Tuo viestisi on täydellisen ristiriitainen. Se on niin typerä, että se on jo lähes hyvä! Ja itse asiassa koko tämänkin ketjusi anti on sitä samaa. Mutta kyllähän sarjassa "toivottomat tapaukset" täytyy sielläkin olla väkeä. Me täällä tolkkuneiston sarjassa voimme sanoa mielipiteemme teille ja sen olemme taas tehneet.
Mitä ristiriitaista viestissäni oli? Sinä tykkäät ottaa oppia työttömiltä anarkisteilta, ei se ole minulta pois. En siinä mitään isompaa järkeä kyllä näe, mutta ei ole minun asia. Kuten ei myöskään jonkun tuntemattoman ruokailurutiinit. Annan ihan rauhassa kaikkien syödä just niinkuin hyvältä tuntuu, minua ei häiritse tämä. Sinä tolkkuneiston sarjassa, aika hupaisaa.
Mielipiteesi voit sanoa ja olet sen tehnyt, kiinnostaa yhtä paljon kuin kaikki muutkin sinun mielipiteesi. Perusteluja niihin ei tunnu löytyvän ja vänkääminen on luxusta. Silti jopa vaalin vapauttasi kirjoittaa turhanpäiväisiä juttujasi, harvemmin niitä jaksan lukea (koskee myös yksityisviestejäsi)
Mutta niin, en pidä lakkia ulkona enkä sisällä. Syödessä tai juodessa, oikeastaan juuri milloinkaan. Eikä minua myöskään haittaa jos joku muu pitää. Jos sinä jotenkin yrität väittää että minä olen tuon ajatusmallini kanssa toivoton tapaus niin eiköhän sinulla ole vapaus näin funtsia. Loogista se ei ehkä ole, mutta kuitenkin.