Liigapelaajat rikoksen tiellä

  • 503 223
  • 2 294
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
En ole varma meneekö rikosasiaksi mutta ihan helvetin noloa kyllä ainakin. Tälläisistä tuppaa jäämään muistijälki kyllä eikä Joonas Rask ole urallaan mitään sellaista saavuttanut minkä muistaisin viiden vuden päästä tätä vahvemmin. Julkisesti paljastuu että olet mulkku joka laittaa oman hetken hupinsa muiden viihtyvyyden edelle etkä ilmeisesti voi käyttää alkoholia julkisilla paikoilla. Ja ikää joku 35. Iso kohu oli rapakon takana kun Toronton Matthews taannoin sekoili mutta tässä jos on käyty käsiksi tuntemattomaan naiseen vielä kuokkavieraana niin Matthewsin keissi menee harmittomana rinnalla
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Miettikääpä tilanne omalle kohdalle.
En tiedä miten olisin itse reagoinut kun "lätkätähti" häpäsee/ pahoinpitelee tuoretta vaimoa. Kova hermoinen kaveri kun ei ole menettänyt malttiansa.

Toivottavasti asianomistajat tekevät rikosilmoituksen. Näitä liigapelaajien toilailuja alkoholin kanssa on nyt saatu lukea tarpeeksi.

Yleisesti jääkiekoillijoista. Olen pitkään miettinyt että valitettavan usea " stara" kasvaa jo kouluiässä kieroon. Omassa nuoruudessani Valitettavan moni jääkiekoillija oli käytönnössä koulukiusaaja ja täysin irrallaan muusta tavallisesta kuolevaisista ihmisistä. Ylimielisiä ja leuhkoja.

Jalkapalloililijoiden, jääpalloilijoiden, pesispelaajien pelaajissa ei tällaista juuri näkynyt.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
En tiedä miten olisin itse reagoinut kun "lätkätähti" häpäsee/ pahoinpitelee tuoretta vaimoa. Kova hermoinen kaveri kun ei ole menettänyt malttiansa.
Plus tuossa oli paikalla ainakin kertoman mukaan myös muitakin vaimon sukulaisia ja tuttavia kuin pelkkä tuore aviomies. Ei tuollaisessa tilanteissa yleensä turpakäräjät kovin kaukana olisi.
 

MaV

Jäsen
Suomalainen ”julkkis” kun möhlii ja pilaa toisen illan tai terveyden tai mitä tahansa niin anteeksipyyntö on kyllä joka kerta yhtä nöyrä:
”Olen äärimmäisen pahoillani, JOS olen jonkun mielen pahoittanut.”
Ei se ole JOS.
Ei tuo olisi hyvä vaikka vaihtaisi jos tilalle kun. Mielen pahoittaminen viittaa aina siihen, että tapahtuma on ensisijaisesti kohteeksi joutuneen päässä, ei tekijän toimissa. Tuon pitäisi olla ihan perusviestintää - joutuukohan Liiga ja pelaajayhdistys kohta järjestemään jotain koulutusta pelaajille erilaisista asioista, vähän Pohjois-Amerikan urheilusarjojen tapaan?
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Rask käytännössä myöntää asian.

Jestas mikä jätkä:

Minusta siinä oli ihan hauska meininki päällä. En tiedä, että mitä siinä on tarkalleen käynyt, jos tilanne on mennyt siihen pisteeseen, että mieltä on pahoitettu.

Eipä mies ainakaan mitään kiellä. Vastenmielistä touhua.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eipä mies ainakaan mitään kiellä. Vastenmielistä touhua.

Vaikea pahoitella, kun "ei muista kaikkea". Veikkaan, että tästä jutusta kuullaan vielä. Ehkä joku videoklippi tulee vielä julkiseksi.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Yleisesti jääkiekoillijoista. Olen pitkään miettinyt että valitettavan usea " stara" kasvaa jo kouluiässä kieroon. Omassa nuoruudessani Valitettavan moni jääkiekoillija oli käytönnössä koulukiusaaja ja täysin irrallaan muusta tavallisesta kuolevaisista ihmisistä. Ylimielisiä ja leuhkoja.

