Lippalakki päässä sisällä ja syödessä – keskustelua käytöstavoista

  • 129 691
  • 876
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Älä nyt hörhöile. Jos nyt vedän lakin päähän tässä sisällä istuessani niin sinä olet jo siinä vaiheessa väärässä. Mulla on kanssa säännöt, keksin niitä lennosta ja käytän lyömäaseina koska näinhän sivilisaatioissa toimii sivistyneet ihmiset.

Tämä on toki hyvä asia.

Ei näemmä ole tarpeen sanoa enempää tästä asiasta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jep, sen huomaa kyllä sinun kirjoituksistasi. Me sivistyneet ihmiset toimimme vähän eri tavalla
Tuo viestisi on täydellisen ristiriitainen. Se on niin typerä, että se on jo lähes hyvä! Ja itse asiassa koko tämänkin ketjusi anti on sitä samaa. Mutta kyllähän sarjassa "toivottomat tapaukset" täytyy sielläkin olla väkeä. Me täällä tolkkuneiston sarjassa voimme sanoa mielipiteemme teille ja sen olemme taas tehneet.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
I quess I'm old-fashioned. Olisihan tuon voinut tietysti kirjoittaa suomeksikin, mutta sitten ei olisi hip eikä cool.

Niinkuin sun nimimerkki, se on tosi hip ja cool. Onhan se ihan vierasta kieltä ja kaikkea. Voit olla rauhassa vanhanaikainen, ei siinä mitään vikaa. Jokseenkin paradoksia silti solvata muita jostain kiihkoilusta ja kitisemisestä kun itse on vinkumassa asiasta ja vastapuoli ei näe ongelmaa tässä. Mutta hei, sä oot vanhanaikainen. Hyvä meriselitys.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niinkuin sun nimimerkki, se on tosi hip ja cool. Onhan se ihan vierasta kieltä ja kaikkea. Voit olla rauhassa vanhanaikainen, ei siinä mitään vikaa. Jokseenkin paradoksia silti solvata muita jostain kiihkoilusta ja kitisemisestä kun itse on vinkumassa asiasta ja vastapuoli ei näe ongelmaa tässä. Mutta hei, sä oot vanhanaikainen. Hyvä meriselitys.

Sinustakin tulee sellainen, kunhan aikuistut. Sitä ei tarvitse pelätä, se on pelkästään hyvä asia, vaikket sitä vielä ymmärräkään.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo viestisi on täydellisen ristiriitainen. Se on niin typerä, että se on jo lähes hyvä! Ja itse asiassa koko tämänkin ketjusi anti on sitä samaa. Mutta kyllähän sarjassa "toivottomat tapaukset" täytyy sielläkin olla väkeä. Me täällä tolkkuneiston sarjassa voimme sanoa mielipiteemme teille ja sen olemme taas tehneet.

Mitä ristiriitaista viestissäni oli? Sinä tykkäät ottaa oppia työttömiltä anarkisteilta, ei se ole minulta pois. En siinä mitään isompaa järkeä kyllä näe, mutta ei ole minun asia. Kuten ei myöskään jonkun tuntemattoman ruokailurutiinit. Annan ihan rauhassa kaikkien syödä just niinkuin hyvältä tuntuu, minua ei häiritse tämä. Sinä tolkkuneiston sarjassa, aika hupaisaa.

Mielipiteesi voit sanoa ja olet sen tehnyt, kiinnostaa yhtä paljon kuin kaikki muutkin sinun mielipiteesi. Perusteluja niihin ei tunnu löytyvän ja vänkääminen on luxusta. Silti jopa vaalin vapauttasi kirjoittaa turhanpäiväisiä juttujasi, harvemmin niitä jaksan lukea (koskee myös yksityisviestejäsi)

Mutta niin, en pidä lakkia ulkona enkä sisällä. Syödessä tai juodessa, oikeastaan juuri milloinkaan. Eikä minua myöskään haittaa jos joku muu pitää. Jos sinä jotenkin yrität väittää että minä olen tuon ajatusmallini kanssa toivoton tapaus niin eiköhän sinulla ole vapaus näin funtsia. Loogista se ei ehkä ole, mutta kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Sinustakin tulee sellainen, kunhan aikuistut. Sitä ei tarvitse pelätä, se on pelkästään hyvä asia, vaikket sitä vielä ymmärräkään.

