Kun peli on kolmannen erän alkaessa 0-3 Tapparalle, voidaan heittää "pyyhkeet kehään." :DDDEli tänään Lukko tuo otteluun ns. Änäripyyhkeet. Näille näytän peukkua ylöspäin vaikken olekaan varma miten halli nämä vastaanottaa. Parhaassa tapauksessahan nuo ovat todella hienon näköisiä kun koko halli niitä heiluttaa.
Tässä vielä kuva pyyhkeistä Lukon twitterissä: Rauman Lukko on TwitterEli tänään Lukko tuo otteluun ns. Änäripyyhkeet. Näille näytän peukkua ylöspäin vaikken olekaan varma miten halli nämä vastaanottaa. Parhaassa tapauksessahan nuo ovat todella hienon näköisiä kun koko halli niitä heiluttaa.
Conquest Of Paradise soi taas tällä kaudella Äijänsuolla.
Conquest Of Paradise soi taas tällä kaudella Äijänsuolla.
Ja toivottavasti Bojat ja kaikki muutkin ottavat tavaksi hyräillä/hymäillä biisiä. Se vähän niin kuin kuuluu siihen juttuun.Conquest Of Paradise soi taas tällä kaudella Äijänsuolla.
Kuinkas kauan kyseinen klassikko on ollut poissa? Edelliseen kolmeen kauteen olen käynyt yhteensä vissiin neljä kertaa katsomassa matsia ja kaikissa tullut paikalle juuri kun peli ol lähtenyt käyntiin niin en ole edes tiennyt ettei ole enää soinut,häpeällistä.
Siis Conquest of Paradise Lukon sisääntulobiisinä vai? Ei kyllä sillä aikajänteellä ole ollut, mitä minä muistan, eli about ysärin loppu - nykypäivä. Siinä tuomareiden ja vissiin vähän vastustajankin tullessa jäälle se on ainakin minun muistaakseni soinut.Muistelisin, että ainakin Toivolan jälkimmäisellä (2007-2008) kaudella tämä vielä soi samaan aikaan, kun pelaajat saapuivat siitä pomppulinnan näköisestä tunnelista. 2009-2010 taseen oli Dream Evilin Chosen Ones, joten sanoisin tämän hitin olleen ~10 vuotta olleen tauolla.
Siis Conquest of Paradise Lukon sisääntulobiisinä vai? Ei kyllä sillä aikajänteellä ole ollut, mitä minä muistan, eli about ysärin loppu - nykypäivä. Siinä tuomareiden ja vissiin vähän vastustajankin tullessa jäälle se on ainakin minun muistaakseni soinut.
E. Vai voiko mulla olla muistissa niin iso katkos, että olisi jonkun kauden ollut oikein kotijoukkueen sisääntulobiisinä? Eihän se oikein edes mielestäni sovi siihen paikkaan.
On Vangelista soiteltu viimeksi edellis kaudella kun valot on pimentynyt. Tänään pikkusen hallilla testailtiin musiikkia ja melko dramaattinen on tulossa esittelyvideosta ja sisääntulosta
Siis Conquest of Paradise Lukon sisääntulobiisinä vai? Ei kyllä sillä aikajänteellä ole ollut, mitä minä muistan, eli about ysärin loppu - nykypäivä. Siinä tuomareiden ja vissiin vähän vastustajankin tullessa jäälle se on ainakin minun muistaakseni soinut.
E. Vai voiko mulla olla muistissa niin iso katkos, että olisi jonkun kauden ollut oikein kotijoukkueen sisääntulobiisinä? Eihän se oikein edes mielestäni sovi siihen paikkaan.
On muuten aivan paska uudistus. Vanha "Pirkka"-Eetu paljon tuttavallisemman näköinen. Oudon näköinen tää uusi.Pankaas muuten huomaten, ne kenelle Länsi-Suomi vielä tulee, että jos ei jo huomisessa niin viimeistään tiistaisessa lehdessä on tekstaripalstalla jonkun mielensäpahoittaneen isän tai äidin kiukkuinen tekstari Eetu-ketun uudistuneesta ulkonäöstä. Kettu on nyt agressiivisemman näköinen ja eiköhän joku pieni sitä jo säikähtänyt.