No kylläpä Soilworker otti kovasti itseensä, hänhän ei fossiilien tapaetiketeistä perusta! Kai sitä nyt voisi vanhemmille jarruille olla mieliksi ja ottaa sen pipan ruokapöydässä pois? Vaikka se teille nahjuksille merkitseekin ahdistusta, kun teidän individualisminne pyhään piiriin tungetaan tuolla lailla, niin se on kuitenkin aika pieni juttu. Ja muutaman vuoden kuluttua kaikki toinen jalka haudassa olevat ovat liukastuneet monttuunsa lopullisesti, siellä heitä ei enää haittaa mikään. Soilworker tosin nimensä perusteella kuuntelee hienoa musiikkia jo on näin ollen hieno mies, mutta se ei kuulu tähän, selkääntaputteluketjussa sitten nämä.
Mä kuljen pipo/lippis päässä sisällä hyvinkin usein, mutta otan kyllä sen päähineen aina pois päästä ruokapöydässä. Jos joskus unohtuu, niin hävettää. Se on se, mihin minut on kasvatettu ja sen mukaan minä elän. Muistan kyllä, että kakarana vitutti, kun joutui tottelemaan jonkun kalkkiksen muinaisia sääntöjä, missä ei mun mielestä ollut mitään järkeä.
Nyt nämä vapaan kasvatuksen hedelmät ovat siinä iässä, että munakarvat alkavat kasvaa ja kapinointi kalkkisten yhteiskuntaa vastaan alkaa samalla saavuttaa huippunsa. Mä en enää jaksa ihmetellä tätä sveapipojengiä, olen tullut siihen tulokseen, että olen jo liian vanha. Olen siirtynyt sieltä kapinoivalta puolelta tänne hapannaamaporukkaan. Ei mun kuulukaan ymmärtää, niin se vaan menee.
En tunne tuskaa siitä, että vapaasti kasvaneet luomulapset syövät pipo päässä. Ainut mihin joskus puutun, on se, kun bussissa ei luovuteta istumapaikkaa vanhuksille. Tosin sivusta katsoneena on pakko todeta, että melkein aina muksut pomppaavat automaattisesti pystyyn, kun mamma astuu bussiin. Pisteet ja papukaijamerkit siitä. Ja kohta tekin olette vanhoja pieruja, ymmärrätte sitten sen vitutuksen ja maailmantuskan, jota nuoriso varttuneemmalle kansanosalle välinpitämättömällä käytöksellään aiheuttaa.
Niin, tuo ukkometson meininki on aika syvältä suolesta. Todella ammattimaista mielensä pahoittamista ja todella tylsä taitaa olla oma elämä, mikäli noin on pakko toimia. Kai siitä sitten jotain tyydytystä saa. "Hah, näytinpäs tuollekin lahkeet sukissa-sveapipopäässä -kollille närhen pienet ja siniset munat!" Korrekti tapa on tietenkin pahoittaa mielensä ja sitten jupista siitä keskustelupalstalle.