Enköhän minä ole jo tarpeeksi kauan ollut aikuisten kirjoissa, ja kas, en ole silti muuttunut moukaksi joka arvostelee muita pukeutumisen perusteella. Käsittääkseni tuo on muutenkin nimenomaan teidän keskenkasvuisten teinien hommaa, ulkonäkökriittisyys on niin kovin tärkeetä. Sitten kun ikää tulee lisää niin ehkä sinäkin huomaat ettei muiden ihmisten pukeutuminen ja vastaava olekaan se maailman isoin asia. Nyt se toki tuntuu sinusta varmasti siltä.
 

Gemondo

Jäsen
En kyllä ymmärrä minäkään mitä hallaa se lakki sisällä kenellekkään tekee? En myöskään ymmärrä tätä "koska aina ennenkin" tai "se on perinne" -höpinää. Eikö voisi ihan omilla aivoilla ajatella mikä on viisasta ja mikä ei? Minua ei häiritse se että ihmisit riisuvat lakkinsa ja näyttävät kaameat hiuskuontalonsa syödessään, joten miten se voi olla jollekkin kova pala että syön lakki päässä? Ja kyllä, syön lakki päässä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Silti jopa vaalin vapauttasi kirjoittaa turhanpäiväisiä juttujasi, harvemmin niitä jaksan lukea (koskee myös yksityisviestejäsi)
Tunne on molemminpuolinen. Olet tosin lukenut kaikki yksityisviestini, koska olet kommentoinut niitä kaikkia ja joka kerta kertonut minun olevan avohoitopotilas ja/tai kehitysvammainen. En tosin ole enää aikeissa lukea vuodatuksiasi tai lähettää yhtä ainutta yyveetä sinulle. Kaikki on jo nähty ja sanottu. On se mukavaa, kun tämän kortin sain jo nyt nähtäväksi, kun tietenkin odotin sen näkeväni. Kaikki epäsivistyneet lätkivät sen aina näkösälle.
Minua ei häiritse se että ihmisit riisuvat lakkinsa ja näyttävät kaameat hiuskuontalonsa syödessään, joten miten se voi olla jollekkin kova pala että syön lakki päässä? Ja kyllä, syön lakki päässä.
Millään ei siis ole mitään väliä. Sama jos muna pystyssä söisi siinä muiden parissa. No, minä en moista kannata mutta on ilmeistä, että joillekin itsestään selvät asiat ovat vaikeita.
 

Gemondo

Jäsen
Millään ei siis ole mitään väliä. Sama jos muna pystyssä söisi siinä muiden parissa. No, minä en moista kannata mutta on ilmeistä, että joillekin itsestään selvät asiat ovat vaikeita.

On siinä jonkin verran eroa syödä muna pystyssä tai lakki päässä, muna saattaa aiheuttaa jollekkin herkkäsieluiselle esimerkiksi seksuaalista hämmennystä, lakin en usko aiheuttavan kenellekkään kovin vahvoja tuntemuksia, ellei jonkinlaisesta lakkifetissistä kärsi.

Ja nykyaikana on myös ihan tyylikkäitä lippiksiä jotka toimivat myös osana asukokonaisuutta, saako näitä pitää sisällä?
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Tunne on molemminpuolinen. Olet tosin lukenut kaikki yksityisviestini, koska olet kommentoinut niitä kaikkia ja joka kerta kertonut minun olevan avohoitopotilas ja/tai kehitysvammainen. En tosin ole enää aikeissa lukea vuodatuksiasi tai lähettää yhtä ainutta yyveetä sinulle. Kaikki on jo nähty ja sanottu. On se mukavaa, kun tämän kortin sain jo nyt nähtäväksi, kun tietenkin odotin sen näkeväni. Kaikki epäsivistyneet lätkivät sen aina näkösälle.

