Neely kirjoitti:
Sahi vittuilee yllä muille että siinä alussa ei hyötyä tule kuin ehkä kolmekymmentä pistettä. No joo naulankantaan sikäli että jaksolla joka on niinkin pitkä pisteinä tuo kolmekymmentä pojoa ei todellakaan ole paljoa.
Näppärästi vaan jätti huomioimatta sen että alkupanos millä joukkue luodaan on erittäin rajallinen eli tuo 2 miljoonaa. Pisteitä tärkeämpää on mielestäni saada tuossa alussa kauhottua helvetillinen hinnannousu vähintään 2-3:lle kentän pelaajalle, jotta mahdollisimman nopeasti pääsisi "taloudelliseen" asemaan joka mahdollistaa todennäköisempien pistelinkojen hankinnan ja sujuvamman vaihtoruletin niille kierroksille joilla ei pelata kuin 1-3 ottelua.
Toki hinnannousu kulkee käsikädessä itse peliesitysten kanssa mutta siihenhän vaikutttaa kohtalaisen paljon myös muiden pelaajien käyttäytyminen vaihtomarkkinoilla (- 10 000eur < > +10 000 eur /jamppa). Tämä taas tekee pomminvarmaksi sen että sokeakin saa heti alussa osumaan vähintään yhden huippuketjun millä jatkaa jos niitä sinne sadoittain tekee.
Pakko sittenkin kirjoittaa vielä ainakin tämä yksi viesti.
Eli jakson alku ei todellakaan ollut mikään hyvä itselläni. En jaksanut käyttää aikaa kuin muutaman minuutin joukkueiden kokoamiseen ja oli itse asiassa todella lähellä etten tehnyt joukkueita ollenkaan.
Se mainitsemani 30 pistettä oli siis erotuksena niihin, jotka aloittivat jakson todella huonosti. Suurin osa pahimmista kilpailijoistani oli ensimmäisen ottelukierroksen jälkeen edelläni. En siis edelleenkään hyötynyt juuri ollenkaan kikkailuistani. Manageritaitoni pääsivät kunnolla esiin vasta myöhemmin jakson aikana. Tämä voi tietenkin olla vaikeaa tajuta niille jatkoaikalaisille, jotka eivät ikinä pääse edes 1000 joukkoon Liigapörssissä ja ovat kateellisia suorituksistani.
Paltsa kirjoitti:
Sahi oli rikkonut sääntöjä tällä tavalla:
Eli luonut aluksi kymmeniä peruspelejä, joista valinnut parhaiten menestyvät ensimmäisen kierroksen jälkeen ja tehnyt niistä superpelit.
Alle 20=kymmeniä? Ei ainakaan minun mielestäni.
#99# kirjoitti:
Tämä Liigapörssi sivuilla:
"Jokaisella valmentajalla saa olla käytössään vain yksi sähköpostiosoite, ja sen alle luotuna yksi peruspelijoukkue. Tätä pykälää ei saa kiertää luomalla lisää joukkueita eri sähköpostiosoitteisiin."
http://www.liigaporssi.fi/news.php?n=31
Heh, sinäkit olet aivan pihalla. Viestissäni, jonka lainasit, sanoin: "
Jokainen liigapörssiä tosissaan pelaava henkilö tekee vähintään muutaman superpelijoukkueen. Ilman sitä todennäköisyys pärjätä on 99% pienempi. Tätä ei käsittääkseni ole säännöissä kielletty? EI TÄÄ VOI OLLA NIIN VAIKEETA."
Puhuinko mitään peruspelijoukkueista? En käsittääkseni.
Mikko78 kirjoitti:
Vielä lisäys: Jos haluat/haluatte kilpailla Sahin kanssa tietämyksestä niin tehkää 20 kentää ja laskekaan keskiarvo. Epäilen ettette pärjää Sahille edes tuolla otannalla, saatika sitten isommalla.
Tässä olet aivan oikeassa. Jos jokainen tekee vain yhden joukkueen, niin tuurilla on aivan liian iso osuus menestymisessä. Siis en todellakaan halua puolustella tekemääni vilppiä, ei siinä mitään. Mutta superpelijoukkueita aion jatkossakin tehdä vähintään viisi joka jaksoon, sanoi torvilorvit mitä tahansa.
vilperi kirjoitti:
Eiköhän Sahi tiedä, että kentän maksu on mahdollista myös pankkimaksulla? Ei siis tarvita kännykkää?
Tiedän tietenkin. Itselläni ei vain satu olemaan verkkotiliä, pitäisi varmaan hommata, niin pystyisin käyttämään viimeisetkin rahani näihin peleihin.
vilperi kirjoitti:
Tiedolla oli iso osuus menestykseen, eihän kun taidolla... Eikun miten se nyt menikään?:)
Kukakohan tämä Jussi Sahi oikeasti on? Minkäikäinen?
Ettei vain sittenkin olisi kyseessä Petteri "Minä olen Suomen paras valmentaja" Sihvonen valepuvussa?
Milloin olen väittänyt, että taito on ainut asia, joka ratkaisee Liigapörssissä? Olen ainoastaan vaatimattomasti sanonut olevani Suomen paras manageri. Se ei todellakaan estä sitä, etteikö tuurilla olisi merkitystä. Olen kuitenkin joka jaksossa top-100:ssa jos vain vähänkin jaksan panostaa. Se on sitten osittain tuurista kiinni, olenko 87. vai 1.
keppimies kirjoitti:
Suomen onnekain, ei kun siis Suomen järjestelmällisin olet kyllä. Hattua en silti nosta. Idiootteja kotiteatterinkipeitä teinejä kaikki vastaavat sahit. Tukasta vittuun.
Olenko pelkällä onnella menestynyt vuodesta toiseen Liigapörssissä ja kaikissa muissakin manageripeleissä? Et varmaan usko tuohon itsekään.
Ja en todellakaan ole mainitsemasi "kotiteatterinkipeä teini". Jos olisin semmoinen, niin minua olisi varmaankin vähän harmittanut digikameran, mp3-soittimen ja Ruotsin vip-lätkämatkan neljälle hengelle menettäminen. Mutta eipä harmittanut.
jussimy kirjoitti:
Sää oot Sahi tehnyt itsestäsi täyden pellen :D
Se on sinun mielipiteesi. Olen kuitenkin myöntänyt virheeni ja kertonut rehellisesti miten asiat ovat tapahtuneet. Jos tämä mielestäsi tekee minusta pellen, niin asia selvä.
Johan kirjoitti:
Eiköhän syynä myöhäiseen diskaukseen ole ollut se, että IS halusi tulevien diskattavien ostavan kaikki vaihdot. Ja ehkä myös se, että väärin peruspelijoukkueita käyttäneitä haluttiin siten vähän näpäyttää.
Heh, tämä on täysin totta. Aion vielä pyytää anteeksi pelin järjestäjiltä, mutta samalla kysyä myös mahdollisia korvauksia superpeli- ja vaihtotilauksistani.
Väärinkäsitysten välttämiseksi haluan vielä sanoa, että tämä -shark- ei ole oma nimimerkkini. Kaverini antoi sen käyttöön tätä liigapörssi-ketjua varten.
Yksityisviestillä saa kysyä meseosoitetta ja vinkkejä Liigapörssiin jos niitä tarvitsee.
Onnea vaan myös Lorville ja vilperille kakkosjaksoon!