan hyvältä kuulosti. Kun vaan tuohon huutoon saataisiin kaikki katsojat mukaan niin kuulostaisi vielä paremmalta.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Mä en tykännyt yhtään. Kerta riittää varsin mainiosti.

Jos joskus päästään finaaleihin, niin sitten voi improvisoida tuokin "palvelun" kanssa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikähän sähkövika tai ohjelmointivirhe siinä mediakuutiossa oli, kun digitaalikelloon ilmestyi ihan omituisia numeroita kesken pelin? Ainakin ekassa erässä ihmetytti tämä.

Ja tuosta maalintekijän sukunimen huutamisesta, niin mielestäni yksi kerta riittäisi.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mun mielestä sillä ei ole merkitystä miltä se muiden korviin kuulostaa. Mitä ärsyttävämpi niin sen parempi. Pitää miettiä riittääkö kerta tai kaksi, vai improvisoidaanko tilanteen mukaan.

Kuuluttajan aloitteesta tämä lähti kuitenkin mistä pointsit.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun mielestä sillä ei ole merkitystä miltä se muiden korviin kuulostaa. Mitä ärsyttävämpi niin sen parempi. Pitää miettiä riittääkö kerta tai kaksi, vai improvisoidaanko tilanteen mukaan.

Kuuluttajan aloitteesta tämä lähti kuitenkin mistä pointsit.

Ilman muuta hienoa kun kokeillaan uusia juttuja. Oma mielipiteeni on, että hiukan outoa kuunnella sukunimen huutoa kun seuraava pelitilanne on jo pitkällä. Tosin kaikki uusi on aina aluksi outoa ja tottumatonta, joten en minä mieltäni pahoita, vaikka kokeilu jatkuisikin. Seuraavassa pelissä saattaa alkaa jo toimia minunkin kuuloelimissä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikähän sähkövika tai ohjelmointivirhe siinä mediakuutiossa oli, kun digitaalikelloon ilmestyi ihan omituisia numeroita kesken pelin? Ainakin ekassa erässä ihmetytti tämä.

Huomasin tuon jo edellisessä kotiottelussa. Useampaan kertaan vilahteli erilaisia numeroita ja E-kirjainta kuutiolla.
Honkaheimo 5 min. huitominen näytettiin myös. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös