Jos ennen sentteriä tulee laituri, niin varmasti jompikumpi noista on vaihtoehto, kuten Kalle on todennut. Mielenkiintoista olisi joskus tietää, että mitä senttereitä on mennyt ohi neuvottelujen jälkeen. Sen verran pitkään tämä tuntuu nyt kestävän.Eikös Kalle jo maininnut, että Saarela / Ikonen kaksikko voi myös pelata keskellä.
Mielenkiintoista nähdä Keisarin ratkaisut.
Danforth-Westerholm-Koivistoinen-Laakso/Liedes/Petman, tai Audette-Koivistoinen-Mattila-Liedes. Ei nuokaan välttämättä etukäteen kovimmat olleet, mutta roolitukset kunnossa ja riittäviä kannujahtiin.Luotetaan Kalleen nyt. Lupasi sarjan kovimman keskikaistan.
Danforth-Westerholm-Koivistoinen-Laakso/Liedes/Petman, tai Audette-Koivistoinen-Mattila-Liedes. Ei nuokaan välttämättä etukäteen kovimmat olleet, mutta roolitukset kunnossa ja riittäviä kannujahtiin.
Eikä taidettu myöskään mediassa sanoa suoraan, että halutaan Suomen paras keskikaista?Toisaalta noina kausina vastustajien rosterit ei ollut samaa luokkaa mitä nyt ollaan rakentamassa Tampereella ja Oulussa
Danforth-Westerholm-Koivistoinen-Laakso/Liedes/Petman, tai Audette-Koivistoinen-Mattila-Liedes. Ei nuokaan välttämättä etukäteen kovimmat olleet, mutta roolitukset kunnossa ja riittäviä kannujahtiin.
Ei ollut, mutta ei Lukkoa tai Lukon keskikaistaa tuolloin yleisesti taidettu parhaana pitää ennakoissa. Eikä sitä tulla (aiheesta) pitämään kyllä ensi kaudellakaan, vaikka tuohon tulisi Audette, tai vastaava.Toisaalta noina kausina vastustajien rosterit ei ollut samaa luokkaa mitä nyt ollaan rakentamassa Tampereella ja Oulussa
Juurikin näin.Sanoi "lienee tulossa" eli itse ymmärrän asian, niin että se on haussa. Jos jollain olisi nyt varma tieto tulevasta sentteristä, niin kai sillä sopimus jo ois tai vähintäänkin lähellä.
Missäs tuo lupaus on luettavissa? Itse muistan Kallen todenneen että "tavoite on tehdä liigan kovin keskikaista Lukkoon"Luotetaan Kalleen nyt. Lupasi sarjan kovimman keskikaistan.
”Mutta sentterit ovat aivan kullanarvoisen tärkeät. Kun tavoite on olla ihan kärjessä JA tehdä keskikaistastamme Suomen paras, sentteriosasto kaipaa vielä yhden kärkimiehen.”Missäs tuo lupaus on luettavissa? Itse muistan Kallen todenneen että "tavoite on tehdä liigan kovin keskikaista Lukkoon"
Eiköhän se yks sentteri ole tulossa. Se onko Suomen paras nähdään sitten kauden aikana ja sen jälkeen.”Mutta sentterit ovat aivan kullanarvoisen tärkeät. Kun tavoite on olla ihan kärjessä JA tehdä keskikaistastamme Suomen paras, sentteriosasto kaipaa vielä yhden kärkimiehen.”
- Keisari
Suora lainaus Länsi-Suomi 11.6.2022.
No niin, näin muistelinkin, eli tavoitteena on tehdä siitä Suomen paras. Siitä on vielä kohtuullinen matka siihen, että siitä on luvattu tehdä Suomen paras.”Mutta sentterit ovat aivan kullanarvoisen tärkeät. Kun tavoite on olla ihan kärjessä JA tehdä keskikaistastamme Suomen paras, sentteriosasto kaipaa vielä yhden kärkimiehen.”
- Keisari
Suora lainaus Länsi-Suomi 11.6.2022.
Niin. Keisarihan taisi jo huomata tavoitteensa epärealistisuuden, kun muutama viikko tuosta puhuttiin jo, ettei sentteriä välttämättä edes hankita.No niin, näin muistelinkin, eli tavoitteena on tehdä siitä Suomen paras. Siitä on vielä kohtuullinen matka siihen, että siitä on luvattu tehdä Suomen paras.
Kitinää on paljon ja suht turhaan. Lähinnä allekirjoittanutta pelottaa, että sitä sentteriä (On sitten maailman paras tai perus hyvä sena) ei löydy ennen kauden alkua, koska kauden aikana sitä on suht mahdotonta löytää. Sanomattakin selvää, ettei samanlaisia nippuja meillä ole mahdollista rakentaa lyhyellä tähtäimellä, kun Tappara, Ilves tai Kärpät tällä kaudella. Myöskin vetovoima on täysin eri kaupunkina. Pelottaa vain, että jäädään rannalle ruikuttamaan.Jossain ilmaisjakelussa (Satakunnan viikko) mainitaan, että Lukon pelaajabudjetti on 2,5 miljoonaa. Kallen mukaan hallituksen kanssa on neuvoteltu, että summaa voidaan nostaakin ja kauden aikaisellekin hankinnalle voisi olla hieman pelivaraa.
Aika iso kuilu on Kärppiin ja Tapparaan, jotka menevät varmasti yli 3 miljoonan ensi kaudella. Jokainen voi itse koittaa rakentaa tasaväkisen joukkueen noiden kanssa, mutta 500k vähemmällä. Naurettavaa itkua tulee kyllä joka suunnasta, vaikka joukkueen rakentumisen kannalta ongelmat ovat aivan jossain muualla kuin Kallessa. Jos Kalle olisi hommannut ykkössentteriksi Kemppaisen niin siellä kolmosen laidassa olisi oikeasti Ylitalo - ja toisessa Säkkinen.
Täällä on näitä kirjoittelijoita jotka vääntävät jokaisen Kallen lausunnon ihan miten haluavat ja sitten muistavat tuoda sen esiin n. 10 kertaa päivässä viidessä eri ketjussa. Raskasta luettavaa päivästä toiseen sama mantra ja se tulee jatkumaan myös sentterihankinnan jälkeen kun on vielä kaksi x, y ja a pelaajaa hankkimatta ja joukkueen rakennus jää taas vajaaksi.No niin, näin muistelinkin, eli tavoitteena on tehdä siitä Suomen paras. Siitä on vielä kohtuullinen matka siihen, että siitä on luvattu tehdä Suomen paras.
Kallea en moiti missään tapauksessa mutta nämä ovat vaarallisia lausuntoja. Kannattajalle tälläiset lausunnot jäävät kummitelemaan. Jokainen tietää että samoista huippu pelaajista taistelevat kymmenet ja taas kymmenet eri seurat kautta Euroopan ja Ameriikan. Jos jotain hyvää niin Lukosta on ponnistettu isompiin ympyröihin,se auttaa varmasti. Mutta se savustettu muikku maksaa enemmän kuin tuore muikku. Luotan kyllä Kalleen mutta myös samalla jotenkin varaudun että ei saada välttämättä sitä parasta pöytään. Kauden aikana voidaan joukkuetta vahvistaa mutta silloin on kyllä jo parhaan mädit viety jo pöydästä...Mutta sentterit ovat aivan kullanarvoisen tärkeät. Kun tavoite on olla ihan kärjessä JA tehdä keskikaistastamme Suomen paras, sentteriosasto kaipaa vielä yhden kärkimiehen.”
- Keisari
Täällä on näitä kirjoittelijoita jotka vääntävät jokaisen Kallen lausunnon ihan miten haluavat ja sitten muistavat tuoda sen esiin n. 10 kertaa päivässä viidessä eri ketjussa. Raskasta luettavaa päivästä toiseen sama mantra ja se tulee jatkumaan myös sentterihankinnan jälkeen kun on vielä kaksi x, y ja a pelaajaa hankkimatta ja joukkueen rakennus jää taas vajaaksi.
