Suomi on täynnä kaikenlaista sääntöä ja lakia. Suomi oikeesti hukkuu kohta näihin sääntöihinsä. Lissäää vaan vai mitä Pisin Kääpiö? Sääntöjä totta kai pitää olla, mutta joku raja nyt sentään. Nyt eletään 2013 ja pitää mennä ajan hermoilla. Duunissa, kouluissa, pikaravintoloissa, lähiöpubeissa ainakin ilman muuta pitää saada pitää hattua jos ihminen niin tahtoo. Ihan eri asia sitten joku pukukoodistoa ylläpitävä rafla jonne ei asiaa lenkkareissa ja verkkareissa jne. Siellä kynttilän valossa istuessa tuskin hoppareillakaan tulisi pipoa pidettyä. Itse en ainakaan hipidihopidipäissäni pitäisi huivia, pipoa tai lippistä päässä.
Ihan oikeesti, miksi jengiä kiinnostaa niin vitun paljon jonkun toisen ihmisen pukeutuminen? Siis miksi? Ei mua häiritse muiden pukeutuminen, ei ole koskaan häirinnyt, jokainen vetää ne kledjut päällensä mitkä itsestä tuntuu mukavalta ja pitää sitä hattua jos se silleen mukavempi ja on omaa tyyliä siellä sisätiloissa.
Ihan oikeesti, miksi jengiä kiinnostaa niin vitun paljon jonkun toisen ihmisen pukeutuminen? Siis miksi? Ei mua häiritse muiden pukeutuminen, ei ole koskaan häirinnyt, jokainen vetää ne kledjut päällensä mitkä itsestä tuntuu mukavalta ja pitää sitä hattua jos se silleen mukavempi ja on omaa tyyliä siellä sisätiloissa.