En todellakaan ole lukenut kaikkia yksityisviestejäsi enkä edes vastannut niihin kaikkiin. Tunne on tosi oudolla tavalla molemminpuolinen, minä olen sinulle sitä jankuttanut ettei kiinnosta, älä lähettele viestejä. Hyvä jos vihdoin jätät tuon asian sikseen. Minä olen vastaillut joihinkin outoihin viesteihisi, en lähestynyt sinua kertakaan oma-alotteisesti. Enkä aio näin toimia jatkossakaan, minua ei kiinnosta.

Minkä ihmeen kortin? Älä lähetä niitä vinkuviestejä niin epäsivistyneet eivät kuittaile asiasta. En tietysti paljasta viestiesi sisältöä, toisin kuin sinä teit. Taisi muuten palstan säännöt juuri rikkoutua, painankin modenappulaa tässä. Katsotaan tuleeko rikettä tuosta sinulle. Näin me sivistyneet toimimme.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikea uskoa.

Luetko sä tätä keskustelua yhtään? Perustele nyt herra soikoon miksi minua on vaikea mieltää aikuiseksi tai muuta vastaavaa höttöä, jos minua ei kiinnosta muiden ihmisten asiat niin paljon että niistä närkästyisin. Eihän tossa yksinkertaisesti ole mitään järkeä.

En pidä lippistä syödessäni, sisällä, ulkona, ja minua ei haittaa jos joku tekee näin = Keskenkasvuista juttua. Olet sinä melkoinen veijari.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Ja nykyaikana on myös ihan tyylikkäitä lippiksiä jotka toimivat myös osana asukokonaisuutta, saako näitä pitää sisällä?

Saisiko näistä jonkun esimerkin, joka toimii muutenkin kuin Mäkissä eli moisen, joka toimii vaikka anopin ja appiukon sekä toisaalta firman asiakkaiden kanssa illallisella.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
lakin en usko aiheuttavan kenellekkään kovin vahvoja tuntemuksia
Kuten tämä ketju osoittaa, kyllä se lakki päässä sisätiloissa oleminen aiheuttaa huonoja tuntemuksia. Jos haluaa kapinoida, niin melko köykäinen tapa "kapinoida" on pitää lakkia päässä. Yhtä pöljää kuin olla 30 asteen pakkasella ulkosalla ilman päähinettä, on olla 30 asteen helteellä ulkosalla pipon kanssa tai milloin tahansa sisätiloissa. Paitsi jos sisätiloissa on esimerkiksi vain 5 astetta lämmintä, kun on kuluttanut sähkölaskun maksamiseen sijaan rahansa kannabikseen ja muihin anarkovasureiden yleisiin harrasteisiin.
Ja nykyaikana on myös ihan tyylikkäitä lippiksiä jotka toimivat myös osana asukokonaisuutta, saako näitä pitää sisällä?
Saa, jos rappiokulttuuri ja yksilön vapaus on taantunut siihen pisteeseen, että munasillaan oleminen samaisessa tilanteessa on sopivaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Älä oo noin lestadiolainen ja fundamentalisti, myös muiden mielipiteillä on varmasti arvoa. Jos sinä et pidä jostain asiasta, se ei toki tarkoita mitään kollektiivista totuutta.
Sinun mielipiteillä on arvoa ja niiden, jotka ovat kanssasi samaa mieltä. Muut ovat sinulle fundamentalisteja, lestadiolaisia, kehitysvammaisia ja avohoitopotilaita. Voi, kun joskus vielä yltäisin vastaavaan suvaitsevaisuuteen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mitä toi edes tarkoittaa? Meinaatko siis ihan vakavissaan ettei hyvältä näyttäviä lippiksiä ole olemassa, se on ihan mahdotonta koska sinä et tykkää lippiksistä? Mitä minun pitää näyttää sinulle?

Sinähän olet yhtä surkea argumentoija kuin eräs sukulaiseni, jos et ymmärrä, mitä tarkoitan. Lienee syytä lopettaa koko keskustelu tähän. Sian kanssa ei kannata ryhtyä mutapainiin, kertoo vanha sanonta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös