No mutta asiahan on sitten tällä selvä! Kaverin kautta facebook-ryhmään pahoittelut, tyyliin sori siitä! Eiköhän jatketa eteenpäin.Tämmöstä jostain HIFK:n FB ryhmästä.
Vitun pelle.
No mutta asiahan on sitten tällä selvä! Kaverin kautta facebook-ryhmään pahoittelut, tyyliin sori siitä! Eiköhän jatketa eteenpäin.Tämmöstä jostain HIFK:n FB ryhmästä.
Mites muuten Lukko pelaajien taksiepisodi, joko se on ollut oikeudessa?
Jos mä meen ottamaan ventovierasta naista päästä kiinni kadulla ja painan alaspäin tekemällä suihinottoliikettä vieläpä huutamalla tähän viitaten jotain, niin olettaisin kyseessä olevan jonkinnäköinen seksuaalinen ahdistelu tai häirintä. Luulisi tuon olevan päivänselvää.Mikä tässä jutussa nyt on rikollista? Tietääkseni tyhmyys ei ole vielä tähän päivään asti ollut rangaistavaa.
Jos mä meen ottamaan ventovierasta naista päästä kiinni kadulla ja painan alaspäin tekemällä suihinottoliikettä vieläpä huutamalla tähän viitaten jotain, niin olettaisin kyseessä olevan jonkinnäköinen seksuaalinen ahdistelu tai häirintä. Luulisi tuon olevan päivänselvää.
Mites muuten se Rafkinin case pääty? Onko menossa oikeuteen asti vai kuivuko lopulta kasaan kesän aikana?
Jos mä meen ottamaan ventovierasta naista päästä kiinni kadulla ja painan alaspäin tekemällä suihinottoliikettä vieläpä huutamalla tähän viitaten jotain, niin olettaisin kyseessä olevan jonkinnäköinen seksuaalinen ahdistelu tai häirintä. Luulisi tuon olevan päivänselvää.
Tässä Raskin keississä on nyt aika oleellista se, että mitä on oikeasti tapahtunut. Kokonaan paskaa tuo tarina suurella todennäköisyydellä ei ole. Värikynää saattaa olla mukana. Eiköhän kameroista näe mitä on tapahtunut.
Ilmeisesti osa näistä HIFK-leirissä pyörijöistä on ottanut ihan tosissaan tuon aina melko surkuhupaisalta tuntuneen "Stadin Kingit"-jutun ja koittaa elää siviilissäkin sen mukaisesti.Rask käytännössä myöntää asian.
Jestas mikä jätkä:
– Minusta siinä oli ihan hauska meininki päällä. En tiedä, että mitä siinä on tarkalleen käynyt, jos tilanne on mennyt siihen pisteeseen, että mieltä on pahoitettu.
HIFK-hyökkääjästä levisi sosiaaliseen mediaan rajuja yöelämäväitteitä – "Olen äärimmäisen pahoillani"
Liigaseura HIFKn hyökkääjästä Joonas Raskista esitetään sosiaalisessa mediassa rajuja väitteitä.www.mtvuutiset.fi
Plus tuossa oli paikalla ainakin kertoman mukaan myös muitakin vaimon sukulaisia ja tuttavia kuin pelkkä tuore aviomies. Ei tuollaisessa tilanteissa yleensä turpakäräjät kovin kaukana olisi.En tiedä miten olisin itse reagoinut kun "lätkätähti" häpäsee/ pahoinpitelee tuoretta vaimoa. Kova hermoinen kaveri kun ei ole menettänyt malttiansa.
