Liigapörssi 2006-2007

  • 49 160
  • 395

Number 11

Jäsen
Edellisessä jaksossa loppuvaiheessa nimensä Jussi Sahiksi vaihtanut pelaaja ei ole kyllä oikeaa Sahia nähnytkään. 100% varma tieto. Ja ei, en ole Sahi enkä edes lainaile nickiäni hänelle. Tämä juttu piti kuitenkin oikaista.

Omalta osaltani liigapörssin kakkosjakso meni täysin penkin alle, enkä jaksanut lisävaihtoja edes tilailla kun kunnon palkinnoille ei missään vaiheessa olisi ollut mitään asiaa. Kyllähän palkintojen mitätön arvo suhteessa osanottajien määrään pistää vituttamaan, mutta tuskinpa tästä pelistä pystyy kokonaan luopumaan.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lepistön hinta.
Onko muut katselleet tänään ja eilen pelaajien hintoja?
Minä eilen pohdin Lumpeen ja Lepistön välillä, molemmilla oli mielestäni hinta 300 000€. Nyt kumminkin Lepistö 350 000€, onko noussut vai pätkiikö vanhan muisti?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Caps, Barca
Pleksi(t) kirjoitti:
Lepistön hinta.
Onko muut katselleet tänään ja eilen pelaajien hintoja?
Minä eilen pohdin Lumpeen ja Lepistön välillä, molemmilla oli mielestäni hinta 300 000€. Nyt kumminkin Lepistö 350 000€, onko noussut vai pätkiikö vanhan muisti?

Itse tein joukkueen tämän viikon alussa ja Lepistön hinta oli jo silloin tuo 350 000 €. Eli taitaa vanhalla jo muisti pätkiä :)
 
Viimeksi muokattu:

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Johnny English kirjoitti:
Itse tein joukkueen tämän viikon alussa ja Lepistön hinta oli jo silloin tuo 350 000 €. Eli taitaa vanhalla jo muisti pätkiä :)

No perkele:)
Melkein olin valmis laittamaan kättä pantiksi mutta onneksi en kumminkaan...
Niin se muisti temppuilee, ehkä tuolta nyt joku muu sitten löytyy tilalle.
Kiitokset vastauksesta.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näillä lähdetään liikkeelle tähän jaksoon:

Lawson
Hietanen-Berg
Pyörälä-K.Koivunen-Öhman
 

M10

Jäsen
Liigapörssin kaksi ekaa jaksoa menneet osaltani päin persettä. Jos nyt seuraavalla kokoonpanolla saisi vaikka paremman alun kolmanteen jaksoon.

Kimmo Kuhta - Janne Pesonen - Kristian Kuusela

Mikko Viitanen - Mikko Jokela

Tuomas Tarkki
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Edellinen jakso päättyi oman kimpan voittoon.

Tähän jaksoon lähdettiin oheisella jengillä:

Virta - Ujcik - Haataja
Murphy - Lepistö
Lawson
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Caps, Barca
Oma joukkue tällä jaksolla näyttää tältä:

Tarkki
Tribuncovs-Lepistö
Haataja-Kontiola-Varis

Näistä nyt Tarkki on pitänyt toistaiseksi nollan(wow, yksi erä pelattu) ja Tribu on tehnyt maalin. Muuten on vähän hiljaista.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Näillä lähdettiin

Tuomainen - Straka - Kontiola
Viitanen - Murphy
Lawson

Ja heti kaikille kenttäpelaajille tehopisteitä ja kuningas Tuomaiselle kolme tähteä, tästä on hyvä jatkaa.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jori Lehterän hinta 150 000 ja tänään kokoonpanossa samassa ketjussa Virran ja Stapletonin kanssa. Minä ainakin kokeilen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Case Jussi Sahi

Jussi Sahi majailee jälleen mukavasti sijalla 12 joukkueella jonka nimi on Yhdellä joukkueella voittoon.

Itseäni kuitenkin mietityttää tässä nyt se, että pari kertaa tämän pelijakson aikana olen yrittänyt hakea Jussi Sahin joukkuetta Liigapörssistä, ja olen saanut hakutulokseksi vain jollain jämäsijoilla majaillun perusjoukkueen.

Nyt kuitenkin vasta ensimmäistä kertaa eilisen pelikierroksen jälkeen löysin Jussi Sahin joukkueen 12. sijalta. Eli jotain hämärää tässäkin taas on?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
vilperi kirjoitti:
Jussi Sahi majailee jälleen mukavasti sijalla 12 joukkueella jonka nimi on Yhdellä joukkueella voittoon.

Itseäni kuitenkin mietityttää tässä nyt se, että pari kertaa tämän pelijakson aikana olen yrittänyt hakea Jussi Sahin joukkuetta Liigapörssistä, ja olen saanut hakutulokseksi vain jollain jämäsijoilla majaillun perusjoukkueen.

Nyt kuitenkin vasta ensimmäistä kertaa eilisen pelikierroksen jälkeen löysin Jussi Sahin joukkueen 12. sijalta. Eli jotain hämärää tässäkin taas on?

Et ole ainoa. Huomasin saman.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Joukkue:

MV-Kilpeläinen

Pakit-- Murphy-Jokinen

Hyökkäys-- Kariya-Lehterä-Pesonen(Kärpät)

Tolla joukkueella luulis et jotain tapahtuis, mutta ei. Päin helvettiä koko jakso mennyt, kimpassa sijalla 9, kärkeen matkaa vaivaiset 232 pistettä. No, luottoa löytyy, suunnitelmissa ottaa n.30 pistettä per kierros kiinni kärkeä ja korjata 100e itselle. Ei ikinä...
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Miten meni kierros?

Minulle jakso toi kimppa sarjan voiton! Miten muilla kulki?
 

Sabres #81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, HIFK, Sabres & AC Milan
proffa#8 kirjoitti:
Minulle jakso toi kimppa sarjan voiton! Miten muilla kulki?

Aika persiilleenhän toi jakso meikäläisen osalta meni vaivaiset 706 pointsii, mutta ens jaksossa sit paremmin.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kimppa tuli voitettua pisteillä 767. Eipä ole tullut muutamaan liigakauteen pörssiä hakattua, mutta heti kun kokeili niin irtosi kärkisija nykyisestä jaksosta. Täytyy vissiin jatkaa pörssiä niin kauan kun tulee edes kimppasarja voitettua.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Paras jakso ikinä!

Sijoitus sadan joukossa ja pisteitä 1050 kieppeillä. Loistavasti siis meni. Ja yhdellä joukkueella vedettiin, niinkuin aina, mikä nostaa saavutuksen arvoa.

Oon aika ylpeä itestäni.
 

Theone

Jäsen
Itsellenikin tuli tuo kimppasarjan ylivoimainen (170p.) voitto ja 100e lisää paalua.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kirvelevä kimppasarjan kakkostila vähän alle 800 pisteellä. Vituttaa aika ankarasti kun vitutuspäissäni käytin viimesen vaihdon vaihtamalla billieteenin Nurmiseen, joka heti kylmeni ja kaveri ajo tokavikalla kierroksella ohi vetämällä yli sata pinnaa hifki-ässät matsista. Raskasta. 140 ecua ois kelvannu.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kimppasarjan voitto tiukan lopputaistelun jälkeen ja sijoitus 410. Ihan ok:sti meni.
 

tutzba

Jäsen
No prkl. Joo, kimppa on pystyssä kaikille Jatkoaikalaisille nimellä Jatkoaika07 ja salasana jatkoaika. Liittykää mukaan ellei ole muuta vaihtoehtoa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös