Jokainen saa kirjoitella aivan mitä haluaa mutta mielestäni muiden käyttäjien aliarvioimien jankkaamalla samoja asioita monesti päivässä antaa kuvan siitä että yritetään tuoda sitä omaa mielipidettä ja nimimerkkiä esille turhan paljon. Suurin osa täällä ymmärtää asian yhdellä lukemisella ja noiden samojen asioiden julkituominen monessa eri ketjussa ja sen saman levyn pyörittäminen viikosta toiseen antaa kuvan että kirjoittaja pitää muita vähintään muistisairaina ja tämän takia toistaa asioita. Mielipiteitä on monia aivan niinkuin ihmisiäkin ja täällä ei kukaan tuomitse jos on asioista erimieltä mutta uskon että se mielipide on kaikille tullut selville jo kuukausia sitten. Toinen kirjoittajakunta heittelee erikoisia onelinereitä ja kun heiltä yrittää tiedustella asiasta niin ei löydy mitään vastauksia ja tämä toistuu myös päivästä toiseen, vahvat mielipiteet ilman minkäänlaisia perusteluja ovat mielestäni yhtä tyhjän kanssa. Olen itse saanut tästä palstasta paljon enemmän irti kun olen kylmästi siirtänyt käyttäjiä "älä seuraa"-osioon, yksi jaksaa näköjään käydä myös muiden joukkueiden palstoilla purkamassa pahaa oloaan siihen että olen ollut hänen kanssaan erimieltä asioista. PS. Hyvää kesää kaikille ja antaa kaikkien kukkien kukkia.
Hyviä ajatuksia. Itse mietin näitä saman, negatiivisen, levyn pyörittäjiä, että ovatko he yhtä negatiivisia myös palstan ulkopuolella? Näkevätkö he missään hyvää ylipäätään, vai myrkyttävätkö omaa ympäristöään samaan tapaan, kuin tekevät täällä? Entä miksi he yleensä seuraavat Lukkoa, kun se herättää pääsääntöisesti vain negatiivisia ajatuksia? Osa on myös muuttunut matkan varrella negatiivisemmaksi ja negatiivisemmaksi, vaikka viime vuosina organisaatiossa on tapahtunut paljon positiivisia asioita. Vai onko tämä kenties se paikka, jonne tullaan purkamaan omaa pahaa oloaan, vaikka oikea paikka olisi mennä puhumaan jollekin ammattilaiselle. Itse ainakin näen, että Jääkiekon ja Lukon seuraaminen on mulle arjen vastapainoa ja joka tuo elämään positiivisia asioita. Kannattaisko kunkin pohtia mielessään, että tuoko se kenellekin minkälaisia fiboja ja jos mittari on koko ajan negatiivisen puolella, niin kannattasko miettiä jotain muuta?
Ja kyllä ymmärrän, että ihmisillä on mielipiteitä ja vapaus tuoda ne julki, mutta mitä sillä saavutetaan, kun sitä samaa matnraa jauhetaan tunnista, päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen? ugh olen puhunut