Riittääkö 500k vähemmällä?Jossain ilmaisjakelussa (Satakunnan viikko) mainitaan, että Lukon pelaajabudjetti on 2,5 miljoonaa. Kallen mukaan hallituksen kanssa on neuvoteltu, että summaa voidaan nostaakin ja kauden aikaisellekin hankinnalle voisi olla hieman pelivaraa.
Aika iso kuilu on Kärppiin ja Tapparaan, jotka menevät varmasti yli 3 miljoonan ensi kaudella. Jokainen voi itse koittaa rakentaa tasaväkisen joukkueen noiden kanssa, mutta 500k vähemmällä.
Jokainen saa kirjoitella aivan mitä haluaa mutta mielestäni muiden käyttäjien aliarvioimien jankkaamalla samoja asioita monesti päivässä antaa kuvan siitä että yritetään tuoda sitä omaa mielipidettä ja nimimerkkiä esille turhan paljon. Suurin osa täällä ymmärtää asian yhdellä lukemisella ja noiden samojen asioiden julkituominen monessa eri ketjussa ja sen saman levyn pyörittäminen viikosta toiseen antaa kuvan että kirjoittaja pitää muita vähintään muistisairaina ja tämän takia toistaa asioita. Mielipiteitä on monia aivan niinkuin ihmisiäkin ja täällä ei kukaan tuomitse jos on asioista erimieltä mutta uskon että se mielipide on kaikille tullut selville jo kuukausia sitten. Toinen kirjoittajakunta heittelee erikoisia onelinereitä ja kun heiltä yrittää tiedustella asiasta niin ei löydy mitään vastauksia ja tämä toistuu myös päivästä toiseen, vahvat mielipiteet ilman minkäänlaisia perusteluja ovat mielestäni yhtä tyhjän kanssa. Olen itse saanut tästä palstasta paljon enemmän irti kun olen kylmästi siirtänyt käyttäjiä "älä seuraa"-osioon, yksi jaksaa näköjään käydä myös muiden joukkueiden palstoilla purkamassa pahaa oloaan siihen että olen ollut hänen kanssaan erimieltä asioista. PS. Hyvää kesää kaikille ja antaa kaikkien kukkien kukkia.
Jokainen saa kirjoitella aivan mitä haluaa mutta mielestäni muiden käyttäjien aliarvioimien jankkaamalla samoja asioita monesti päivässä antaa kuvan siitä että yritetään tuoda sitä omaa mielipidettä ja nimimerkkiä esille turhan paljon. Suurin osa täällä ymmärtää asian yhdellä lukemisella ja noiden samojen asioiden julkituominen monessa eri ketjussa ja sen saman levyn pyörittäminen viikosta toiseen antaa kuvan että kirjoittaja pitää muita vähintään muistisairaina ja tämän takia toistaa asioita. Mielipiteitä on monia aivan niinkuin ihmisiäkin ja täällä ei kukaan tuomitse jos on asioista erimieltä mutta uskon että se mielipide on kaikille tullut selville jo kuukausia sitten. Toinen kirjoittajakunta heittelee erikoisia onelinereitä ja kun heiltä yrittää tiedustella asiasta niin ei löydy mitään vastauksia ja tämä toistuu myös päivästä toiseen, vahvat mielipiteet ilman minkäänlaisia perusteluja ovat mielestäni yhtä tyhjän kanssa. Olen itse saanut tästä palstasta paljon enemmän irti kun olen kylmästi siirtänyt käyttäjiä "älä seuraa"-osioon, yksi jaksaa näköjään käydä myös muiden joukkueiden palstoilla purkamassa pahaa oloaan siihen että olen ollut hänen kanssaan erimieltä asioista. PS. Hyvää kesää kaikille ja antaa kaikkien kukkien kukkia.