Liigapörssi 2006-2007

  • 49 124
  • 395

Cube

Jäsen
Number 11 kirjoitti:
En missään nimessä suosittele tuollaista joukkuetta. Tarkki ihan ok maalissa. Kudrocin kohdalla kannattaa muistaa, että hän on jakson ensimmäisessä ottelussa pelikiellossa. Murphyn tilanne on epävarma, mutta hän lienee kuitenkin pelikunnossa ensimmäisessä pelissä. Joukkue täytyy toisaalta vahvistaa ennen IFK:n ensimmäistä pelipäivää, mutta eiköhän Murphyn tilanteesta heru lisätietoja hyvissä ajoin ennen jakson alkua. Hyökkäyksessä kaikki tehot lepäävät Strakan hartioilla ja kaiken lisäksi hän lienee erittäin yleinen valinta muutenkin. Wilmillä on ensimmäisten viiden pelipäivän aikana kaksi peliä ja vielä kovia joukkueita (IFK ja Tappara) vastaan. Vastaavasti esim. Ilveksen, JYPin tai Kärppien hyökkääjillä on samassa ajassa puolet enemmän pelejä. Pasi Salonen? Pelaaja, joka ei saa ylivoima-aikaa ja laukoo keskimäärin kerran matsissa. Kun liigapörssijoukkueessa on vain kuusi pelaajaa niin tällaisia vapaamatkustajia ei saa mukana olla.
Hyvää analyysia kieltämättä ja varsinkin tuo Kudrocin pelikielto oli todella tärkeä muistutus, koska itseltä oli se taas täysin unohtunut, vaikka KK joukkueessani olikin viime jakson lopulla. Erinomainen pelaaja Liigapörssissä noin yleisesti ottaen jäähyherkkyytensä ja kovien laukausmääriensä takia.. Toisaalta pari kertaa ehti tässä viime jakson lopulla lentämään vielä uloskin, vaikka pidinkin kaveria aika turvallisena vaihtoehtona niin kauan kuin epävirallinen tappelukielto on/oli liigassa päällä.

Straka on lähes pakollinen valinta, jos ensimmäiselle pelipäivälle haluaa kovan pisteidentekijän. Kai Nurminen mielestäni ainoa realistinen vaihtoehto.

Wilm puolestaan on hinta/laatu-suhteeltaan voittamaton. Kuka muu tuon tason pelaaja on saatavissa 255k?

Pasi Salonen on tosiaan vähän vapaamatkustaja, mutta kuitenkin Caps-varaus, joten saa nähdä jääkö joukkueeseen ihan sympaattisuutensa takia :) Näen kaverin myös ihan potentiaalisena pelaajana, vaikka tehot eivät olekaan ihmeellisiä vielä. No, voisihan tuohon jonkun toisenkin halpiksen yrittää ottaa, jos muualta saisi vapautettua rahaa käyttöön.

Nooh, enköhän kutakuinkin näillä lähde matkaan joka tapauksessa.. Ei tää niin vakavaa kuitenkaan ole, etteikö taas voisi flopata. Kiitos vinkeistä kuitenkin kaikille ja ainahan minä näitä enemmänkin otan vastaan.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Helppoahan tuo pelaajien valitseminen on. Pitää vaan huolen, että ottaa yli 120 pistettä edellisessä jaksossa tehneitä pelaajia joukkueeseen. Helppoa kuin veden keittäminen.
 

Number 11

Jäsen
Cube kirjoitti:
Straka on lähes pakollinen valinta, jos ensimmäiselle pelipäivälle haluaa kovan pisteidentekijän. Kai Nurminen mielestäni ainoa realistinen vaihtoehto.

Wilm puolestaan on hinta/laatu-suhteeltaan voittamaton. Kuka muu tuon tason pelaaja on saatavissa 255k?

Strakan ensimmäisen pelipäivän peli tosin on vierasmatsi hyvässä vireessä olevaa Jani Hurmetta vastaan. Yksi mahdollinen vaihtoehtohan olisi korvata Straka+Salonen -kaksikko Ilvesduolla Pesonen+Koivisto. Vaihtosuunnitelmistasi en tiedä mitään, mutta Ilveksellä ainakin on neljä ottelua neljänä ensimmäisenä pelipäivänä. Molemmat ykkös-yv:n pelaajia ja otteluitakin kertyy alkuvaiheessa kahdeksan kun Straka+Salonen -kaksikolle ainoastaan kuusi.

