Mukana ollaan seuraavalla joukkueella:vilperi kirjoitti:Jatkoajan kimppasarja on perustettu:
ja mukana...viimetipassa.vilperi kirjoitti:Jatkoajan kimppasarja on perustettu
Neely kirjoitti:Eli nuo täsmennetyt säännöt jotka rajaavat joukkuemäärän yhteen per käyttäjä.
Sekunnin vilkaisu etusivun top 5:een osoittaa että diskauksia on taasen tulossa jos muistutetuista säännöistä ollaan pitämässä kiinni. Antaakohan ne tälläkin kertaa multijoukkue-pelaajien tärvätä rahansa maksimivaihtoihin vai ilmoittavatko aiemmenin että sulla ei just nyt oo tässä pelissä käyttöä, lähe menee vielä kun ehdit.
El Imperator kirjoitti:Eihän siinä mitään rangaistavaa ole, vaikka olisi 100 joukkuetta? Kunhan ne ovat vain alusta asti olleet kaikki superpelejä.
Lauri kirjoitti:Kaverihan väitti olevansa Suomen kovin manageroija, missä tämän jakson näytöt?
Hakutoiminto ei löydä koko Jussi Sahi -nimeä listalta. Kenties lopettanut liigapörssin? Tai vaihtanut nimensä? Vai peräti unohtanut nimensä?
Vilunkipeliä jälleen ilmassa.
Eikös se saanut ilmaiset hyperpelitunnuksetkin säälistä Ilta-Sanomilta?Speedye kirjoitti:Ehkä Jussi sai porttikiellon koko peliin.. Epailisin ma. Mutta toisaalta ehkä Jussin ego koki liian suuren kolauksen ja mies "lesottaa" tällä hetkellä vain futismanagerikisojen puolella. Pelle mikä pelle.
Lauri kirjoitti:http://www.stargm.com/hockey/?lang=fi_FI
Samalla kaavalla toteutettu kuin Liigapörssi paitsi, että kyseessä on suuri ja mahtava NHL.
Nyt vain joukueita luomaan!
jussimy kirjoitti:Tuleekohan tästä mitään muutoksia pisteisiin tai mihinkään?
Ottelu jää vain pois ja that's it?
Oi, minäkin pystyin päihittämään "suomen parhaan managerin" mennen tullen. Olin sentään reilun 6000. sijan paikkeilla. Siitäpä vähä Sahille mallia että tämmönen tavallinen tallaajaki pääsee helposti 10000 joukkoon:)vilperi kirjoitti:Mutta mitenkäs meidän "Minä olen Suomen paras manageri"- Jussi Sahilla sitten tällä jaksolla kävikään?
JJK 1
Pisteet: 515
Sijoitus: 16723 (tähän monta nauravaa hymiötä perään)
Vaihdot: 0/11
Eli näemmä yrittänyt klaarata pelin vain 11 vaihdolla. Yrittänyt tietenkin todistella, että hän osaa tämän pelin, vaikka käyttäisi vain perusvaihdot. No totta, tämähän sen taidon ja osaamisen näyttää, mutta kuinkas Sahin kävikään?