Miksi kirjoitat tähän ketjuun?
Koska tämä aihealue kiinnostaa minua. On aika pöyristyttävää, että tämä Scissors aina tasaisin väliajoin käy kirjoittamassa liki samanlaisen viestin, jossa keskittyy aiheen sijaan solvaamaan minua. Oma perseeni kestää kyllä merivettä, mutta ihmettelen todellakin motiivejasi tähän. Et sinä näillä itsemoderointia sivuavia viestejä suoltamalla minua pois näistä ketjuista saa. Jos et kestä mielipiteitäni, niin ignoreen vaan.
On aivan äärettömän hassua ettet, parahin erku, osaa antaa kiertelemättä vastauksia suoriin kysymyksiin koskien pärjäämistä KHL:ssä nyt kontra aikaisemmat sukeltamiset Liigassa. Onko kaikki selitettävissä tuolla "buustilla" jonka pelaajat saa kun siirtyvät "puuhasteluliigasta" pois? Se on kaikki mihin pystyt? Miksi sinä et ole velvollinen lyömään asiallista vastausta pöytään vaan saat heitellä tällaisia hömpötysvastauksia muille, vielä toistuvia kertoja, mutta samalla otat koko ajan kantaa siihen miten muiden kysymykset ovat jatkuvasti pelkkää oksentelua ja vastaukset vähäjärkisiä? Nuo arvokisakokemukset ynnämuut eivät ole relevantteja, sillä a) olet aikaisemmin melko värikkäin sanakääntein dissannut suomen maajoukkueen tasoa arvokisoissa ja b) Jokereilla on ollut joka kausi mestaruuteen avaimet antanut rosteri, aiemmin oli vähemmän arvokisaedustusta mutta myös heikompi liiga, ja sillä on ollut taipumus olla Liigan suurin vitsi suorituksellisesti jo useamman kauden ajan. Niin paljon kontradiktioita löytyy teksteistäsi ettei niitä voi ottaa vakavasti. Puhumattakaan tosiaan siitä että sinulta saa vastauksia vain silloin kun itse haluat niitä antaa. Trollailuja ja avovittuiluja sen sijaan tulee vastaan tuon tuostakin.
On aivan äärettömän hassua, että nimimerkki Scissors käyttää näissä solvausviesteissään tällaisia, "parahin erku" -lässytyksiä. Tuollaiset eivät ole alkuunkaan linjassa muun viestisi sisällön, erittäin heikon sellaisen, kanssa.
En todellakaan tajua, että miksi minun pitäisi vastailla kysymyksiin, jotka eivät liity ketjun aihealueeseen nimeksikään. Toisekseen en todellakaan ala vastailla pilkun tarkasti Melko Huonojen viesteihin, jotka sisältävät about 12 virkettä, joista yhdeksän on kysymyksiä. Tuo ei ole enää keskustelua, vaan tenttaamista.
Hyvä ketju tämä oli avata, ikävää vain että sisältö on samaa paskaa kuin tuossa toisessa.
Huumoriketjun kamaa, kun oma kontribuutiosi näihin keskusteluihin tuntuu pääasiassa olevan eri mieltä olevien solvaaminen.
Mutta joo, jatkossa en enää noteeraa näitä sinun solvausviestejäsi millään tapaa. Ymmärrän toki, että tämä on oiva tapa nostaa profiiliasi palstalla, mutta ei kylläkään kovin arvostettava sellainen.