Ihan puhtaasti matematiikalla ensimmäisen jakson osalta Pesonen+Koivisto -kaksikon pistekeskiarvo ottelua kohden oli yhden desimaalin tarkkuudella tasan 11 pistettä ja tämä tarkoittaisi kahdeksassa pelissä 88 pistettä. Vastaavasti Straka+Salonen tehoili ensimmäisen jakson aikana keskimäärin 12,6 pistettä ottelua kohden, mikä tarkoittaisi kuudessa pelissä 75,6 pistettä. Tämän lisäksi Pesonen ja Koivisto mielestäni tehojen osalta alisuorittivat alkukauden, joten tasonnousu on täysin mahdollista. Sen sijaan Strakan en usko kaikesta huolimatta yltävän alkukauden pisteisiin tulevaisuudessa eikä Salosenkaan kohdalla mikään viittaa alkukautta parempiin esityksiin.

No yksi vaihtoehto muiden joukossa tämäkin vain. Wilmin hinta/laatusuhde todellakin on kohdillaan, mutta vähäisen pelimäärän takia ainakaan alkujaksossa en näe hänelle mitään käyttöä.
 

Cube

Jäsen
Number 11 kirjoitti:
Strakan ensimmäisen pelipäivän peli tosin on vierasmatsi hyvässä vireessä olevaa Jani Hurmetta vastaan. Yksi mahdollinen vaihtoehtohan olisi korvata Straka+Salonen -kaksikko Ilvesduolla Pesonen+Koivisto. Vaihtosuunnitelmistasi en tiedä mitään, mutta Ilveksellä ainakin on neljä ottelua neljänä ensimmäisenä pelipäivänä. Molemmat ykkös-yv:n pelaajia ja otteluitakin kertyy alkuvaiheessa kahdeksan kun Straka+Salonen -kaksikolle ainoastaan kuusi.
Hyvä vaihtoehto tuokin toki. Kuitenkin näillä näkymin päädyn seuraavanlaiseen vaihtoehtoon: Kudocin tilalle toinen Ilves-jässikkä Juha Alen (tai Ilkka Heikkinen) ja siitä vapautuvilla rahoilla tuo Salonen päivitetään hyvässä nosteessa olevaan Jesse Joensuuhun. Tai jotain tuonnepäin, kyllähän tässä ehtii vielä katselemaan..
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Maajoukkuemiehiä välttelen, vaikka eipä kai kukaan niistä huonossa kunnossa ole. Paitsi Huml. Oma (vahvistamaton) kentälliseni on Rask-Viitanen-Jääskeläinen (mikäli pelaa yyveetä, en ole tarkistanut) Dahlman-Koivisto-Nurminen.

Nurmisen tilalle olisin ottanut mieluusti jonkun muun, sillä en ota mielelläni "oman joukkueen" pelaajia, mikä tietysti on tyhmää.

Katotaan nyt, voi olla että jotain muutoksia teen. Oman kimpan pelaajat luottavat juuri näihin Strakoihin ja Nurmisiin, jotka ovat olleet hyvässä vireessä.

Itse yritän haistella alisuorittajien heräämisiä. Vaikeaa sekin.
 

Erik Loka

Jäsen
MAALIVAHTI:
Tarkki Tuomas

PUOLUSTAJAT:
Clarke Dale
Marttinen Jyri

HYÖKKÄÄJÄT:
Straka Josef
Rita Jani
Niemi Mika

Näillä mennään, Niemi oli yksi harvoista johon rahat riittivät. Sillä on kuitenkin saumoja tehdä jonkinverran pisteitäkin. Ensimmäiset kaksi peliä liigassa tällä kaudella tehoin 0+3.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mukavaa, että Liigapörssistä on tullut vähän "tieteellisempää" keskustelua. Mulla ei ole muutaman vuoden takaisen ykkösjakson voiton jälkeen tullut minkäänlaista menestystä, yleensä olen luovuttanut kierroksen 10 paikkeilla, sillä kuten Neely totesi, ilman hyvää alkua varat harvoin riittävät huikeisiin nousuihin loppujaksolla.

Olisi mukavaa, jos olisi ohjelmointitaitoja tai kärsivällisyyttä tarpeeksi. Silloin otteluohjelmaa apuna käyttäen voisi etukäteen suunnitella "vaihto-ohjelman", jolla maksimoitaisiin otteluiden määrä omille pelaajille.

Kaavaan voisi lisätä lisätä kertoimia kotiotteluista ja ennakkoon heikoista vastustajista. Tuloksena siis valittaisiin aina joku sen ja sen joukkueen pelaaja sopivana päivänä, eikä niinkään mietittäisi pelkästään pelaajien kautta.

Vaan eipä tuo kaava hyödyttäisi ennen kuin on saanut hyvän alun. Siinä onnella on kyllä väkisinkin suuri osuus. Vaikka seuraisi asioita, ja käyttäisi light-versiota tuosta kaavasta, eli satsaisi paljon alussa pelaaviin ja helppoja vastuksia kohtaaviin, niin aina löytyy niitä, jotka ovat osuneet jättipottiin "sokeasti".

Lisäksi tilannetta vääristävät nämä "fanijengit", jotka koostuvat yhden joukkueen pelaajista. No, miksei sellaisella voi pärjätä pidemmänkin päälle, mutta luulisi vaihtojen kanssa tekevän tiukkaa jossain vaiheessa.

Mukavaa puuhaahan tuo pörssi on ja tuo lisäkiinnostusta muutoin pakkopullaisiin marraskuuvääntöihin. Pitäisi vaan jaksaa seurata Jatkoaikaa enemmän. Vieläkin täytyy kiitellä tosta tallentavasta dvd-soittimesta (jolla en ole kertaakaan tallentanut) Janne Pesosen tulokaskauden kärppäkirjoittajia, jotka ennen kauden alkua tällaista lupausta hehkuttivat. Lisäksi kiitän Timo Pärssistä.
 

pulska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja TPS
Seurailtuani sivusta tätä keskustelua muutaman päivän, on itsekin pakko kertoa mielipiteeni muutamaan asiaan.

Ensinnäkin itse en pelaile liigapörssiä läheskään joka jakso. Esimerkiksi viime jakso jäi kokonaan välistä, mutta sen todistin viime vuoden pudotuspeleissä että taidolla ja pienellä onnella voi myös menestyä Liigapörssissä ilman kymmentä eri joukkuetta. Viime vuoden pudotuspelijaksoon tein tasantarkkaan kaksi joukkuetta, joista toinen oli lopulta 4. ja toinen 200. jotain. Tarkkaa sijoitusta toisesta joukkueestani en muista. No ehkä tuo 4. sija oli myös onnella hankittu loppujen lopuksi, mutta ei se vaatinut kuin sen kaksi joukkuetta.

Lisäksi tämän Herra Sahin "vilppiin" mistä täällä palstallakin on noussut suuri kohu puutun sen verran, että mielestäni on aivan jokaisen oma-asia, että tekeekö Liigapörssiin yhden vai 20 joukkuetta, ja harrastaako "vilppiä" vai ei. Jos motivaatiota riittää sen 20 joukkueen tekemiseen yms., niin se on aivan jokaisen henkilökohtainen asia, mutta silloin tarvii vaan toivoa, että ei jää vilpistä kiinni. Itse en jaksaisi yli viittä joukkuetta samaan jaksoon kasata ja pyörittää.

Henkilökohtaisesti arvostan Herra Sahin menestystä, oli se hankittu tavalla tai toisella. Peliähän tämä vaan on. Kelpaisi itsellekin varmasti moni Herra Sahin voitetuista palkinnoista! :D

pulska kiittää ja kuittaa...
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Number 11 kirjoitti:
Kudrocin kohdalla kannattaa muistaa, että hän on jakson ensimmäisessä ottelussa pelikiellossa.

Sanokaapa, onko jonnekin listattu selkeästi ketkä ovat pelikiellossa tai kenellä on kymppitili yhtä vaille täynnä? Siis yhtä selkeä lista kuin liigapörssin sivuilla olevat loukkaantuneet.

Olen nyt pyöritellyt avauskokoonpanoa kakkosjaksolle, ja vahvistus tapahtuu tietenkin vasta kokoonpanotietojen jälkeen. Täysillä kuitenkin lähdetään ja ekoihin peleihin laitan heti täyden kentällisen, joista todennäköisesti kolme on Ilveksen miehiä.

Tämän hetken visio: Rask - Viitanen - Kudroc - Yetman - Nurminen - Peltola.

KK menee kuitenkin vaihtoon ja Yetman on aika riski veto myös, mutta katsotaan nyt missä kentällisessä pelaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
-shark- kirjoitti:
Itse asiassa en edes tiedä milloin laskuni tulee. Enpähän ole joutunut itse maksamaan, siksi en pystynytkään tilaamaan superpelejä niin suurta määrää tällä kertaa.

Ja tuskinpa minä nyt niin kauheasti sain etumatkaa noiden neljän hyperpelitunnuksen myötä, mielestäni ihan asiallista ja oikeudenmukaista toimintaa Simo-Pekalta. Tässä vaan huomataan se, että en minä nyt niin kauhean paha rikollinen taida olla. En varmaan muuten olisi saanut tunnuksia.

Etpä kai niin.

Mutta sanopas minulle, kun en ymmärrä sitä, että sanoit tilanneesi tunnuksesi supereihin 1. pelikierroksen jälkeen, mutta et heti tilannut tunnuksiasi koska sinulla oli niin iso lasku. Mutta 2.kierroshan pelattiin heti seuraavana päivänä ja lauantaina. Kai sinulla silloinkin oli vielä iso lasku?

No seuraavaan jaksoon lienee parasta treidata pelaajat Pelicansin ja TPS:n joukkueista ja Lukosta ja Ilveksestä ensi alkuun, vai mitä Sahi?
 

-shark-

Jäsen
vilperi kirjoitti:
Etpä kai niin.

Mutta sanopas minulle, kun en ymmärrä sitä, että sanoit tilanneesi tunnuksesi supereihin 1. pelikierroksen jälkeen, mutta et heti tilannut tunnuksiasi koska sinulla oli niin iso lasku. Mutta 2.kierroshan pelattiin heti seuraavana päivänä ja lauantaina. Kai sinulla silloinkin oli vielä iso lasku?

No seuraavaan jaksoon lienee parasta treidata pelaajat Pelicansin ja TPS:n joukkueista ja Lukosta ja Ilveksestä ensi alkuun, vai mitä Sahi?

Oli kai. Mutta sainkin käytettyä vanhempieni verkkotiliä ja tilasin sitä kautta noin 5 superpelitunnusta. Vaihdot sain sitten myöhemmin tilattua kännykällä, kun olin varma, että laskuni oli nollaantunut. Miksi tämä asia muuten kiinnostaa sinua niin paljon? Mikä motiivi minulla olisi kusettaa tässä asiassa? Olen kertonut rehellisesti kaikki asiat vilppiin liittyen.

Sen saat ihan itse miettiä, mitkä pelaajat ovat hyviä toisen jakson alkuun. En ala jakelemaan vihjeitä yleisellä keskustelupalstalla. Sanoin jo aikaisemmin, että messengerissa voin kertoa vihjeitä, jos joku sitä haluaa.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
-shark- kirjoitti:
Sen saat ihan itse miettiä, mitkä pelaajat ovat hyviä toisen jakson alkuun. En ala jakelemaan vihjeitä yleisellä keskustelupalstalla. Sanoin jo aikaisemmin, että messengerissa voin kertoa vihjeitä, jos joku sitä haluaa.

Ei ne vihjeet nyt kenelläkään ole parempia kuin muiden. Vai tiedätkö ketkä tekee pisteitä eniten? Tuskinpa.

Näin aamu tuimaan tämä ketju saa aina aikaiseksi hyviä naurukohtauksia.
 

-shark-

Jäsen
Lorvi kirjoitti:
Ei ne vihjeet nyt kenelläkään ole parempia kuin muiden. Vai tiedätkö ketkä tekee pisteitä eniten? Tuskinpa.

Näin aamu tuimaan tämä ketju saa aina aikaiseksi hyviä naurukohtauksia.

En tietenkään voi tietää kuka tekee pisteitä eniten. Sen pystyisin kuitenkin sanomaan, minkä joukkueen pelaajien ostaminen pitäisi olla alussa järkevää.

Ja tämä ketju todellakin saa aikaan hyviä naurukohtauksia. Käsittämätöntä miten liigapörssiä pitkään pelanneet henkilöt voivat edelleenkin olla näin pihalla asioista.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
-shark- kirjoitti:
En tietenkään voi tietää kuka tekee pisteitä eniten. Sen pystyisin kuitenkin sanomaan, minkä joukkueen pelaajien ostaminen pitäisi olla alussa järkevää.

Ja tämä ketju todellakin saa aikaan hyviä naurukohtauksia. Käsittämätöntä miten liigapörssiä pitkään pelanneet henkilöt voivat edelleenkin olla näin pihalla asioista.

No mut tälläistä tää on, tästäkin asiasta ehkä on kuitenkin pyöritelty liian iso lumikökkäre ja niinpoispäin.