Jalkapalloililijoiden, jääpalloilijoiden, pesispelaajien pelaajissa ei tällaista juuri näkynyt.

Menee varmaan sen piikkiin, että ovat juuri jääkiekkoilijoita. Saavat tehdä mitä haluavat sen "varjolla"...

Hahah Jalkapallo ja joku jääpallo... ketä te ootte... Hä. Jääpallo, neve höörd?

Niin ja pesis ja paini on xxxx hommaa. Kyllä Te tiedätte.

Tuo varmaan kuvaa monen "asennetta".

Junnuissa kasvatus lähtee kotoa?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Miettikääpä tilanne omalle kohdalle.
En tiedä miten olisin itse reagoinut kun "lätkätähti" häpäsee/ pahoinpitelee tuoretta vaimoa. Kova hermoinen kaveri kun ei ole menettänyt malttiansa.

Toivottavasti asianomistajat tekevät rikosilmoituksen. Näitä liigapelaajien toilailuja alkoholin kanssa on nyt saatu lukea tarpeeksi.
On kyllä ollut kavereilla ja varsinkin miehellä hyvät hermot.

Rask ei näemmä muista asioita kunnolla, kannattaisikohan vähän herätä siihen omaan alkoholinkäyttöön ja käyttää sitä vaikka jatkossa pikkuisen vähemmän. Idioottimaista käytöstä.

Ja kännissä tässä itse kukin on oltu juu mutta eipä kertaakaan ole tuollaisia sattunut.
 

X-Hearted

Jäsen
Yleisesti jääkiekoillijoista. Olen pitkään miettinyt että valitettavan usea " stara" kasvaa jo kouluiässä kieroon. Omassa nuoruudessani Valitettavan moni jääkiekoillija oli käytönnössä koulukiusaaja ja täysin irrallaan muusta tavallisesta kuolevaisista ihmisistä. Ylimielisiä ja leuhkoja.

Jalkapalloililijoiden, jääpalloilijoiden, pesispelaajien pelaajissa ei tällaista juuri näkynyt.
Yksittäisiä tapauksia varmasti löytyy muistakin urheilijaluokissa, mutta yleisellä tasolla näissä seinällä on jääkiekkoilijan nimi, ja valitettavan paljon nykymaailmassa varsinkin. Joukkuelajista kun jääkiekostakin on kyse, niin porukassa ylimielisyyden kusipäisyys saa entistä enemmän vettä myllyyn.

Nyt pitäisi kotona ottaa entisaikojen tapakasvatus kunniaan ja pistää lapsilleen jäitä hattuun kaikilta osin; ei lätkäpelaajat sen kummempaa kuningasluokkaa ole kuin muutkaan urheilijat - se pitää nyt ymmärtää jokaisen.
 
Viimeksi muokattu:

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
On kyllä ollut kavereilla ja varsinkin miehellä hyvät hermot.

Rask ei näemmä muista asioita kunnolla, kannattaisikohan vähän herätä siihen omaan alkoholinkäyttöön ja käyttää sitä vaikka jatkossa pikkuisen vähemmän. Idioottimaista käytöstä.

Ja kännissä tässä itse kukin on oltu juu mutta eipä kertaakaan ole tuollaisia sattunut.
Jep, ei se vinetto vaan kaikille sovi. Onneksi suurin osa kumminkin osaa käyttäytyä fiksusti myös maistissa.

Mutta aina löytyy ikävä kyllä myös näitä. Toivottavasti Raskilla vituttaa ihan kunnolla.
 
Plus tuossa oli paikalla ainakin kertoman mukaan myös muitakin vaimon sukulaisia ja tuttavia kuin pelkkä tuore aviomies. Ei tuollaisessa tilanteissa yleensä turpakäräjät kovin kaukana olisi.

Kieltämättä. Vaikea kuvitella että olisi itse rauhoitellut porukkaa ja sanonut että kirjoitan huomenna sähköpostin.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Menee varmaan sen piikkiin, että ovat juuri jääkiekkoilijoita. Saavat tehdä mitä haluavat sen "varjolla"...

Hahah Jalkapallo ja joku jääpallo... ketä te ootte... Hä. Jääpallo, neve höörd?

Niin ja pesis ja paini on xxxx hommaa. Kyllä Te tiedätte.

Tuo varmaan kuvaa monen "asennetta".

Junnuissa kasvatus lähtee kotoa?
Kyllähän tuollainen tietty ylimielisyys on melko ja valitettavan yleistä jääkiekkoilijoissa valitettavasti eteenkin Liiga-pelaajissa. Tuollainen ylimielisyys on kuitenkin hyvin usein melko harmitonta eikä usein satuta muita ihmisiä. Seksuaaliset ahdistelut ja rikokset ovat kuitenkin hyvin kaukana "pienestä ylimielisyydestä" eikä tuollaisia tekoja voi laittaa ylimielisyyden piikkiin.
 
Rask käytännössä myöntää asian.

Jestas mikä jätkä:

Minusta siinä oli ihan hauska meininki päällä. En tiedä, että mitä siinä on tarkalleen käynyt, jos tilanne on mennyt siihen pisteeseen, että mieltä on pahoitettu.

Eli on ollut niin helvetin naamat, ettei edes muista, mitä kaikkea on tullut hölmöiltyä. Moni meistä varmaankin tunnistaa tilanteen. Silti, kun olen itse saanut kuulla omista hölmöilyistä jälkikäteen (onneksi ei mitään näin ala-arvoista), niin olen pahoitellut hölmöilyäni. Nyt Rassukka pahoittelee, JOS on pahoittanut jonkun mielen. Jestas mikä jästipää. Toisin sanoen ensi viikonloppuna vedetään jälleen nuppi turvoksiin ja sekoillaan mitä lie. Sitten voidaan taas olla olevinaan pahoillaan, jos joku herkkähipiäinen hönö on pahoittanut mielensä. Mikään ei muutu.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kasvotusten esitetty, reilu ja vilpitön anteeksipyyntö. Sillä korjaa ihan hemmetisti asioita.

Tämä case ilmeisesti tapahtunut lauantaina, nyt eletään tiistai-iltaa, eikä kunnollista anteeksipyyntöä ole vieläkään esitetty?

Jos Rask olisi sunnuntaina ollut yhteydessä hääpariin ja pyytänyt tekemisiään anteeksi tästä asiasta ei välttämättä nyt edes keskusteltaisi julkisuudessa. Tai ainakin monien ajatuksen Raskista olisivat kovasti erilaiset mitä ne nyt ovat.

Tämä että pahoitellaan jotain mahdollisesti aiheutettua mielipahaa, ei ole anteeksipyyntö. Päinvastoin, tuollainen anteeksipyyntö oikein alleviivaa sitä ettei oikeasti olla asiasta edes pahoillaan. Tai sitten ei vain edes ymmärretä mitä on tullut tehtyä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tai sitten ei vain edes ymmärretä mitä on tullut tehtyä.

Raskhan sanoi, ettei muista kaikkea. Päihteillä lienee osuutta asiaan tässä muistinmenetyksessä tai kaikkea ei kerrota
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Tällaisina päivinä sitä taas ihmettelee, että eikö seuroilla ole tosiaan mitään (kriisi)viestinnän ammattilaisia käytössä kohun tullen. Joonas Raskilta tulee taas sellaista suoritusta, että jokaisella peliliikkeellä onnistuu kaivamaan kuoppaansa yhä syvemmäksi. Surullista seurattavaa muka-anteeksipyyntöineen. Mutta eipä tuokaan yllätä, että "typerät jääkiekkoilijat" ovat paskan osuessa tuulettimeen median edessä kuin bambit jäällä.

Ahtaaseen paikkaan on Rask itsensä ajanut. Se, että ei muista lauantailta yhtään mitään juomisen vuoksi ei ole varsinaisesti syy olla antamatta rehellistä anteeksipyyntöä, sillä juuri se lauantainen muistinmenetykseen asti yltynyt juominen on se ongelman ydin.

Nyt alkaa olla sen verran paljon erilaisia humalatilassa aiheutettuja sekoiluja kiekkoilijoiden toimesta viimeisen 12 kuukauden saldona, että on kyllä ihan hyvä vähän miettiä sitä omaa suhdetta alkoholiin. Jääkiekkoilijat ovat puolijulkkiksen asemassa tavallista suuremman tutkan alla, joten sen mukaan kannattaa käyttäytyä, ellei halua muuttua ex-kiekkoilijaksi.
 
Suosikkijoukkue
JoKP
Sneenillä on nyt mahdollisuus näyttää mikä menee hänen vahtivuorollaan läpi ja mikä ei. Toivottavasti puututaan kovalla kädellä, ja osoitetaan, että tällaista ylimielistä ja kusipäistä käytöstä ei hyväksytä.

Hesarin mukaa HIFK on tarjoutunut hoitamaan asian pariskunnan haluamalla tavalla. Mielenkiintoista, jos hääpari on sitä mieltä, että Rask ulos. Siinä tilanteessa IFK:lla ei taitaisi olla muita vaihtoehtoja.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mitä tarkoitat "raskauttavalla".

No sitä, että jotain on oikeasti tapahtunut jos kerran seurakin on ilmaissut halukkuutensa hoitaa asia.

"Keskiviikkona näemme Raskin kanssa kasvotusten. Sitten päätämme, mitä toimenpiteitä tästä seuraa. Seuraamuksia tulee varmasti.”" -Steen
 
Suosikkijoukkue
JoKP
Eli IFK:n tiedossakin on, että siellä on jotain raskauttavaa tapahtunut.
Selvää on, että hääpari ei ole huvikseen julkaisua laittanut. Asian vakavuutta nyt sitten selvitellään asianosaisten kanssa ja seuraamusten osalta kuullaan myös hääparia. Sen kummempia johtopäätöksiä en Hesarin jutusta vetäisi.

Yhtenä mahdollisuutena on, että hääpari kokee tulleensa siinä määrin loukatuksi, ettei halua nähdä Raskia IFK paidassa, IFK faneja kun ovat. Tässä tilanteessa IFK:lla ei liene muita vaihtoehtoja kuin toteuttaa heidän tahto (Tämä on omaa spekulointiani).
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Plus tuossa oli paikalla ainakin kertoman mukaan myös muitakin vaimon sukulaisia ja tuttavia kuin pelkkä tuore aviomies. Ei tuollaisessa tilanteissa yleensä turpakäräjät kovin kaukana olisi.
Niin ja sitten otsikoissa olisi vielä isommalla että liigatähti hakattiin ja olisivat itse syytteessä. Tekivät ihan järkevästi kun antoivat paikan järkkärien heittää sälli pihalle.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Niin ja sitten otsikoissa olisi vielä isommalla että liigatähti hakattiin ja olisivat itse syytteessä. Tekivät ihan järkevästi kun antoivat paikan järkkärien heittää sälli pihalle.
Tuossa todellakin toimivat kuten pitääkin ja säästyivät itse suuremmilta ongelmilta. Monella olisi varmasti pinna kiristynyt ja jos olisi sitten vaikka isommallakin joukolla annettu isän kädestä, olisivat itse syytettyjen penkillä. Hattua täytyy tuostakin nostaa isosti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös