Mun mielestä nääkin kaks viimeisintä oli taas vaan sellaista mitä nyt jääkiekon pelaamisessa vaan tapahtuu, Ottavaisella nyt vähän ylimääräisenä taklaamaan tulemista. Näiden videotuomiolle menemisten pitäisi keskittyä paljon enemmän oikeisiin ylilyönteihin, törkeyksiin ja epäpelimäisiin tempauksiin kuin epäonnistuneisiin perustaklauksiin tai muihin onnettomiin pelaamistilanteisiin, joissa ei ole oikeastaan mitään tapahtunut. Varmasti kaikista tällaisista voidaan löytää jälkirankaistavaa, mutta siinä ei ole mitään järkeä, ei minkään kannalta.
Yksi asia mitä se ei varmasti edistä: Jääkiekon pelaaminen ei muutu vaarattomammaksi. Kaksi asiaa mitä se varmasti edistää: 1) Jääkiekosta vähenee taklaaminen ja kontaktipelaaminen entisestään mutta vastustajan rikkominen ja estäminen ei. Jokainen miettiköön itse onko se hyvä asia. 2) Jokaista tilannetta huudetaan videolle ja vaaditaan näin ja noin isoa pelikieltoa tuolle, koska meidän pelaaja sai paljon vähemmästä isomman tuomion.
Yksi asia mitä se ei varmasti edistä: Jääkiekon pelaaminen ei muutu vaarattomammaksi. Kaksi asiaa mitä se varmasti edistää: 1) Jääkiekosta vähenee taklaaminen ja kontaktipelaaminen entisestään mutta vastustajan rikkominen ja estäminen ei. Jokainen miettiköön itse onko se hyvä asia. 2) Jokaista tilannetta huudetaan videolle ja vaaditaan näin ja noin isoa pelikieltoa tuolle, koska meidän pelaaja sai paljon vähemmästä isomman tuomion.