Ei Liigapörssissä menestymiseen välttämättä tarvitse montaa eri joukkuetta. Itse olen viime kaudesta lähtien pelannut ja aina on ollut yksi joukkue. Sijoitukset (noin): 22000 (kesken jakson mukaan), 11000, 5000, 600, 1600, ja nyt alle 50. Nyt seuraavalle jaksolle loin ensimmäisen kerran kaksi joukkuetta, koska sain palkinnoksi hyperpelin ja liityin kimppaan missä saa olla vain 11 vaihtoa. Itselläni ihan nousujohteinen kehitys ollut koko ajan, tietty tuo playoffien notkahdus (kiitos HIFK). Vaihtoja olen käyttänyt seuraavasti: Edellisellä jaksolla täydet, aimmin kerran 14 ja kerran 17. En tietenkään ole aivan kärkipaikoille yltänyt, mutta ehkä joku päivä. Kahta useampaan superpeli joukkueeseen en lähde - ei yksikertaisesti kiinnostus ja aika riitä niin moneen joukkueeseen keskittymiseen.
Jotkut ehdottivat että pitäisi palata entiseen, jossa joukkue luodaan ennen jakson/kauden alkua ja ei ole vaihtoja. Näille vinkiksi et kannattaa varmaan ostaa Ässä-arpoja tai lotota, jos ei vaihdoilla pelaamiseen taidot riitä.
Tulevasta jaksosta vielä: Kinkkinen jakso on tulossa, paljon yksittäispelien kierroksia. Moni varmaan käyttää kaikki vaihtonsa jo ennen puoltaväliä ja taas minulle jätetään nousun mahdollisuus. Oma taktiikkani on jättää rahaa aina lompakkoon se 100000-300000 ennen ekaa kierrosta, ei sitten tarpeen vaatiessa tarvitse kahta pelaajaa vaihtaa jos haluaa vaan yhden kalliin.
Sahista vielä sen verran et hyvin on poika kyl manageroinu vaikka vilpin tuomitsenkin. Itse olisin voittanut jakson (myös Sahin), jos olisi ollut reilu 100 pistettä (alle 4p/kierros) enemmän, ja tämä siis yhdellä ainokaisella joukkueella.