Ei tuo olisi hyvä vaikka vaihtaisi jos tilalle kun. Mielen pahoittaminen viittaa aina siihen, että tapahtuma on ensisijaisesti kohteeksi joutuneen päässä, ei tekijän toimissa. Tuon pitäisi olla ihan perusviestintää - joutuukohan Liiga ja pelaajayhdistys kohta järjestemään jotain koulutusta pelaajille erilaisista asioista, vähän Pohjois-Amerikan urheilusarjojen tapaan?Suomalainen ”julkkis” kun möhlii ja pilaa toisen illan tai terveyden tai mitä tahansa niin anteeksipyyntö on kyllä joka kerta yhtä nöyrä:
”Olen äärimmäisen pahoillani, JOS olen jonkun mielen pahoittanut.”
Ei se ole JOS.
Eipä mies ainakaan mitään kiellä. Vastenmielistä touhua.Rask käytännössä myöntää asian.
Jestas mikä jätkä:
– Minusta siinä oli ihan hauska meininki päällä. En tiedä, että mitä siinä on tarkalleen käynyt, jos tilanne on mennyt siihen pisteeseen, että mieltä on pahoitettu.
HIFK-hyökkääjästä levisi sosiaaliseen mediaan rajuja yöelämäväitteitä – "Olen äärimmäisen pahoillani"
Liigaseura HIFKn hyökkääjästä Joonas Raskista esitetään sosiaalisessa mediassa rajuja väitteitä.www.mtvuutiset.fi
Ja tuo ihan perus ettei pahoitella suoraan omia tekoja vaan sitä jos ollaan jonkun mieli pahoitettu.Eipä mies ainakaan mitään kiellä. Vastenmielistä touhua.
Eipä mies ainakaan mitään kiellä. Vastenmielistä touhua.
Yleisesti jääkiekoillijoista. Olen pitkään miettinyt että valitettavan usea " stara" kasvaa jo kouluiässä kieroon. Omassa nuoruudessani Valitettavan moni jääkiekoillija oli käytönnössä koulukiusaaja ja täysin irrallaan muusta tavallisesta kuolevaisista ihmisistä. Ylimielisiä ja leuhkoja.
Jalkapalloililijoiden, jääpalloilijoiden, pesispelaajien pelaajissa ei tällaista juuri näkynyt.
On kyllä ollut kavereilla ja varsinkin miehellä hyvät hermot.Miettikääpä tilanne omalle kohdalle.
En tiedä miten olisin itse reagoinut kun "lätkätähti" häpäsee/ pahoinpitelee tuoretta vaimoa. Kova hermoinen kaveri kun ei ole menettänyt malttiansa.
Toivottavasti asianomistajat tekevät rikosilmoituksen. Näitä liigapelaajien toilailuja alkoholin kanssa on nyt saatu lukea tarpeeksi.
Yksittäisiä tapauksia varmasti löytyy muistakin urheilijaluokissa, mutta yleisellä tasolla näissä seinällä on jääkiekkoilijan nimi, ja valitettavan paljon nykymaailmassa varsinkin. Joukkuelajista kun jääkiekostakin on kyse, niin porukassa ylimielisyyden kusipäisyys saa entistä enemmän vettä myllyyn.Yleisesti jääkiekoillijoista. Olen pitkään miettinyt että valitettavan usea " stara" kasvaa jo kouluiässä kieroon. Omassa nuoruudessani Valitettavan moni jääkiekoillija oli käytönnössä koulukiusaaja ja täysin irrallaan muusta tavallisesta kuolevaisista ihmisistä. Ylimielisiä ja leuhkoja.
Jalkapalloililijoiden, jääpalloilijoiden, pesispelaajien pelaajissa ei tällaista juuri näkynyt.
Jep, ei se vinetto vaan kaikille sovi. Onneksi suurin osa kumminkin osaa käyttäytyä fiksusti myös maistissa.On kyllä ollut kavereilla ja varsinkin miehellä hyvät hermot.
Rask ei näemmä muista asioita kunnolla, kannattaisikohan vähän herätä siihen omaan alkoholinkäyttöön ja käyttää sitä vaikka jatkossa pikkuisen vähemmän. Idioottimaista käytöstä.
Ja kännissä tässä itse kukin on oltu juu mutta eipä kertaakaan ole tuollaisia sattunut.