Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 472 900
  • 2 942

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä rupeen sitten haukkumaan ja manaamaan jatkossakin Lukkoa ennen ja kesken pelin, jos se tälla lailla auttaa. Yksi erä toki vielä jäljellä Jyväskylässä, että katsotaan nyt se vielä. Sanotaan nyt varmuuden vuoksi vielä, että kyllä Lukko tämän vielä kusee...en luota yhtään voittoon...
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä rupeen sitten haukkumaan ja manaamaan jatkossakin Lukkoa ennen ja kesken pelin, jos se tälla lailla auttaa. Yksi erä toki vielä jäljellä Jyväskylässä, että katsotaan nyt se vielä. Sanotaan nyt varmuuden vuoksi vielä, että kyllä Lukko tämän vielä kusee...en luota yhtään voittoon...
Anna palaa vaan, vaikka jossain toisessa ketjussa. Nyt just kentällä kusee ihan kaikki ja en yhtään ihmettele jos hyvä 35 minuuttia kustaan viimeisen parin kympin aikana.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minkähän takia tämä perhepeli alkaa kello 18.30, KooKoon eilisestä pelistä johtuenko? Yleensähän nämä pelit alkavat kello 16.00.

Tästä päästäänkin siihen aiheeseen että jos ensi kaudella on näin paljon lauantaina kello 18.30 alkavia pelejä kuin tällä kaudella, niin saa kausikortti minun puolestani jäädä ostamatta. Aion olla tästä toimistoon yhteydessä myöhemmin keväällä ja vaikka en tietysti siihen asiaan yksinäni mitään pysty vaikuttamaankaan, niin ainakin kerron mielipiteeni asiasta.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Komppaan kyllä @Roku tuossa että näitä 18:30 alkavia Lauantai kotipelejä ja jopa vieraspelejä on ollut tällä kaudella jotenkin liikaa. Onko tämä nyt kolmas lauantai peli Lukolla putkeen kun alkaa 18:30?
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minkähän takia tämä perhepeli alkaa kello 18.30, KooKoon eilisestä pelistä johtuenko? Yleensähän nämä pelit alkavat kello 16.00.

Tästä päästäänkin siihen aiheeseen että jos ensi kaudella on näin paljon lauantaina kello 18.30 alkavia pelejä kuin tällä kaudella, niin saa kausikortti minun puolestani jäädä ostamatta. Aion olla tästä toimistoon yhteydessä myöhemmin keväällä ja vaikka en tietysti siihen asiaan yksinäni mitään pysty vaikuttamaankaan, niin ainakin kerron mielipiteeni asiasta.

Yhdellä kaudella taisi olla kaikki la-pelit 18:30 ja siitä tuli paljon negatiivista palautetta niin pelaajilta kuin maksavalta yleisöltä, niin alkamisaika muutettiin takaisin 17:ksi. Nyt ollaan pikkuhiljaa lisätty 18:30 alkavien la-pelien määrää, voisi kysyä, että miksi. Luulisi että vierasjoukkueen kannattajienkin helpompi lähteä reissuun, jos pelit alkaa aikaisemmin.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yhdellä kaudella taisi olla kaikki la-pelit 18:30 ja siitä tuli paljon negatiivista palautetta niin pelaajilta kuin maksavalta yleisöltä, niin alkamisaika muutettiin takaisin 17:ksi. Nyt ollaan pikkuhiljaa lisätty 18:30 alkavien la-pelien määrää, voisi kysyä, että miksi. Luulisi että vierasjoukkueen kannattajienkin helpompi lähteä reissuun, jos pelit alkaa aikaisemmin.
En mä ainakaan tiedä mitä järkeä tässä on, mutta ei tuo myöhäisempi alkamisaika mun käsittääkseni kenenkään tuttavan mielestä hyvä juttu ole. Useampi joutuu tekemään valinnan tuossa kohtaa kodin/perheen ja pelin välillä ja jälkimmäinen ei ainakaan kovin vahvoilla ole, varsinkaan jos kotona on pienempiä lapsia.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Hyvä juttu mulle tuo alkamisaika, ehdin lukea yo-kokeisiin. ;)
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Lukolla näitä puoli seitsemän pelejä tuntuu olevan jatkuvasti. Mitä hyötyä näistä on? Kaljaa menee enemmän? Tuskin.

Lippuja ainakin vähemmän, sillä itseä ei ainakaan kiinnosta noin myöhään tulla pelistä Lauantaisin. Ja tähän, kun lisätään vielä 20 minuutin erätauot niin: Haista vittu Liiga!
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Sama peli, väliin jää tänään enkä oo ainoa. Sen jotenkin ymmärrän, että joskus silloin tällöin jotain Tepsiä tai Ässiä vastaan pelataan myöhemmin, mutta että KooKootakin vastaan? Ja jos tämä on vielä perhepeli niin tuntuu vielä paremmalta älynväläykseltä.

Mulle on vaikeaa perustella miksi kello viisi on huonompi. En usko sen nyt älyttömästi kaljankulutukseenkaan vaikuttavan.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sama peli, väliin jää tänään enkä oo ainoa. Sen jotenkin ymmärrän, että joskus silloin tällöin jotain Tepsiä tai Ässiä vastaan pelataan myöhemmin, mutta että KooKootakin vastaan? Ja jos tämä on vielä perhepeli niin tuntuu vielä paremmalta älynväläykseltä.

Mulle on vaikeaa perustella miksi kello viisi on huonompi. En usko sen nyt älyttömästi kaljankulutukseenkaan vaikuttavan.
Perhepeli tämä on. Siellä Lukon pelaajat viilettävät rahvaan joukossa kello 16 alkaen yms jne. Asiasta lisää kotisivuilta: Lukko-KooKoo 9.3. on Aku Ankka -perhepeli
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sama peli, väliin jää tänään enkä oo ainoa. Sen jotenkin ymmärrän, että joskus silloin tällöin jotain Tepsiä tai Ässiä vastaan pelataan myöhemmin, mutta että KooKootakin vastaan? Ja jos tämä on vielä perhepeli niin tuntuu vielä paremmalta älynväläykseltä.

Mulle on vaikeaa perustella miksi kello viisi on huonompi. En usko sen nyt älyttömästi kaljankulutukseenkaan vaikuttavan.
Niinpä. Mutulla sanoisin että ei kaljaa ainakaan enempää mene, mutta kaipa tuokin on jonkun laskimella laskettu niin että menee. Lauantai, perhepeli ja alkamisaika klo 18:30... Just. Ei tuolla ainakaan perheitä houkutella.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan perseestähän tämä myöhäisempi alkamisaika on, myös tällaiselle vähän kauempaa tulevalle. Lauantaisin kun vielä vanhan Rauman kaupatkin menee kiinni klo 14-15, niin on vaikea motivoida muu seurue matkaan mukaan. Tietysti nuo kauppojen aukioloajat ovat ihan oma ihmetyksen aiheensa.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tifosiin saadaan enempi porukkaa jälkipeleihin, kun peli alkaa myöhemmin.

Perseestä kyllä nämä myöhäisemmät alkamiset. Itekin olen monta lauantai peliä seurannut sohvalta sen takia, kun vuorotyöläisenä haluan niitä harvoja vapaita la iltoja viettää myös perheen kanssa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Läpsyttimet...minkä firman sponssaamat ne oli? Voisin varmistaa etten ropojani sinne kanna.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Lukon oma pulju. Ravintola Tifosi. Ei niistä tullut euroakaan seuran kassaan. Kunhan nyt vittuiltiin faneille.

Ei jumalauta. Aivan uskomatonta. No en ole vielä käynyt Tifosissa, mutta Raumalla vierailessa nautin ruokani muualla.
 

Samppub

Jäsen
Ihan yleinen kysymys.
Pystyykö läpsyjä rytmittämään mainoksien tuoman äänimaailman kanssa?

Ei siinä mitään, ihan hyvä karmaa läpsyt vetää näköjään joka kerta. Hianoo!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: carr

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Henk. Koht. En ymmärrä miksi noita läpsyttimiä piti ottaa? Tiedetään että niitä vastustetaan ja se myös osoitettiin tänään. Toinen juttu että niillä ei pysty edes läpsyttämään niin nopeaan tahtiin kun käsiä esimerkiksi Lukon ylivoiman aikana. Ja pakko sanoa että kun sieltä kahdesta autiosta läpsytettiin menemään n. 50min 60min ottelusta niin kyllä se alkoi ärsyttää.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Ei siinä mitään, ihan hyvä karmaa läpsyt vetää näköjään joka kerta. Hianoo!

Läpsyttimet on Rajalan mestaruussauna-ketju.

Telian äänimailman välittämänä ei kuulunut läpsyttelyä. Niidenhän piti olla niin mukaansa tempaisevaa ja "helppoa" tunnelman luomista. Sunnuntaisin kirkossakin on enemmän tunnelmaa kuin tänään Raumalla.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Eihän noita läpsyttänyt ku pari pikkumuksua ja ne kaks aitiota. Tais olla nekin Lukon toimiston väkeä. Ei kai kukaan muu sellaiseen ala.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eihän noita läpsyttänyt ku pari pikkumuksua ja ne kaks aitiota. Tais olla nekin Lukon toimiston väkeä. Ei kai kukaan muu sellaiseen ala.

Ajattelin tuon läpsyn olevan hyvä, kun tuo ns. yksi osa yleisöstä ei ikinä kannusta omia. Ei näköjään nuo läpsytkään sitten auta - viekää roskiin, ei tästä tule hevon helvettiäkään
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös