Kuitenkin seisomakatsomo oli melkein täyteen pakattu n. 900 ihmistä oli lauteilla. Se oli positiivista ja nyt ääni kantautui koko halliin. Ehdoton parannus ottelutapahtumaan.
Muuten allekirjoitan kaikki 1936:n mainitsemat positiiviset seikat musiikeista ja muusta alkaen, mutta tuo alleviivaamani kohta ei ainakaan omalta osaltani pidä paikkaansa.
Paikkani on A1-katsomossa ylhäällä ja sinne Raumam Boikien kannustus ei kuulunut oikeastaan ollenkaan. Jotain epämääräistä ääntä, josta olisi ehkä voinut keskittyen erottaa jotain, mutta sitten pelin seuraaminen olisi kärsinyt. Asiaa korosti vielä se, että huomattavasti lähempänä olevassa vierasfanikatsomossa oli Eteläpäädyn tapainen iso ja äänekäs porukka. Minä, Me, Jo-Ke-Rit... muuta minä en juuri kuullut.
Omalta kannaltani siis seisomakatsomon siirto vaikutti päinvastoin. Viime kaudella tunnelma oli parempi, koska RB:n chantit kuuli selvästi ja oli vielä suora näköyhteyskin, jolloin se oli oma osansa show'sta.
Noin yleisesti väite paremmasta äänen kantavuudesta ei välttämättä ole silti väärä. Saattaa hyvinkin olla, että suurempi osa kuulee nyt paremmin ja minä piippuhyllylläni olen vain säännön vahvistava poikkeus.