dana77 kirjoitti:Todennäköisesti ei tosiaan pitäisi. Yläkerran ukko ja moni häneen uskova on nimittäin asioista varmaan sen verran paremmin perillä että tietää että Thaimaan valtauskonta on hauskanleppoisa Buddhalaisuus.
Niin mutta thaikkuja meni seinään aika vähän kun vertaat Sri Lankaan ja Indonesiaan ja siellä Indonesiassa muslimisoluja väijyttää kovalla asenteella. Terroristien poikasia köyhillä alueilla. Ali baba gaidat rekrysivät heti katastrofin jälkeenkin.
Ja mitä tulee itse aiheeseen niin joku kysyi miten voi vaikuttaa esim. Roomaan. No itse matkailin jonkin verran Euroopassa menneellä viikolla ja mitään tavallisesta poikkeavaa en huomannut poikkeuksena Ranska. En itse siellä käynyt, mutta Katalonian tv:stä sain tietää, että Ranska on poistanut toistaiseksi Schengen-vapaudet ja mm. autoja tarkastettiin Katalonian ja Ranskan välisellä rajalla. Siellä on pakko näyttää kaikkien paperitkin. Syynä tietysti se, että Englanti on Ranskan naapuri ja kaiken lisäksi Tour de Francekin käynnissä. No nopeasti toikin menee ohi. Ei voi kontrolloida loputtomasti.