En edelleenkään ole sitä mieltä, että "vilppi" oli viisas teko mutta eiköhän asia voisi olla jo tässä.
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
-shark- kirjoitti:
Käsittämätöntä miten liigapörssiä pitkään pelanneet henkilöt voivat edelleenkin olla näin pihalla asioista.

Eli olemme pihalla, kun emme kuluta sataa euroa jaksoon peliin, jonka voittamiseen tarvitaan tuuria. Ja jonka palkintoina on IS Veikkaajan vuosikertoja.
 

Cube

Jäsen
-shark- kirjoitti:
Ja tämä ketju todellakin saa aikaan hyviä naurukohtauksia. Käsittämätöntä miten liigapörssiä pitkään pelanneet henkilöt voivat edelleenkin olla näin pihalla asioista.
No ehkä moisesta heikkoudesta on ajan kanssa mahdollista päästä vielä yli. Jatka sinä vaan sillä välin elämäntyötäsi, eli nettimanageripelien pelailua iskän rahoilla.
 

-shark-

Jäsen
Lorvi kirjoitti:
En edelleenkään ole sitä mieltä, että "vilppi" oli viisas teko mutta eiköhän asia voisi olla jo tässä.

Todellakin voisi olla ainakin omasta puolestani.

keppimies kirjoitti:
Eli olemme pihalla, kun emme kuluta sataa euroa jaksoon peliin, jonka voittamiseen tarvitaan tuuria. Ja jonka palkintoina on IS Veikkaajan vuosikertoja.

Mitä järkeä on jatkuvasti liioitella? Tuo 100 euroa on summa, jonka käytän suunnilleen koko vuoden aikana liigapörssiin. Löytyyhän täältäkin tietenkin henkilöitä, jotka oikeasti osaavat pelata näitä pelejä. Mutta huvittaa vaan, kun tietyt henkilöt eivät hallitse yhtään liigapörssiä ja tulevat silti selittämään asioista, joista eivät tiedä yhtään mitään.

Cube kirjoitti:
No ehkä moisesta heikkoudesta on ajan kanssa mahdollista päästä vielä yli. Jatka sinä vaan sillä välin elämäntyötäsi, eli nettimanageripelien pelailua iskän rahoilla.

Mistä päättelet, että elämäntyöni on nettimanageripelien pelailu iskän rahoilla? Ensinnäkin, maksan joka ikisen superpelitunnuksen ja lisävaihdon omasta pussistani. Toiseksi, manageripeleihin käyttämäni aika on keskimäärin noin puoli tuntia päivässä. Harrastus muiden joukossa siis, ei elämäntyö.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllähän tästä vilppitapauksesta on tehty hieman liian suuri tapaus. Kyseessä on kuitenkin vilpillinen mieli, jossain Liigapörssissä, ei siis sentään ole tapahtunut mitään vakavampaa rikosta.

Ja minä taidan olla se suurin syyllinen siihen, miksi tästä asiasta on tehty liian suurikin asia. Olen pahoillanikin tästä, mutta en missään nimessä Jussi Sahille, vaan teille muille keskustelijoille. Sahille mielestäni minun ei tarvitse olla pahoillani, koska asian pitäisi olla pikemminkin toisin päin ja eikös Sahi ole tainnut jo pahoittellakin tekoaan, mutta mikäli ei ole, toivoisin hänen sen tekevän.

Niinhän se on, että oli vilppi mikä tahansa, niin se saa aina meikäläisen veren kuohumaan kovaan tahtiin. Ja sitten yritän tehdä jopa suurempaa rikoksen tekijää syyllisestä, kuin se nyt loppuen lopuksi oli.

Kaikki alkoi kuitenkin vain siitä, että Sahi aluksi piti kenttiään peruskenttinä useammalla sähköpostiosoitteella, mutta heti ensimmäisen kierroksen jälkeen muutti kaikki kenttänsä supereiksi ja sai etua maksimissaan vain 30 pistettä. Nuo 30 pistettä taas ei loppuen lopuksi ratkaissut juuri mitään. Ei tainnut ratkaista edes hopeasijaa? No tämän vilpin takia Sahin kentät kuitenkin hylättiin ja lopputulos on se mikä on täällä jo loppuun asti käsitelty.

Ja jos Sahi viittaa esimerkiksi minuun, mitään tietämättömällä manageroijana, niin ehkä tämä pitää tottakin. Mutta kyllä perusasiat ymmärrän, etten ihan niin pihalla Liigapörssistä kuitenkaan ole. Ymmärrän toki, että useampi kenttä niin sitä suurempi on mahdollisuus parempaan menestykseen. En toki vain ymmärrä sitä, että on useampi perusjoukkue. Pelaajien valinnat tuottavat sitten allekirjoittaneelle aina ongelmia, kun eivät milllään osu ne parhaat pelaajat kenttiin, mutta silti yritys on armoton. Minullakin on useampi kenttä, 1. jaksossa taisi 4 kenttää olla supereita ja 1 perus alkuun kokeella. Mutta sen jälkeen kun näen yhden karkaavan muilta,alan resurssien takia panostaa vain tähän. Valitettavasti köyhänä opiskelijana ei ole varaa tähän niin paljon panostaa.

Mutta eiköhän ole tämä asia syytä jo unohtaa. Tai Sahin on syytä muistaa tapaus esimerkkinä takaraivossaan siitä miten käy jos pelaa vilpillä.

Toivotan onnea kaikille Liigapörssin valmentajille, myös Jussi Sahille seuraavalle kierrokselle.

Joku täällä pelaa ja peli on kovaa.
 

#99#

Jäsen
Itse veikkaan että tässä on vain kyse IS:n salaliitosta. Nyt kun muutamia pelaajia hylättiin, niin Liigapörssi sai vain lisää julkisuutta ja keskustelua. Tästä seurauksena veikkaan että seuraavalle jaksolle tulee paljon mukaan sellaisia pelaajia jotka ostavat monta superpelijoukkuetta ja kuvittelevat voittavansa koko roskan. Tästä lisää euroja ahneen IS:n kirstuun.

Itse tosin tyydyn taistelemaan kaverikimpan viinapulloista, jossa vaihtoja ei saa tilata.

ps. Onnittelut Suomen parhaalle managerille Jussi Sahille! Vie seuraavat jaksot, vilpillä tai ilman.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
#99# kirjoitti:
Itse tosin tyydyn taistelemaan kaverikimpan viinapulloista, jossa vaihtoja ei saa tilata.


Yeah! Oikea meininki, tosin meillä saa käyttää kaikki 20 vaihtoa jos huvittaa. Pisteet lasketaan kokokauden osalta kuten formuloissa eli jakson voittaja kuittaa suurimmat pisteet. Kauden jälkeen tihrustetaan sitten yhteen kellä on eniten pisteitä. Jotta jännitys säilyisi loppuun asti saa playoff-jaksosta tuplapisteet.

Onneksi 1. kiinnitys pottiin on jo otettu sillä potti koostuu 20:stä jallupullosta....
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Uudelle jaksolle uusin toivein:

Rask, Ilves

Lupaschuk, Kärpät - Aalto, Tappara

Kurka, KalPa - Karo Koivunen, Pelicans - Wilm, Jokerit
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
-shark- kirjoitti:
Todellakin voisi olla ainakin omasta puolestani.

Tässä nyt on jo pikku hiljaa täysin sekaisin koska näppäimistöä näpyttelee itse -shark- ja koska sitten Sahi. Mutta eipä kai sillä sitten suurempaa merkitystä, onneksi kaveri lainaa konetta ja tunnuksia.

Omasta mielestä liigapörssi on parasta kimpassa, koko pörssin voitto viedään kumminkin huijaamalla tai useammilla joukkueilla.
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
-shark- kirjoitti:
Mistä päättelet, että elämäntyöni on nettimanageripelien pelailu iskän rahoilla? Ensinnäkin, maksan joka ikisen superpelitunnuksen ja lisävaihdon omasta pussistani.
Siitä voi jotain päätellä ettet maksa itse puhelinlaskuasi ja kuitenkin tilaat tunnukset puhelimellasi tai vanhempien nettipankkitunnuksilla.
Tai jos maksat iskälle takaisin viikkorahoistasi niin sittenhän tietty maksat omasta pussista.

e: Seuraavan kerran kun jäät vilpistä kiinni niin myönnä vain virheesi äläkä ala meuhkaamaan miten olet Suomen paras eikä muut ymmärrä mitään. Ei olisi tällaista polemiikkia tullut nytkään.
 

Bogarde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse en ole Sahin kanssa aivan samaa mieltä useiden joukkueiden luomisen tarpeellisuudesta etenkin Futispörssissä, jossa pystynyt menestymään joka jakso hyvin yhdelläkin joukkueella. Tilanne saattaa kyllä olla toinen kiekon puolella, kun menestystä ei ole tullut. Jotenkin tuntuu, että Liigapörssissä on sattumalla suurempi rooli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös